Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

Jeg hadde blitt dødelig fornærma om jeg ikke befant meg på en lange der :fnise: Men der var jeg gitt :)

Jeg er så dårlig på å huske nick, men de jeg husker i skrivende stund som jeg virkelig har sansen for her inne er;

Noz

Hunterlady

"gjest"

Silfen

Bandit

Yes2Yes

SemperFi

Raindrops

HedvigR

Vampen

Arabella

Norah

Maria_marihøne

BM2

Flair

Mange andre og, men så var det disse navnene da.......

:klemmer:

Jeg kommer med en liste etter hver også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine88

Både du og barten din flommer over av sjarm, så det setter jeg pris på. :klemmer:

Cathrine88: på lista over suverene damer, så er du soleklart i toppen. En fantastisk sarkastisk tone, et hjerte som er avataren din verdig og en velutviklet rettferdighetssans. Du morer meg med fantastise onelinere, OG du forer meg med bilder og filmer av Jared Padesexi hver gang jeg er deppa, sliten, sur, lei eller bare sliten. I luves it! :hjerter_rundt:

Uovervinnelig superhelt og myk og fluffy tøffelfisk i en og samme fantastiske person - du kunne ikke vært bedre om jeg skulle bygd deg selv. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Liker Uanonymbruker!!

Henger meg på den. Hun er kul :)

Awh dere er supergode, og selvfølgelig helt umulige å ikke like!

Dere fortjener en hipsterbart :tronderbart: og et jukketroll :enig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Liker "Gjest" og Bettyboops direkte måte å debattere på. Ellers liker jeg de fleste her, men liker folk som er korte og konsise, vet hva de står for og ikke har behov for å være venn med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Får jeg også sånne hjerter hvis jeg liker deg?

I like you Bændit, men ikke på den måten...

Menn kan si at de liker hverandre, på den måten liksom, men ikke på den andre måten... liksom...

Jeg liker deg, men ikke på den måten.... Men absolutt på den andre måten!

Jeg vil ikke ha hjerte fra deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Får jeg også sånne hjerter hvis jeg liker deg?

I like you Bændit, men ikke på den måten...

Menn kan si at de liker hverandre, på den måten liksom, men ikke på den andre måten... liksom...

Jeg liker deg, men ikke på den måten.... Men absolutt på den andre måten!

Jeg vil ikke ha hjerte fra deg!!

Nei, vi står over hjertene. Vil jo ikke ha noe sjalusidrama i heimen din, vettu. Da blir det at du må oppgi passord på både facebook, msn OG KG... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Jeg har bare vært på ferie i et par uker. :)

Åja. ^^ Trodde du skulle/hadde sletta deg skjønner du. Welcome back!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg blir litt overrasket over å være på listen til enkelte her, for jeg trodde de synes jeg var ALT for frekk i kjeften :fnise:

Jeg liker omtrent alle på sitt vis, selv de jeg krangler med(noen ganger liker jeg de ekstra godt).

Men det er vel noen jeg har langt merke til over lang tid, som gang på gang har gode og velfunderte innlegg, freidig humor og stor rettferdighetssans. De er smarte, morsomme og reflekterte alle som en.

Det vil ta evigheter å nevne alle jeg liker veldig godt, så jeg bare nevner de jeg ELSKER(ikke helt bokstavelig kanskje, men nesten):

Ludovie&Søgni: De er begge åpenbart meget oppegående kvinner som jeg lurer på om er like bra i virkeligheten som på KG.

Cuntzilla: Når hun blir engasjert får hun noen enormt munnrappe ordspill, med masse kule referanser, gøye sammenlikninger og et ekstremt fargerikt språk. Hun har nesten skitnere humor enn meg, men bare nesten.

Gorgonzola: Jeg vet ikke hva det er, vi er nesten alltid uenige om et eller anna, men du gjør bare noe med meg. Oppegående mannfolk, altså.

BM2: Jeg digger deg i tråder hvor du ytrer deg om usunne kroppsidealer! Kunne jeg bare plusset en million ganger. :blomst:

Mike Waters 1&2. Jeg savner den mannen, hans teite(og dermed ufattelig gøye) ordspill og kjappe kommentarer. Han er 0% pretensiøs, og når han i ny og ne fant frem alvoret var innspillene solide og vitnet om bred innsikt i mangt og meget. Han fikk sagt usedvanlig mye med få ord.

Ha en fin pensjon, favorittmannen :trist:

Svimer snart av grunnet lavt blodsukker her, og lider av konstant gullfiskhukommelse - så jeg er rimelig sikker på at noen er glemt i ørska. Dere vet hvordan det er.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg blir litt overrasket over å være på listen til enkelte her, for jeg trodde de synes jeg var ALT for frekk i kjeften :fnise:

jeg synes ikke at du er så himla frekk i kjeften, men mer det at du er veldig direkte, ærlig og at du veit hva du mener og at du kommer med gode og nye argumenter innlegg etter innlegg for å fremme disse meningene! Du skriver godt og du er overbevisende.

Og det er ihvertffall nettopp derfor jeg liker deg, Det er ofte jeg er uenig med deg, men uten "sånne som deg" så hadde forumet vært ganske så ensformig! Jeg synes man merker stor forskjell på dem som skriver direkte og småfrekke innlegg kun for å provosere, og dem som faktisk bare tørr å stå for det de virkelig tror på. Det er vel unødvendig å si at du faller under den siste katogorien der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest norah

jeg synes ikke at du er så himla frekk i kjeften, men mer det at du er veldig direkte, ærlig og at du veit hva du mener og at du kommer med gode og nye argumenter innlegg etter innlegg for å fremme disse meningene! Du skriver godt og du er overbevisende.

Og det er ihvertffall nettopp derfor jeg liker deg, Det er ofte jeg er uenig med deg, men uten "sånne som deg" så hadde forumet vært ganske så ensformig! Jeg synes man merker stor forskjell på dem som skriver direkte og småfrekke innlegg kun for å provosere, og dem som faktisk bare tørr å stå for det de virkelig tror på. Det er vel unødvendig å si at du faller under den siste katogorien der..

Også kalt påståelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

Herlig Semper, takk! Trodde aldri du skulle SE meg. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss fortsette. Jeg føler meg skyldig for å ikke ha tatt med et par til med en gang.

Noz, din giraffgale morojente. det går ikke an å ikke ha sans for deg. For å bruke en velkjent klisje; du er en solstråle.

AldriSur, du lever jaggu meg opp til nicket ditt!

Arabella, en kvinne med hodet på rett plass, og så hyggelig at det knapt er mulig å unngå å smile.

Rofl, jeg har greit nok ikke vandret så mye i de samme diskusjonene som deg - men jeg har sett og bablet nok med deg til å være fullstendig klar over at du er en god mann.

Yme. Hvor skal jeg begynne? La oss koke det ned til at du har såpass mye positiv energi at det får gamle meg til å smile.

Bandit, en mann som liker Burt og Trans Am - velkommen i mitt hjem/garasje når som helst. Forøvrig litt din skyld at jeg kjøpte Corvette igjen.

HunterLady, pen, frekk og freidig. Forumets lille spisse kant - hatten av for det.

Mortem - den mystiske brukeren jeg ikke helt kan sette fingeren på! Jeg liker deg, kort og godt.

Surrehodet, alltid hyggelig å bable med deg - tiden bare flyr.

MissEli. Selv om vi to er fryktelig uenig om en del ting her i verden, så kommer jeg alltid til å være glad i deg. Tross alt.

Endret av Gunvald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da hjertegod Gunvald! :klem:

Det er en av grunnene til at jeg ikke lager like-lister, er så sikker på at jeg ikke får med alle - og er så redd noen skal bli lei seg, eller sure. :snurt:

Hadde vært mye enklere å lage en liste med de jeg ikke er så fan av, men det er ikke lov. Og dessuten ville den lista bli minikort og hel uinteressant. :Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...