Raven Emerald Skrevet 25. juli 2012 #1481 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg tar meg stadig vekk i å være enig med Flanør, mens jeg før var så uenig med han at jeg ble provosert bare jeg så brukernavnet hans Lurer på om det er han som har blitt litt rundere i kantene eller om det er meg det er noe feil med? :gjeiper: Du mååååååå jo bare ha tørna. Enten er det heteslag (kombinert med hormoner), ellers er det kuldesjokk (kombinert med hormoner. Og for dem som tok meg alvorlig der: =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1482 Del Skrevet 25. juli 2012 Aha! Da er det det håp om at det går over da. Definitivt. Alle sier jeg er så mild og hvafaen når jeg er gravid. Det er uutholdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #1483 Del Skrevet 25. juli 2012 Raven: aaaaaah, det er altfor lenge siden noen kalte meg sugge! Nå elsket jeg deg enda mer. Maria: jeg tror IKKE han har blitt rundere i kantene (de skarpe kantene er jo noe av sjarmen!), han er bare av den typen som vokser på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #1484 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker Nyyx Corto Maltese Belle Gunnes Dragonfly84 Gorgonzola Imli ++ Og likte Maruwan og Mikewaters da de var brukere her. Jeg vil legge til Floony. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. juli 2012 #1485 Del Skrevet 25. juli 2012 Definitivt. Alle sier jeg er så mild og hvafaen når jeg er gravid. Det er uutholdelig. Jeg liker deg også. Tror det det også skyldes hormoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1486 Del Skrevet 25. juli 2012 Enten det, eller uhelbredelig hjernesvulst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 25. juli 2012 #1487 Del Skrevet 25. juli 2012 jeg liker alle. over og ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #1488 Del Skrevet 25. juli 2012 Enten det, eller uhelbredelig hjernesvulst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 25. juli 2012 #1489 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker meg, betyr det at jeg begynner å bli litt full? Eller bare at jeg er sykt selvdigger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 25. juli 2012 #1490 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg vil legge til Janus. Jeg får en rar følelse i magen når jeg tenker på han. Thanks! Jeg liker deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #1491 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker meg, betyr det at jeg begynner å bli litt full? Eller bare at jeg er sykt selvdigger? Det betyr at du har god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 25. juli 2012 #1492 Del Skrevet 25. juli 2012 Det betyr at du har god smak. Ohhhhh, love you tooo ( smiley fra sebastian, det er nesten som en hickey fra kenickey ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2012 #1493 Del Skrevet 25. juli 2012 Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler. Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #1494 Del Skrevet 25. juli 2012 Thanks! Jeg liker deg også. HAHA! Nå måtte jeg tenke veldig her, for kunne ikke skjønne at jeg hadde skrevet det, kunne ikke huske det hvertfall. Men så kom jeg på at du har jo redigert sitater fra meg før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. juli 2012 #1495 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Etter å ha støtt på innlegg fra samme bruker i 5 ulike tråder i løpet av 3 minutter, så behersket jeg for en gangs skyld koble personlighet og deltakelse opp mot et bestemt brukernavn, og da må det nevnes at jeg synes NozMonster er en hyggelig frøken med sprudlende humør. Ikke er hun bekjeden med gi komplimenter til folk heller, og den egenskapen tror jeg er noe mange mennesker føler godt av. tusen takk yes2yes.. det var veldig trivelig skrevet av deg! jeg er av den oppfatningen av at om en har noe positivt å si til en annen person, så si det! Det skal så lite til for å gjøre en annen person sin dag litt bedre, men man må jo bare si ting som er sant da! men det skal sies at jeg tror nok jeg blir tatt for å være betraktelig mye snillere her enn irl.. Nå kommer jeg litt inn som en stalker fra utsiden siden jeg poster ganske sjeldent, så dette kan sikkert virke litt creepy, men hei :gjeiper: Også har jeg lagt merke til NozMonster. Du virker som en utrolig snill person! Skulle ønske jeg hadde en venn som deg i virkeligheten jeg bukker og nikker og neier i massevis kan ikke helt si at jeg har sett brukernavnet ditt/avataren din før, men det kommer jeg nok til å gjøre fra nå! Endret 25. juli 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 25. juli 2012 #1496 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker best folk som irriterer vettet av meg til tider. Sarkastiske, tidvis bitchy og de som er litt "skremmende". Silfen blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. juli 2012 #1497 Del Skrevet 26. juli 2012 Tråden er ryddet for agronomisk avsporing om havrenek. Det får dere vente med til juleforumet dukker opp. Kosemose, mod 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 26. juli 2012 #1498 Del Skrevet 26. juli 2012 Haha, jeg liker kosemose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #1499 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker også kosemose, og vil at hun skal adoptere meg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 27. juli 2012 #1500 Del Skrevet 27. juli 2012 Tråden er ryddet for agronomisk avsporing om havrenek. Det får dere vente med til juleforumet dukker opp. Kosemose, mod Det er det morsomste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå