Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'.:snurt:

Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady Di

Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'. :snurt:

Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også. :)

Tror jeg ville følt meg som den innbilske dama ved å starte Ladys Tjalletråd haha :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'.:snurt:

Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også.:)

Du vet hen du finner meg, om du trenger oppmerksomhet og fastlove *nynner på george michael*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg må bare avspore en siste gang! Tilgi meg:D

Det var bare en liten tilbakemelding til HL:

Jeg leste det du skrev her og skjønner hva du mener, men som flere ganger før i debatter(dette er jo bare tullediskusjon men) så legger du inn helt nye forutsetninger i menigsmotstanderens argumenter, og da fremstår dine nye forutsetninger som den personens meninger.

Altså, om utgangspunktet mitt/andres er påstand A med forutsetning 1,2,3- så legger liksom du til 4,5,6 - og derfor blir det vanskelig å svare konsekvent siden man jo aldri har selv ment punkt 4,5, 6.

Og dermed blir det litt å gå i ring rundt noe som ikke var utgangspunktet(som eks i kroppsbildedebatt) og i det avatargreiene her osv.

NÅ skal jeg slutte med avsporing i evigheten. Ferdig:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker

Nyyx

Corto Maltese

Belle Gunnes

Dragonfly84

Gorgonzola

Imli

++

Og likte Maruwan og Mikewaters da de var brukere her.

Jeg vil legge til norah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg smekk på RÆVA, men jo: enkelte her inne virker å være så store nek.

Altså; basert på personligheten deres skulle jeg ligget gjentatte ganger med begge to, men; de var et tilfeldig eksempel på folk jeg har sett har fått konkrete kjærlighetserklæringer fordi de "avataren er så deilig", helt ordrett.

Nå er de bare to av flere jeg har sett få sånne kommentarer.

"Finnes det nek på Internett??" JA er svaret.

:hjerter_rundt: Men du? Dette er bare internett. Kan man ikke få lov til å erklære kjærlighet til hverandre på grunn av avataren da? hehehe ;) Finner det morsomt jeg.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig litt merkelig. Det er IKKE lov med persondebatt. Men det ER lov likevel, bare det er positivt fortegn.

Syns de burde forandre reglene til ikke lov med negativ persondebatt. Egentlig burde jo denne tråden vært stengt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker

Nyyx

Corto Maltese

Belle Gunnes

Dragonfly84

Gorgonzola

Imli

++

Og likte Maruwan og Mikewaters da de var brukere her.

Jeg liker deg veldig godt også, hihi! Instafriends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sagt det før: Jeg liker Flanør, om enn noe motvillig. Han er iallefall interessant å diskutere med, for det aller meste, selv om vi har det med å være svært så uenige. =P

Og så liker jeg Vampesugga, Gorgon, Mann42, Havbris, Niennas, Delphina, Dreia, Antlers, Katten, og mange flere jeg ikke husker nickene til i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg tar meg stadig vekk i å være enig med Flanør, mens jeg før var så uenig med han at jeg ble provosert bare jeg så brukernavnet hans :fnise:

Lurer på om det er han som har blitt litt rundere i kantene eller om det er meg det er noe feil med? :gjeiper:

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...