Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fasting Drue

Det er ikke hovedkriteriet, nei, men jeg tenkte at i og med at jeg roser en person, så kunne jeg vel slenge på en positiv ting til :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stille vann

Har tidligere nevnt Giacomo, Yme, Hikken og Gunvald. Nå vil jeg legge til Silfen og Norah. Har sansen for de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kommer på nå er:

SemperFi

Lykke

Violetta

BettyBoop

Evilposelos

Maruwan

Alle av forskjellige grunner. Er ikke bestandig enig med alle, men jeg mener at disse produserer gode innlegg på forskjellige måter :)

Liker deg også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått veldig sansen for Skreppamedleppa! Hun har en selvironi og humor som får meg til å smile bredt, og i tillegg skriver hun bra :)

Ååå Ylvina jeg så denne først i dag tidlig, men du og du… Jeg lepjer i meg komplementet og for å si som sant er så trengte jeg bare en halv bolle med kaffi og dine gode ord før jeg smilte et bredt og godhjertet smil i dag. Når noen klarer å få meg til å smile så bredt som dette ----> :nigo: tidlig om morningen ja da liker jeg deg, det + at du har hjertelige innlegg her inne, sprer glede og NEI!!!!! du er ikke under noen omstendighet i samme kategori som ww,hee hee…

Ellers liker jeg

Stueloff

Stille vann

-.L-. ..

Yvonne

Rainbow81

Uanonymbruker

Ryve

Tabris

Cuntzilla

Søgni

Bandit

Loverdose

Solch

Giacomo _p

Hikken

Gunvald

NozMonster

Vampen

Norah

Raindrops

SemperFi

Kaffemor

_Blomsten_

Tonje

Ego

Hannee

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud fordi han virker som en veldig reflektert person, som gir ordentlig svar. Ikke bare dritt i den gården der! Jeg er meget sikker på at han er en kjernekar i virkeligheten.

Ellers så har jeg lagt merke til HunterLady som en veldig posetiv bruker, og med gode svar. Er veldig snill mot andre og prøver å ikke være så forferdelig frekk :-)

Oi, jo takk :) Kan ikke si jeg har sett mye til deg, men du havner såklart under "jeg liker alle"-lista ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Imli, Antlers og Ludovie best og på en god andreplass kommer Blondie65, Purple Haze, Capricorn og Waco, av helt forskjellige grunner. På en god tredjeplass kommer alle de smarte over 30, på fjerdeplass de smarte og reflekterte undrer 30 og på siste plass alle de enkle uansett alder. :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bud, jeg er ikke så veldig aktiv. Liker best å se på hva alle andre skriver :P

Du virker som et fornuftig menneske, det må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Her kommer min liste i tilfeldig rekkefølge :) Vet ikke om jeg har lagt inn her før, men oppdatert.

Rumle

Odisi73

Giacomo

Aldrisur

Nozmonster

Mynona

Rofl

Gunvald

Karpuzi

Hunterlady

Skreppamedleppa

Hikken

Semperfi

Cuckold

Sebastianen

FruN

Bandit

Jellybean

Skittenpique (Husker ikke det nye nicket)

Bjørn82

Lightbulb

Tekola

Padawan

Swarovski

Yvonne

Havbris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som et fornuftig menneske, det må jeg si!

Haha, takk for det tror jeg!

Syntes bare det er så morsomt å lese hva andre skriver her inne. Spesielt fotballfrue-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Haha, takk for det tror jeg!

Syntes bare det er så morsomt å lese hva andre skriver her inne. Spesielt fotballfrue-tråden.

Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass.

Hele tråden burde vært sletta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass.

Hele tråden burde vært sletta.

og temaet bør forbys!! i hele evigheten og i alle sammenhenger :P

her inne liker jeg blant andre.

Bud

Gjesten

Mynona

Mortem

Hunterlady

FruN

Rumle

Hannee

Hogwash

Sumaya

Dragonfly

Vampen

Waco

Banditt

SemperFi

Fasting Drue

.........pluss et par,tre, ti, tolv til :)

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden du refererer til er så patetisk og forferdelig at jeg simpeltheten fatter ikke hvordan noen kan finne noen slags glede av å lese den. Jeg har ikke vært innom på flere måneder, men det frister å gå inn kun for å sette dømme-mafiaen på plass.

Hele tråden burde vært sletta.

Jeg er helt enig. Men jeg syntes det er så latterlig hvordan folk kan finne på å være sånn på et nettforum. Ikke hadde de turt å være sånn i virkeligheten vil jeg tro. Er lenge siden jeg har sett noen seriøse innspill i den tråden. Men må si at jeg finner det underholdene hva enkelte mennesker kan lire av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kommer min liste i tilfeldig rekkefølge :) Vet ikke om jeg har lagt inn her før, men oppdatert.

Rumle

Odisi73

Giacomo

Aldrisur

Nozmonster

Mynona

Rofl

Gunvald

Karpuzi

Hunterlady

Skreppamedleppa

Hikken

Semperfi

Cuckold

Sebastianen

FruN

Bandit

Jellybean

Skittenpique (Husker ikke det nye nicket)

Bjørn82

Lightbulb

Tekola

Padawan

Swarovski

Yvonne

Havbris

Takk, Hannee, det er gjensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Naaw takk, du får et smaskekyss midt på ansiktet :transe:

Ellers liker jeg

Stueloff

Stille vann

-.L-. ..

Yvonne

Rainbow81

Uanonymbruker

Ryve

Tabris

Cuntzilla

Søgni

Bandit

Loverdose

Solch

Giacomo _p

Hikken

Gunvald

NozMonster

Vampen

Norah

Raindrops

SemperFi

Kaffemor

_Blomsten_

Tonje

Ego

Hannee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...