Gjest imli Skrevet 27. juli 2012 #1501 Del Skrevet 27. juli 2012 Eg likar Løvetanten! Ho verkar som ei klok dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 28. juli 2012 #1502 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Nå har jeg brukt noen dager der jeg har skrevet ned folk på en liste etter hvert som jeg har lagt merke til dem rundt om kring på forumet. Disse liker jeg siden de virker som reflekterte, oppegående og hyggelige brukere, samtidig som de kan være hjelpsomme og få frem sine meninger på en klar måte. Jeg rett og slett liker dem AloeVera Anuket Drue Fairydust Gunvald Hvitløk Imli Jellybean78 Karpuzi Ludovie Løvetanten *Maja* Maya76 Moscato NerdMedSverd Norah Tabris Tonje Uanonymbruker Det er jo MANGE andre brukere her jeg virkelig liker og, og jeg har jo nevnt mange før, og noen blir nevnt om igjen nå. Men disse er de som virkelig har skilt seg ut de to siste dagene mens jeg har skrevet liste Endret 28. juli 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. juli 2012 #1503 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Oi jeg har jo skrevet liste jeg også de siste dagene, bra du minnet meg om det :D Hedvig R Mortem Yme Maria marihøne Sobril Imli Tonje Lilac Raindrops Moscato Nøkleblom Iza`bella Grønt Blad Lucidmoon Cathrine 88 Aldrisur Mynona-83 fruBeist Adegami Katniss Rainbow81 Belle_ Silvermist Fairydust Noz Nyx Endret 29. juli 2012 av Uanonymbruker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 28. juli 2012 #1504 Del Skrevet 28. juli 2012 Å nei, nå kommer det til å se ut som jeg fører deg opp nå bare fordi du gjorde det, men jeg glemte faktisk å kopiere deg over fra Word-lista :O Må fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. juli 2012 #1505 Del Skrevet 28. juli 2012 Oi jeg har jo skrevet liste jeg også de siste dagene, bra du minnet meg om det :D Mortem Næmmen ååå! Liker deg også! Du kommer med så mange festlige uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #1506 Del Skrevet 28. juli 2012 Oi jeg har jo skrevet liste jeg også de siste dagene, bra du minnet meg om det :D Nyx Jeg liker deg også, svæært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. juli 2012 #1507 Del Skrevet 28. juli 2012 Oi jeg har jo skrevet liste jeg også de siste dagene, bra du minnet meg om det :D Hedvig R Mortem Yme Maria marihøne Sobril Imli Tonje Lilac Moscato Nøkleblom Grønt Blad Lucidmoon Cathrine 88 Aldrisur Mynona-83 fruBeist Adegami Katniss Rainbow81 Belle_ Silvermist Fairydust Noz Nyx You know I love you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 29. juli 2012 #1508 Del Skrevet 29. juli 2012 Kom nu på en til: Raven Emerald! Kan ikke forklare i dybden hvorfor, men jeg har endel ganger vært enig med henne og likt måten hun argumenterer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. juli 2012 #1509 Del Skrevet 29. juli 2012 Tusen takk, Norah. =) Jeg har lagt merke til deg også, synes du skriver veldig bra, og utfyllende. Du er en av dem jeg ville skrevet på lista mi, om jeg bare hadde husket hva du het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #1510 Del Skrevet 29. juli 2012 Noen av de jeg liker(av forskjellige årsaker): - Vampen - Silfen - Norah - Raven Emerald - Søgni - Tabris - Imli - Cuntzilla - Bandit - Bud - Uanonymbruker - AldriSur - Kosemose 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2012 #1511 Del Skrevet 29. juli 2012 Å du søte, gode, "gamle" Marihøna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. juli 2012 #1512 Del Skrevet 29. juli 2012 Har skrevet i den tråden her før, tror jeg, men nå er det fler! Gunvald. Guybrush. Flair. Vampen. Maria_Marihøne. Noz. Imli. Giacomo_P. Aldrisur. Raindrops. Havbris. Cathrine88. De jeg kom på i farten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #1513 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg syns EryMax fortjener å bli nevnt her. I all hemmelighet har han ett mykt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2012 #1514 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg syns EryMax fortjener å bli nevnt her. I all hemmelighet har han ett mykt hjerte. Enig med deg Urr, men Hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 29. juli 2012 #1515 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg liker også Erymax! Hun er en veldig sød liden nutteplutte under en noget kaotisk overflade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 29. juli 2012 #1516 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg liker Gia, og etter at jeg oppdaget at han har en heller skitten og rampete side, så liker jeg ham enda bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. juli 2012 #1517 Del Skrevet 29. juli 2012 Nå har jeg brukt noen dager der jeg har skrevet ned folk på en liste etter hvert som jeg har lagt merke til dem rundt om kring på forumet. Disse liker jeg siden de virker som reflekterte, oppegående og hyggelige brukere, samtidig som de kan være hjelpsomme og få frem sine meninger på en klar måte. Jeg rett og slett liker dem AloeVera Anuket Drue Fairydust Gunvald Hvitløk Imli Jellybean78 Karpuzi Ludovie Løvetanten *Maja* Maya76 Moscato NerdMedSverd Norah Tabris Tonje Uanonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #1518 Del Skrevet 29. juli 2012 Enig med deg Urr, men Hun. Hun? Så det bildet var bare tull? haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #1519 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg liker Gia, og etter at jeg oppdaget at han har en heller skitten og rampete side, så liker jeg ham enda bedre. Jeg liker Giacomo fordi han er....... ubeskrivelig.......... egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. juli 2012 #1520 Del Skrevet 29. juli 2012 Har i det siste fått øynene opp for Nyx og Urr:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå