Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #1461 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'. Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #1462 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'. Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også. Tror jeg ville følt meg som den innbilske dama ved å starte Ladys Tjalletråd haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1463 Del Skrevet 25. juli 2012 Eller som en dopedame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #1464 Del Skrevet 25. juli 2012 Tror jeg ville følt meg som den innbilske dama ved å starte Ladys Tjalletråd haha http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=677416 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #1465 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, nå må dere slutte med avsporinger! Dere skremmer alle de som skal inn hit og fortelle at de liker meg, and mama need some lovin'. Men det jeg egentlig skulle si, Lady Di, det finnes flere skravletråder på snikk-snakk, og det er lov å starte en ny en også. Du vet hen du finner meg, om du trenger oppmerksomhet og fastlove *nynner på george michael* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 25. juli 2012 #1466 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg må bare avspore en siste gang! Tilgi meg:D Det var bare en liten tilbakemelding til HL: Jeg leste det du skrev her og skjønner hva du mener, men som flere ganger før i debatter(dette er jo bare tullediskusjon men) så legger du inn helt nye forutsetninger i menigsmotstanderens argumenter, og da fremstår dine nye forutsetninger som den personens meninger. Altså, om utgangspunktet mitt/andres er påstand A med forutsetning 1,2,3- så legger liksom du til 4,5,6 - og derfor blir det vanskelig å svare konsekvent siden man jo aldri har selv ment punkt 4,5, 6. Og dermed blir det litt å gå i ring rundt noe som ikke var utgangspunktet(som eks i kroppsbildedebatt) og i det avatargreiene her osv. NÅ skal jeg slutte med avsporing i evigheten. Ferdig:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. juli 2012 #1467 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker Nyyx Corto Maltese Belle Gunnes Dragonfly84 Gorgonzola Imli ++ Og likte Maruwan og Mikewaters da de var brukere her. Jeg vil legge til norah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #1468 Del Skrevet 25. juli 2012 Eller som en dopedame. Dop? Mener du sukkerperler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #1469 Del Skrevet 25. juli 2012 http://forum.kvinneg...howtopic=677416 :D Synd jeg ikke har en diger hund nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juli 2012 #1470 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Nå får jeg smekk på RÆVA, men jo: enkelte her inne virker å være så store nek. Altså; basert på personligheten deres skulle jeg ligget gjentatte ganger med begge to, men; de var et tilfeldig eksempel på folk jeg har sett har fått konkrete kjærlighetserklæringer fordi de "avataren er så deilig", helt ordrett. Nå er de bare to av flere jeg har sett få sånne kommentarer. "Finnes det nek på Internett??" JA er svaret. Men du? Dette er bare internett. Kan man ikke få lov til å erklære kjærlighet til hverandre på grunn av avataren da? hehehe Finner det morsomt jeg. Endret 25. juli 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juli 2012 #1471 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker delirious og norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 25. juli 2012 #1472 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker KoseMose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. juli 2012 #1473 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker Ellevill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #1474 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker Bond faktisk. Tenk for en utakknemlig jobb hun har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1475 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er egentlig litt merkelig. Det er IKKE lov med persondebatt. Men det ER lov likevel, bare det er positivt fortegn. Syns de burde forandre reglene til ikke lov med negativ persondebatt. Egentlig burde jo denne tråden vært stengt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 25. juli 2012 #1476 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg liker Nyyx Corto Maltese Belle Gunnes Dragonfly84 Gorgonzola Imli ++ Og likte Maruwan og Mikewaters da de var brukere her. Jeg liker deg veldig godt også, hihi! Instafriends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 25. juli 2012 #1477 Del Skrevet 25. juli 2012 Har sagt det før: Jeg liker Flanør, om enn noe motvillig. Han er iallefall interessant å diskutere med, for det aller meste, selv om vi har det med å være svært så uenige. =P Og så liker jeg Vampesugga, Gorgon, Mann42, Havbris, Niennas, Delphina, Dreia, Antlers, Katten, og mange flere jeg ikke husker nickene til i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. juli 2012 #1478 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg tar meg stadig vekk i å være enig med Flanør, mens jeg før var så uenig med han at jeg ble provosert bare jeg så brukernavnet hans Lurer på om det er han som har blitt litt rundere i kantene eller om det er meg det er noe feil med? :gjeiper: Endret 25. juli 2012 av Maria_Marihøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. juli 2012 #1479 Del Skrevet 25. juli 2012 Du er gravid. Det er hormonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. juli 2012 #1480 Del Skrevet 25. juli 2012 Du er gravid. Det er hormonelt. Aha! Da er det det håp om at det går over da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå