Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla

Veldig stas å bli nevnt her :)

Så jeg må ramse opp noen jeg også:

Søgni, Ludovie og norah - utrolig intelligente og reflekterte damer, en rødvinskveld med dere så hadde alle verdensproblemene blitt løst. Og det imens vi hørte på bra musikk.

KateW og Suzy - så mye karisma og humør at man kunne puttet dere på en sprøyte og solgt dere som lykkerus.

Gorgonzola og nobilian - min type menn!

Fønix - forumets morsomste. Skriv en bok.

Og så har vi Raindrops, kisskissbangbang, skreppamedleppa, KaDust, Silfen, Purple Haze, Havbris.. og flere andre! Noen nevnt, mange glemt.

Kos og klem fra fittemonsteret

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig stas å bli nevnt her :)

Så jeg må ramse opp noen jeg også:

Søgni, Ludovie og norah - utrolig intelligente og reflekterte damer, en rødvinskveld med dere så hadde alle verdensproblemene blitt løst. Og det imens vi hørte på bra musikk.

KateW og Suzy - så mye karisma og humør at man kunne puttet dere på en sprøyte og solgt dere som lykkerus.

Gorgonzola og nobilian - min type menn!

Fønix - forumets morsomste. Skriv en bok.

Og så har vi Raindrops, kisskissbangbang, skreppamedleppa, KaDust, Silfen, Purple Haze, Havbris.. og flere andre! Noen nevnt, mange glemt.

Kos og klem fra fittemonsteret

Gjensidig! Du har ordet i din makt, skriver godt og ser ut til å være en høyst oppegående dame. Men ante ikke at du hadde skiftet navn (fittemonsteret, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg må forresten også nevne Silfen, som jeg har begynt å like mer og mer. Jeg likte henne overhodet ikke i starten, men ting kan tydeligvis snus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ja, Silfen er kul! :)

Og så synes jeg du HunterLady virkelig har modnet siden diverse pausetid og navnebytter! Du har tatt med deg den bunnløse ærligheten du hadde før, finpolert den litt og blitt riktig så reflektert og kul! Håper dette ikke høres frekt ut, for det er virkelig ment som en kompliment! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja, Silfen er kul! :)

Og så synes jeg du HunterLady virkelig har modnet siden diverse pausetid og navnebytter! Du har tatt med deg den bunnløse ærligheten du hadde før, finpolert den litt og blitt riktig så reflektert og kul! Håper dette ikke høres frekt ut, for det er virkelig ment som en kompliment! :)

Hehe, neida. Ikke frekt tolket i det hele tatt. Tusen takk, Ylvina. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så synes jeg du HunterLady virkelig har modnet siden diverse pausetid og navnebytter! Du har tatt med deg den bunnløse ærligheten du hadde før, finpolert den litt og blitt riktig så reflektert og kul! Håper dette ikke høres frekt ut, for det er virkelig ment som en kompliment! :)

Enig!

Og så liker jeg deg veldig god, Ylvina, men det tror jeg at jeg har sagt noen ganger før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å lage lister. Men jeg føler allikevel at det er en of annen jueg bør heve honør for.

Giacomo, min venn. Jeg er takknemlig for alle de samtaler vi to har feiet vekk nattetimene med.

Vampen, KGs nydeligste person, i alle ordets betydninger.

Bud, som sjokkerende ofte får meg til å le.

StrangeDoll, som atpåtil har holdt meg med selskap mang en kveld mens jeg har vært på nitriste jobber i Bergen sentrum.

Karpuzi, så vidunderlig herlig og levende.

Hedvig, jeg tror ikke du helt er klar over hvor gode impulser du gir meg rent musikrettet!

Hikken, så utrolig skjønn og med et vesen som får meg til å smile uansett hvor hett det er rundt ørene mine.

StilleVann, en kvinne som kan Steve Earle bedre enn meg - jeg trodde ikke det var mulig!

Rumle, atter en person som har god innflytelse på meg i sene nattetimer med god musikk og fine ord.

Semper, godt å se at det er fler enn meg som både forstår og liker tall!

Katta, for å ha slike ufattelig herlige kommentarer på lager.

Jeg skal stoppe her og heller fortsette listen senere, før jeg går i minus på båndbredde her. Og ja, dere er flere som burde stå her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen - digger hennes "mind your own business"-innlegg. Hun er direkte, men rettferdig og jeg setter pris på innleggene hvor hun setter andre brukere på plass.

Yeeeeeey, noen som liker dem!:fnise:

Jeg har lagt merke til deg i mange tråder i det siste også, eller, jeg har lagt merke til at jeg ofte er enig med deg og liker innleggene dine. :tommelsmil:

Vampen

You and me bartemann! :hjerter_rundt:

Vampen, KGs nydeligste person, i alle ordets betydninger.

Hehe, du har IKKE sett meg ti min etter at jeg har våknet, eller når jeg har en skikkelig vrangvamp dag. Det er mulig det kunne ha fått deg til å endre mening om nydeligheten. :nigo:

Vampen

Jeg liker deg også. :) Du er en av de jeg er irriterende ofte enig med, som er flink til å debattere og få frem gode poeng. Også er nicket ditt awesome.

Vampen

Takk Noz, du er vel sånn cirka forumets søteste og mest sympatiske bruker, så jeg liker deg også. :)

Så, høy på alle de hyggelige tilbakemeldingene, så føler jeg at jeg burde si noe om noen av dem jeg liker også.. det er jo strengt tatt så lenge siden jeg skrev i denne tråden at jeg ikke engang husker hvem jeg skrev. Så, jeg blåser i regler, og nevner i tilfeldig rekkefølge:

Cathrine88: på lista over suverene damer, så er du soleklart i toppen. En fantastisk sarkastisk tone, et hjerte som er avataren din verdig og en velutviklet rettferdighetssans. Du morer meg med fantastise onelinere, OG du forer meg med bilder og filmer av Jared Padesexi hver gang jeg er deppa, sliten, sur, lei eller bare sliten. I luves it! :hjerter_rundt:

Gunvald: takk for alle gode samtaler. Du har sett mer enn de fleste, og imponerer meg stadig med klarsyn, refleksjon og kunnskaper. Jeg har en utrolig stor respekt for deg, for jobben du har gjort og for det medmennesket du er. Du er en fin fyr, og barnet ditt har all grunn til å være stolt av pappaen sin.

Noz: KGs egen lille positivitetsfe. Du er ei tvers igjennom sympatisk, hyggelig og flott jente. Jeg liker at du alltid har et godt ord på lager til andre, og jeg har stor respekt for at du ikke gir deg mtp studier og utfordringer. Jeg er helt sikker på at du kan få til alt du setter deg fore, og aldri tro at du er dum. For det er du absolutt ikke. Og jeg holder fast på at ADHD og dysleksi gjør deg til demigud. :fnise:

Katten: ah, kittycat.. KGs versjon av Puss in Boots. Muligens med en ekstra y. :lur: De åpenbare tingene, som velskrevne tekster som setter KGs truser i brann, jobben som Klara Klok i seksualitet og samliv, en iherdig jihad mot dumhet og en egen evne til å nevne penisen din i hvert tredje innlegg, er enkelt å få øye på. Og sette pris på. Men mer enn det, du er en tvers igjennom bra fyr, og jeg vet at mange her inne vet hva jeg mener med det. /End kliss, hvordan har penisen din det?:nigo:

Gorgen: hva hadde KGs hønsgård vært uten noen haner som ypper til kamp? Jeg liker din evne til å røske opp i debatter, og stikke hull på noen prinsessebobler. Det gjør KG til et morsommere OG mer nyansert sted. Det samme kan forøvrig også sies om den godeste Flanør, som jeg får mer og mer sansen for. KG trenger sine menn som ikke er redde for å snakke fra levra, og dere gjør en god jobb med nettopp det.

Flair: KG har flere suverene kvinnemennesker, og du er også på lista. Og lista over folk jeg ofte er enig med. Humor, attitude og rettferdighetssans. Aldri redd for å si sin mening, og ta folk i forsvar. Du er en suveren dame, og jeg elsker avataren din. Jeg forbinder deg av en eller annen grunn med et sjarmerende rampetroll, and I like it.

BM2: du forsøker kanskje ikke å fremstå slik, men du er faktisk ganske søt. :nigo: Jeg liker kontrastene, fra "alle kvinner er ondskapsfulle TROLL" til din utrettelige kamp for et sunt kroppsideal. Jeg er ikke så glad i å rusle rundt i fjellheimen, men du gir meg, nesten, lyst til å prøve en tur.

Bandit: bartebustepinn. Du virker som en tvers igjennom hyggelig, sympatisk og oppegående fyr. Du har gode innlegg, jeg er stort sett enig med deg og i tillegg er du en morsom fyr å fjase med. Også ligner du litt på Dexter, og DET liker vi. :lur:

Silfen: jeg har hatt et dypt og inderlig kjærlighetsforhold til avataren din, siden første gang jeg så den. Og den kler deg. Du er ei kul dame, som har fått meg til å le høyt mange ganger. Jeg liker den uredde, sarkastiske tonen, og at du tilsynelatende blåser fullstendig i hva folk måtte mene. Det er kvaliteter jeg setter pris på.

Bond: min favorittmodde. :smilyblomst: Ikke bare er du en god modde (beklager alle gangene du har måttet rydde milelange tråder hvor noen av oss, undertegnende inkludert, har utfoldet seg litt vel mye :nigo: ) du er også ei kul dame. En forkjærlighet for et glass vin og ymse dildosanger er ikke til å kimse av.

Wolfmoon: til tross for at du hører til på Team Edward (fysjom) så er du ganske awesome. Intelligens, omtanke og et glødende litteraturhjerte er nok til å sjarmere meg. I tillegg har du verdier, meninger og holdninger jeg kjenner meg igjen i, og jeg liker at du, i motsetning til meg, klarer å holde en seriøse tone i møte med dumheter.

Tabris: smart OG sjarmerendegeeky? Win! Til tross for at du av en eller annen snål grunn liker bryllup, så er du kul. Jeg liker dine gode argumenter, kunnskap, velskrevne innlegg og seriøse tone, nesten like mye som jeg liker det når du begynner å nærme deg grensa og blir litt sazzy og morsom. ;) Dessuten er du flink til å fronte noen verdier og nyanseringer som dette forumet virkelig trenger.

Raven E: svartsmurfen. Nok en grepa dame som har fått meg til å le høyt mer enn en gang. Vi har hatt det gøy i mer enn en tråd, og det har vært noen av de artigste trådene her inne. I tillegg har jeg inntrykk av at du er passe utradisjonell, empatisk, rettferdig og jevnt over kul, til å sjarmere fletta av meg.

MariaMarihøne: enda en av forumets tvers igjennom hyggelige brukere. Full av gode ord, sympatiske tilbakemeldinger og gode innlegg. Jeg liker at jeg kan være både enig og uenig med deg, og føle meg trygg på at vi uansett har en god tone senere. Gratulerer så mye med graviditeten, jeg håper formen blir bedre.

Yme: KGs maskott? Ikke bare er du morsom som få, flink til å komme med positive innlegg og flink til å tegne, du er Outfit-trådens enerådende konge. Man må jo elske en mann som ser bra ut i tutu. Fortsett med det.

Og nå gidder jeg ikke mer..:nigo: Jeg liker flere av dere, men det tok lenger tid enn beregnet å skrive noe til alle, så jeg tror heller jeg får komme med en fortsettelse siden. :natti:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har IKKE sett meg ti min etter at jeg har våknet, eller når jeg har en skikkelig vrangvamp dag. Det er mulig det kunne ha fått deg til å endre mening om nydeligheten. :nigo:

Jeg ville ikke bekymret meg over den der detaljen, om jeg var deg. Det skal litt mer til for å skremme en fyr som generelt sett er for dum til å være redd ;)

Takk for fine ord, forresten, du får meg til å rødme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2: du forsøker kanskje ikke å fremstå slik, men du er faktisk ganske søt. :nigo: Jeg liker kontrastene, fra "alle kvinner er ondskapsfulle TROLL" til din utrettelige kamp for et sunt kroppsideal. Jeg er ikke så glad i å rusle rundt i fjellheimen, men du gir meg, nesten, lyst til å prøve en tur.

:huh: Lover å ikke la det gjenta seg! :opplyser::sjenert: Egentlig er jeg bare en navlebeskuende oppmerksomhetssyk narsisist...

Anbefaler å ikke gå for mye rundt i fjellheimen. Går du bare rundt i fjellheimen ender du opp med å bare gå i sirkel :opplyser:

Ein takkar audmjukt for merksemda :takke: Det er ei framifrå opplevelse å kveru... Eh... Diskutera med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Takk Noz, du er vel sånn cirka forumets søteste og mest sympatiske bruker, så jeg liker deg også. :)

Noz: KGs egen lille positivitetsfe. Du er ei tvers igjennom sympatisk, hyggelig og flott jente. Jeg liker at du alltid har et godt ord på lager til andre, og jeg har stor respekt for at du ikke gir deg mtp studier og utfordringer. Jeg er helt sikker på at du kan få til alt du setter deg fore, og aldri tro at du er dum. For det er du absolutt ikke. Og jeg holder fast på at ADHD og dysleksi gjør deg til demigud. :fnise:

You make me blush :rodmer:

Tusen takk for noen fine ord Vampen!

Jeg synes det sier mye om deg at du tar deg så god tid til å skrive så mye positivt om hver enkelt, eller ihvertfall så mange!

Du sprer mye glede av det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønt blad: Jeg liker deg å. Har jeg alltid gjort. :)

Ellers har lista mi forandret seg litt siden sist, og de jeg liker nå er:

...

* Flair

...

...og du er en kul dame, Hunter! Med en varme under der som jeg lurer på om du er klar over selv? Ganske full av kontraster er du, kan ikke annet enn like deg veldig godt...!

Av damene:

...

Flair

...

Bandido, du er jo i en klasse for seg. Blant annet fordi du elsker skalldyr, fordi du har fått meg til å innse at skalldyrelskere sannsynligvis utgjør en egen rase, og selvfølgelig barten din. Og så er du en grepa kar da vet du, og noen ganger har jeg lyst til å gi deg en klem.

...Vampen, jeg tror vi må dele!

...

Flair - Velformulerte, gode innlegg og en veldig empatisk bruker. Setter pris på de fleste av hennes innlegg.

...

Tusen takk, det varmet. Har lagt merke til deg først i det siste, og liker det jeg ser jeg også!

...

Flair: KG har flere suverene kvinnemennesker, og du er også på lista. Og lista over folk jeg ofte er enig med. Humor, attitude og rettferdighetssans. Aldri redd for å si sin mening, og ta folk i forsvar. Du er en suveren dame, og jeg elsker avataren din. Jeg forbinder deg av en eller annen grunn med et sjarmerende rampetroll, and I like it.

...

Ha ha, du er helt glimrende til å komme med karakteristikker, Vampen. Og det er vel ingen hemmelighet at jeg liker deg også. Du er veldig reflektert, og det er noe av det fine med deg, pluss at jeg tror jeg egentlig kan ta hele kommentaren din og snu trill rundt på deg selv. Skal jeg gi deg en karakteristikk tilbake og bare får lov til å bruke ett eneste ord, så tror jeg det blir "rå". Du er en rå dame, rett og slett!

Jeg har selvfølgelig en lang liste fått etterhvert med flere jeg setter spesielt pris på. Mange av dem er nok klar over det selv, men den kommer likevel litt senere. Nydelige er dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som en slags ny her kan nevne noen av de jeg har lagt merke til :fnise:

NozMonster, fordi første gang jeg la merke til nicket var da en ville ha sex i bytte mot noe annet han skulle gjøre her på forum :icon_lol: Husker ikke hva, eller hvor, eller hvordan- men gøy var det :P Og fordi jeg så et bilde av kroppen i en tråd, og den var akkurat slik jeg har som mål at min kropp skal bli engang i fremtiden :rolleyes:

En mann her inne som skriver på en gammeldags måte (tror jeg), som er veldig spennende. Husker ikke nicknavn? Men de som har vært her en stund vet hvem jeg mener. Giacomi-noe i den duren.

Belle_ (evt _Belle) pga bra navnevalg ;)

"gjest" som svarer med korte og til tider farlige setninger, det er gøy og skummelt :briller2:

Men det er faktisk mange flere! Hvorfor kommer jeg ikke på dem? Jeg er visst trett :forvirra:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Bandit

Jeg har lagt mer og mer merke til deg her inne også, du skal definitivt på lista mi! :hjerter_rundt:

Bandit

Gjensidig, Hannee! :hjerter_rundt:

Banditt

:hjerter_rundt:

You and me bartemann! :hjerter_rundt:

Bandit: bartebustepinn. Du virker som en tvers igjennom hyggelig, sympatisk og oppegående fyr. Du har gode innlegg, jeg er stort sett enig med deg og i tillegg er du en morsom fyr å fjase med. Også ligner du litt på Dexter, og DET liker vi. :lur:

Det betyr mye når det kommer fra en slik fantastisk kvinne som deg! :hjerter_rundt:

Bandido, du er jo i en klasse for seg. Blant annet fordi du elsker skalldyr, fordi du har fått meg til å innse at skalldyrelskere sannsynligvis utgjør en egen rase, og selvfølgelig barten din. Og så er du en grepa kar da vet du, og noen ganger har jeg lyst til å gi deg en klem.

...Vampen, jeg tror vi må dele!

Jeg tar imot de klemmene jeg kan få av en så herlig kvinne, Flair. Og jeg er helt enig. Dere må gjerne dele! :lur::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Jeg som en slags ny her kan nevne noen av de jeg har lagt merke til :fnise:

NozMonster, fordi første gang jeg la merke til nicket var da en ville ha sex i bytte mot noe annet han skulle gjøre her på forum :icon_lol: Husker ikke hva, eller hvor, eller hvordan- men gøy var det :P Og fordi jeg så et bilde av kroppen i en tråd, og den var akkurat slik jeg har som mål at min kropp skal bli engang i fremtiden :rolleyes:

hheeheheeee- vafforno!? :klo:

det der husker ikke jeg.. men jeg har fryktlig lyst til å finne den tråden igjen..

var det en som skulle gjøre noe for meg, og få sex igjen for det? var det det du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven E: svartsmurfen. Nok en grepa dame som har fått meg til å le høyt mer enn en gang. Vi har hatt det gøy i mer enn en tråd, og det har vært noen av de artigste trådene her inne. I tillegg har jeg inntrykk av at du er passe utradisjonell, empatisk, rettferdig og jevnt over kul, til å sjarmere fletta av meg.

Søteste yndlingsVampen min. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dårlig på å huske nick, men de jeg husker i skrivende stund som jeg virkelig har sansen for her inne er;

Noz

Hunterlady

"gjest"

Silfen

Bandit

Yes2Yes

SemperFi

Raindrops

HedvigR

Vampen

Arabella

Norah

Maria_marihøne

BM2

Flair

Mange andre og, men så var det disse navnene da.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...