Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er da hjertegod Gunvald! :klem:

Det er en av grunnene til at jeg ikke lager like-lister, er så sikker på at jeg ikke får med alle - og er så redd noen skal bli lei seg, eller sure. :snurt:

---

Akkurat sånn har jeg det også :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

La oss fortsette. Jeg føler meg skyldig for å ikke ha tatt med et par til med en gang.

Noz, din giraffgale morojente. det går ikke an å ikke ha sans for deg. For å bruke en velkjent klisje; du er en solstråle.

AldriSur, du lever jaggu meg opp til nicket ditt!

Arabella, en kvinne med hodet på rett plass, og så hyggelig at det knapt er mulig å unngå å smile.

Rofl, jeg har greit nok ikke vandret så mye i de samme diskusjonene som deg - men jeg har sett og bablet nok med deg til å være fullstendig klar over at du er en god mann.

Yme. Hvor skal jeg begynne? La oss koke det ned til at du har såpass mye positiv energi at det får gamle meg til å smile.

Bandit, en mann som liker Burt og Trans Am - velkommen i mitt hjem/garasje når som helst. Forøvrig litt din skyld at jeg kjøpte Corvette igjen.

HunterLady, pen, frekk og freidig. Forumets lille spisse kant - hatten av for det.

Mortem - den mystiske brukeren jeg ikke helt kan sette fingeren på! Jeg liker deg, kort og godt.

Surrehodet, alltid hyggelig å bable med deg - tiden bare flyr.

MissEli. Selv om vi to er fryktelig uenig om en del ting her i verden, så kommer jeg alltid til å være glad i deg. Tross alt.

Jeg elsker deg, Gunvald :hjerter: . Dette er det koseligste noen har sagt til meg. Du er en mann som alle du kommer i kontakt med, må like.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så fantastiske de aller fleste av dere her inne! Så hjertegode og fine, så artige og flørtende og så oppvakte og opplyste! Det er en sann glede å komme inn her og møte dere alle og møte en vegg av godhet, humor og oppvakthet. Selv om jeg ikke nevner noen navn, så anser jeg dere alle som helt spesielle maur på en skapers jord, som jobber for å samle og ordne og hegne om de dere elsker og alle de andre. Det er en sann fryd å være medlem her. :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så fantastiske de aller fleste av dere her inne! Så hjertegode og fine, så artige og flørtende og så oppvakte og opplyste! Det er en sann glede å komme inn her og møte dere alle og møte en vegg av godhet, humor og oppvakthet. Selv om jeg ikke nevner noen navn, så anser jeg dere alle som helt spesielle maur på en skapers jord, som jobber for å samle og ordne og hegne om de dere elsker og alle de andre. Det er en sann fryd å være medlem her. :hjerte:

Hvorfor føler jeg at du er litt, eller vel, veldig mye sarkatisk her? ;)

Synes dette virker litt kunstig dette. Så fort en bruker nevner en annen bruker, så vil denne brukeren kanskje føle et visst press til å svare bekreftende tilbake "Jo, jeg liker deg også".

Jeg har dog ikke lest hele tråden, ble først oppmerksom på denne tråden før sommeren og fikk et inntrykk av at denne tråden er en smule kunstig og det nok var en og annen bruker som følte seg pliktskyldigst til å svare det samme tilbake.

Det ga meg en litt ekkel følelse, spesielt de av brukere som føler seg presset til å respondere positivt på å bli nevnt.

Mitt inntrykk av brukere er at de fleste her er ganske greie, med gode og positive egenskaper, men fordi jeg stort sett er anonym, så har jeg og brukere som bruker nick en tilnærmet et ikke-forhold, som følge av det.

Og fordi jeg føler meg litt slem som skriver noe så skrekkelig, så får jeg slenge på et :hjerte:

Natta :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

La oss fortsette. Jeg føler meg skyldig for å ikke ha tatt med et par til med en gang.

Noz, din giraffgale morojente. det går ikke an å ikke ha sans for deg. For å bruke en velkjent klisje; du er en solstråle.

AldriSur, du lever jaggu meg opp til nicket ditt!

Arabella, en kvinne med hodet på rett plass, og så hyggelig at det knapt er mulig å unngå å smile.

Rofl, jeg har greit nok ikke vandret så mye i de samme diskusjonene som deg - men jeg har sett og bablet nok med deg til å være fullstendig klar over at du er en god mann.

Yme. Hvor skal jeg begynne? La oss koke det ned til at du har såpass mye positiv energi at det får gamle meg til å smile.

Bandit, en mann som liker Burt og Trans Am - velkommen i mitt hjem/garasje når som helst. Forøvrig litt din skyld at jeg kjøpte Corvette igjen.

HunterLady, pen, frekk og freidig. Forumets lille spisse kant - hatten av for det.

Mortem - den mystiske brukeren jeg ikke helt kan sette fingeren på! Jeg liker deg, kort og godt.

Surrehodet, alltid hyggelig å bable med deg - tiden bare flyr.

MissEli. Selv om vi to er fryktelig uenig om en del ting her i verden, så kommer jeg alltid til å være glad i deg. Tross alt.

Nå smelta jeg litt. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer min liste i tilfeldig rekkefølge :) Vet ikke om jeg har lagt inn her før, men oppdatert.

Skreppamedleppa

:takke:

Naaw takk, du får et smaskekyss midt på ansiktet :transe:

åå smaskekyss blir godt motatt, du er en god bruker her inne selv om jeg ikke alltid er enig med deg. satt jeg som et ? da du slettet deg, heldigvis er du gjennoppstått, glad for det

Veldig stas å bli nevnt her :)

Så jeg må ramse opp noen jeg også:

skreppamedleppa,

Kos og klem fra fittemonsteret

Å bli nevnt i så godt selskap av en så skarp og reflektert bruker er stas

Jeg liker deg også. :) Du er en av de jeg er irriterende ofte enig med, som er flink til å debattere og få frem gode poeng. Også er nicket ditt e awsome

Takk vampen, du er en av de gode i godt og blandet posen, du får smilet mitt til å gå fra øret til øret, litt frekk og freidi, kunnskapsrik og ikke minst hjertelig god,

Jeg har lagt mer og mer merke til deg her inne også, du skal definitivt på lista mi :hjerter_rundt:

Yeeeey.. me so happy :strix: du e go du...

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

Takk SemperFi, du er og en god bit i godte posen med dine gode innlegg her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hheeheheeee- vafforno!? :klo:

det der husker ikke jeg.. men jeg har fryktlig lyst til å finne den tråden igjen..

var det en som skulle gjøre noe for meg, og få sex igjen for det? var det det du mente?

Ja det var en mann som skrev noe lignende som "...hvis jeg får en herlig natt med NozMonster" eller "Tilbringe natten med NozMonster" :fnise:

Skal søke for deg, om du ikke fant selv ;) Var ihvertfall gøy lesestoff, og mitt første inntrykk av KG :P

edit: hmm vanskelig å finne når jeg ikke klarer å huske hvilken tråd det var snakk om eller hva temaet var! Ble nysgjerrig selv her nå!

Endret av minibelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Ååååh....Jeg visste jeg glemte en haug av folk. Her og nå kom jeg på Ylvina.

Du er jo glimrende!

Ylvina: :smilyblomst:

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare så fantastiske de aller fleste av dere her inne! Så hjertegode og fine, så artige og flørtende og så oppvakte og opplyste! Det er en sann glede å komme inn her og møte dere alle og møte en vegg av godhet, humor og oppvakthet. Selv om jeg ikke nevner noen navn, så anser jeg dere alle som helt spesielle maur på en skapers jord, som jobber for å samle og ordne og hegne om de dere elsker og alle de andre. Det er en sann fryd å være medlem her. :hjerte:

Denne traff meg rett i hjertet :hjerte: Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Noz fordi du er så ekte, alltid deg selv - digger at du har så sterk integritet. SemperFi, for de gode samtalene, Gunvald fordi du vet litt om alt (eller alt om alt?), Guybrush fordi jeg liker å hvile øynene på avataren din, Frk.Franzen fordi jeg stort sett er enig med deg, Anoia fordi vi har noe til felles, Silfen fordi du alltid kommer med noe fornufitg, Rumle fordi du er så positiv og snill

og maaange flere, det var de jeg kom på i farta :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi ta en tredje pulje?

Mynona, bildet av øyet ditt skremte meg til å begynne med, for du er skummelt lik min siste flamme. Men, heldigvis er du mange ganger hyggeligere og ikke minst smartere.

Wednesday, herregud du er pen! Og utrolig hyggelig, du fremstår som en usedvanlig fantastisk person.

Minya, enda en av mine skravlevenner på KG, og absolutt en av de jeg setter høy pris på.

Tekola, alle skulle hatt en egen stalker - jeg er veldig fornøyd med at du er min, hehe

FruN, finnes det noe vondt med deg i det hele tatt? Du er hele tiden så positiv av det lett smitter av på oss andre.

Silfen, dine kommentarer og ærligheter har fått meg mange ganger til å trekke på smilebåndet. At du er Bergenser - ingen tvil, og forumet tjener mange iq-poeng på å ha deg som medlem!

Og så er det en anonym bruker som jeg føler burde vite at jeg er veldig glad i henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Noz fordi du er så ekte, alltid deg selv - digger at du har så sterk integritet. SemperFi, for de gode samtalene, Gunvald fordi du vet litt om alt (eller alt om alt?), Guybrush fordi jeg liker å hvile øynene på avataren din, Frk.Franzen fordi jeg stort sett er enig med deg, Anoia fordi vi har noe til felles, Silfen fordi du alltid kommer med noe fornufitg, Rumle fordi du er så positiv og snill

og maaange flere, det var de jeg kom på i farta :)

Alltid like gøy å søke opp sitt eget brukernavn ser jeg :P *rødme passende ydmykt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like gøy å søke opp sitt eget brukernavn ser jeg :P *rødme passende ydmykt*

knis :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wednesday, herregud du er pen! Og utrolig hyggelig, du fremstår som en usedvanlig fantastisk person.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ååååh....Jeg visste jeg glemte en haug av folk. Her og nå kom jeg på Ylvina.

Du er jo glimrende!

Ylvina: :smilyblomst:

:rodmer: (og jeg har skrevet det før: jeg synes du er ei klok og kul dame! I like!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du være glad du er opptatt ;)

Attitude, mann! Det heter: "Synd for deg at du er opptatt" ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...