Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

godt mulig cuddlegirl- men det finnes flere tvillinger her :sjenert:

...de pene skoa for.eks.... men jeg kan ikke tro at noen ikke liker deg, så kråkefjaset mente sikkert deg og din søster :jepp:

men av det jeg har sett før, så er det de pene skoa som går under "tvillingene"

Ops, godt poeng.

Dreit på leggen der ja. :sjenert: Tror jeg burde være flinkere å tenke før jeg svarer.

Unnskyld. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... :kjefte:

Men du husket meg!!! Hurra! :hoppendeglad::blomst:

Og jeg har sagt det før vet jeg, men gjentar gjerne: du er en av mine favoritter her inne, bændit. Jeg liker det du skriver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...mange navn...]

melly666

oi, tusen takk :sjenert:

Jeg er dårlig på navn, så kommer ikke å noen som sjeldent blir nevnt i slike tråder. Men de jeg husker jeg liker er iallefall (de jeg skriver sammen er de jeg liker av lik grunn):

Bandit og Bud - nå er det en stund siden jeg har turt å bevege meg inn på samlivstråder, men jeg mener å huske at de ofte hadde gode og velformulerte innlegg. I tillegg er begge svært sympatiske og varme mannfolk - en sjelden vare på nettet dessverre.

I Grosny og Genesis - igjen lagt merke til fra samlivstråder, mer spesifikt om dynamikken og forholdet mellom kvinner og menn. Selv om det til tider er litt for generaliserende for min smak, prøver begge å finne grunner for hvorfor ting er slik (som de mener det er) - istedenfor å komme med bitre oppgulp. De virker svært reflekterte og skriver velskrevne innlegg.

Katten - jeg bare elsker hans måte å bryte inn i bitre eller mobbende tråder med et kort og presist innlegg som virkelig tar ting på kornet. Elsker, elsker, elsker.

Flair - Velformulerte, gode innlegg og en veldig empatisk bruker. Setter pris på de fleste av hennes innlegg.

Raindrops - alltid svært hjelpsom og koselig her inne. Liker henne svært godt.

Vampen - digger hennes "mind your own business"-innlegg. Hun er direkte, men rettferdig og jeg setter pris på innleggene hvor hun setter andre brukere på plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandit og Bud - nå er det en stund siden jeg har turt å bevege meg inn på samlivstråder, men jeg mener å huske at de ofte hadde gode og velformulerte innlegg. I tillegg er begge svært sympatiske og varme mannfolk - en sjelden vare på nettet dessverre.

Nemmen.. Takk..?

Det var jo godt å høre at jeg er lagt merke til i den sammenheng :)

Kan ikke si jeg har sett deg før?...

Takk Bændit!!

You`re a knupp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, godt poeng.

Dreit på leggen der ja. :sjenert: Tror jeg burde være flinkere å tenke før jeg svarer.

Unnskyld. :flau:

Det skal du da ikke være flau over. Det var jo en selvfølge at jeg mente dere.

Eller egentlig primært deg, da. Men jeg antar at jeg liker hun andre også siden du påstår dere er så like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

De jeg kommer på nå er:

SemperFi

Lykke

Violetta

BettyBoop

Evilposelos

Maruwan

Alle av forskjellige grunner. Er ikke bestandig enig med alle, men jeg mener at disse produserer gode innlegg på forskjellige måter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du da ikke være flau over. Det var jo en selvfølge at jeg mente dere.

Eller egentlig primært deg, da. Men jeg antar at jeg liker hun andre også siden du påstår dere er så like.

Supert! Liker jeg å høre. :nigo:

Endret av Cuddlegirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='Bandit' timestamp='1341601493' post='11229844'

Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

:vinke::ninja:

Neida. Jeg forventer ikke å bli nevnt/likt.

Nytt nick på deg? Kanskje derfor...? Hva het du før? Trodde du var ny bruker inntil jeg så antall innlegg... hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har lista mi forandret seg litt siden sist, og de jeg liker nå er:

* BusteMartePinn

:hoppendeglad:

Aaaww!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::ninja:

Neida. Jeg forventer ikke å bli nevnt/likt.

Jøss. Det gikk ikke opp for meg hvem du er før nå. Jeg husker ikke om jeg liker deg, men jeg tenkte på her om dagen hvor det var blitt av deg. Det er da noe.

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Det gikk ikke opp for meg hvem du er før nå. Jeg husker ikke om jeg liker deg, men jeg tenkte på her om dagen hvor det var blitt av deg. Det er da noe.

Haha ja det er jo faktisk noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Faktisk så er det mange jeg liker her, av ulike grunner. Her er de jeg kommer på nå (men glemmer garantert mange!):

Yme, Giacomo_p, Alyah, Bandit, Sails, Cuckold, Aldrisur, (hun der med cartman i avataren sin som heter noe sånt som OhS?), Rosinbolle, KaDust, Sebastianen, MorAase (da hun fortsatt var her), Pene sko, NerdMedSverd, Lille pus, Yvonne, Wonders og Aaleja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes2yes

melly666

Og det verste er at jeg har på følelsen jeg har glemt noen...  :kjefte:

Tusen takk, dette var gledelig å høre. 

Husker jeg rett så virker du som en dannet og hyggelig bruker, og tar jeg ikke feil så kom jeg ein gang over at du var en pliktig far for dine barn, og det er absolutt verdig min beundring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kommer på nå er:

SemperFi

Lykke

Violetta

BettyBoop

Evilposelos

Maruwan

Alle av forskjellige grunner. Er ikke bestandig enig med alle, men jeg mener at disse produserer gode innlegg på forskjellige måter :)

Takk. Og i lige måde! :kose:

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, dette var gledelig å høre. 

Husker jeg rett så virker du som en dannet og hyggelig bruker, og tar jeg ikke feil så kom jeg ein gang over at du var en pliktig far for dine barn, og det er absolutt verdig min beundring.

Bandit tror jeg er en gullegod mann som er en supergod far til sin sønn:-D

(og jeg må innrømme at jeg liker deg og, jeg har et snev av navndysleksi tror jeg, men kom på brukernavnet ditt nå:-) Psst; i den outfit-tråden, så gå for det første antrekket! Den fargen på blusen var veldig heldig til deg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest20

Jeg liker også yes2yes veldig godt, både i form av velartikulerte innlegg og ikke minst en veldig fin kropp. :fnise:

Dessverre har ikke jeg hatt tid til å delta i sprikende debatter på KG ennå, så sånn sett er ikke mitt formål med å fremheve andre brukere, å få den samme honnøren tilbake, men jeg lover å bidra mer på forumet etter hvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandit tror jeg er en gullegod mann som er en supergod far til sin sønn:-D

(og jeg må innrømme at jeg liker deg og, jeg har et snev av navndysleksi tror jeg, men kom på brukernavnet ditt nå:-) Psst; i den outfit-tråden, så gå for det første antrekket! Den fargen på blusen var veldig heldig til deg!)

Det tviler jeg ikke på. Med litt innsats og mye kjærlighet kan båndet mellom far(og mor) og sitt barn bli ubrytelig knyttet.

Og tusen takk til deg og Maya76, jeg synes i retur at du er veldig livssglad, og jeg beundrer deg for reisene du gjør og veldedighetene du deltar i. Takk for at du hjelper andre. (Og takk for tipset. Antrekket i sin helhet synes jeg vitner litt lite om en feiring, tross at jeg ikke er så altfor glad i det andre heller, men det er nå godt å høre at i det minste kan toppen kan være meg litt kledelig.)

Jeg liker også yes2yes veldig godt, både i form av velartikulerte innlegg og ikke minst en veldig fin kropp. :fnise:

Dessverre har ikke jeg hatt tid til å delta i sprikende debatter på KG ennå, så sånn sett er ikke mitt formål med å fremheve andre brukere, å få den samme honnøren tilbake, men jeg lover å bidra mer på forumet etter hvert.

Tusen takk, kjære deg. Det gjør godt for sjel (og kropp! Neida... Joda) å høre gode ord som dine, og du virker skjønn utifra det lille jeg har sett til deg. Velkommen så meget til forumet, og jeg håper du deltar aktivt for å berike det med dine ord og meninger. Endret av yes2yes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på. Med litt innsats og mye kjærlighet kan båndet mellom far(og mor) og sitt barn bli ubrytelig knyttet.

Og tusen takk til deg og Maya76, jeg synes i retur at du er veldig livssglad, og jeg beundrer deg for reisene du gjør og veldedighetene du deltar i. Takk for at du hjelper andre. (Og takk for tipset. Antrekket i sin helhet synes jeg vitner litt lite om en feiring, tross at jeg ikke er så altfor glad i det andre heller, men det er nå godt å høre at i det minste kan toppen kan være meg litt kledelig.)

Tusen takk, kjære deg. Det gjør godt for sjel (og kropp! Neida... Joda) å høre gode ord som dine, og du virker skjønn utifra det lille jeg har sett til deg. Velkommen så meget til forumet, og jeg håper du deltar aktivt for å berike det med dine ord og meninger.

Takk:-) Jeg er sikkert litt preget av at jeg alltid reiser med for lite klær og tar det som passer best hvis noe dukker opp ( hadde en skikkelig teit opplevelse nettopp der jeg hadde tatt en dusj på tur og oppdaget at jeg hadde glemt truser, så måtte bruke mannens boxer og ta en tur og kjøpe undertøy for en uke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...