Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2012 #1941 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Stjerner og planetar, Ernas og Imli. Arabella er også snill. la meg gjette... fordi de skriver på nynorsk de også? edit: eller, når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om Ernas gjør det. Endret 2. desember 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. desember 2012 #1942 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Stjerner og planetar, Ernas og Imli. Arabella er også snill. Siden du setter så pris på nynorsk, kan jeg da briefe med at jeg gikk ut med 6 i norsk sidemål på vgs?? Endret 2. desember 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. desember 2012 #1943 Del Skrevet 2. desember 2012 Stjerner og planetar, Ernas og Imli. Arabella er også snill. takkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. desember 2012 #1944 Del Skrevet 2. desember 2012 Siden du setter så pris på nynorsk, kan jeg da briefe med at jeg gikk ut med 6 i norsk sidemål på vgs?? Godt å høyre, må då tykkjer eg at det hadde vore gildt om du skreiv litt nynorsk på KG også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. desember 2012 #1945 Del Skrevet 2. desember 2012 Godt å høyre, må då tykkjer eg at det hadde vore gildt om du skreiv litt nynorsk på KG også. Jeg har egentlig bokmål som hovedmålform, men bodde mange år i et nynorsk fylke, så det er ikke dagligdags for meg å skrive nynorsk. Dog; dialekta mi er tilnærmet nynorsk.. Så jeg tror ikke jeg vil komme med innlegg på nynorsk her, med mindre jeg føler for å skrive dikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. desember 2012 #1946 Del Skrevet 2. desember 2012 Stjerner og planetar, Ernas og Imli. Arabella er også snill. Det var hugalt å høyra, hjarteleg takk . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. desember 2012 #1947 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Vi er ikkje så ulike, eller kva? Bokmålsfolket er kanskje litt meir overfladiske. Endret 2. desember 2012 av Rskre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. desember 2012 #1948 Del Skrevet 2. desember 2012 la meg gjette... fordi de skriver på nynorsk de også? edit: eller, når jeg tenker meg om så vet jeg ikke om Ernas gjør det. Emas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 2. desember 2012 #1949 Del Skrevet 2. desember 2012 Ser at dere til stadighet glemmer meg. Glemske jævler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #1950 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg glemmer da aldri deg, JompeJusk! Du er likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. desember 2012 #1951 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg har fått øynene opp for Raven Emerald og Ludovie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 6. desember 2012 #1952 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg liker Mysan. Men hun er ikke her så ofte lenger, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 6. desember 2012 #1953 Del Skrevet 6. desember 2012 Lille-pus er en hyggelig og morsom dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 6. desember 2012 #1954 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Yme Katten Cathrine88 Silfen Aldrisur Hikken Bud Maja Lillevill Lille-pus @Maya Gunfreak Gjest Sebastianen Nozmonster Og flere som jeg ikke kommer på akkurat nå Endret 6. desember 2012 av Grønnblomst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2012 #1955 Del Skrevet 6. desember 2012 Tusen takk fine Grønnblomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 6. desember 2012 #1956 Del Skrevet 6. desember 2012 ingen liker meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2012 #1957 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) ingen liker meg Er det du som sitter på pcen hele tia? Endret 6. desember 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 6. desember 2012 #1958 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det du som sitter på pcen hele tia? hahaha ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. desember 2012 #1959 Del Skrevet 6. desember 2012 ingen liker meg Går det an å ikke like deg da Lurifix? Jeg liker deg i hvert fall. Det er bare det at jeg ikke klarer å skrive "hvem jeg liker" i sånne "liker deg"-tråder. Jeg liker omtrent alle her inne. Noen bedre enn andre, men her er så mange gode folk, at det blir håpløst å lage en liste. Tenk om jeg glemmer noen! Skrekk og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2012 #1960 Del Skrevet 6. desember 2012 hahaha ja! Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå