Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte helt å nevne Søgni! Tror hun skriver seg sånn, jeg har lettere grad av navndysleksi tror jeg....

Pluss jeg har sansen for Yellow taxi.

(må bli flinkere til å huske brukernavn, mange jeg liker her!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange jeg liker

uAnonymBruker, Maya76, Padawan, HedvigR, Yma, Noz, HunterLady, Giacomo_P, yes2yes, Silfen, Pene sko..., Hikken, Wildthing, Gjesten, Sebastianen, Bond, Havbris, I Grosny, Purple Haze, Badabing, Liv, Loffen, Suzy, Alt godt + mange flere som jeg ikke husker i farta.

Takk for at dere gjør forumet til et hyggelig sted å være!

Endret av Grønt blad
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en hyggelig bemerkelse, så tusen takk.

Og takk selv for at du beriker forumet med deltakelse og gode ord, for slikt kan aldri skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrisur må være den søteste brukeren av alle her inne. Hun liker jeg godt :)

Takk fine Naive :rodmer: Jeg har et veldig positivt inntrykk av deg også.

Samtidig har jeg lyst til å benytte anledningen til å innrømme at jeg faktisk ikke er søt bestandig? :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker fluuuen... Jeg må bli flinkere til å ikke være anonym når jeg deler mine pinlige historier :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen liker fluuuen... Jeg må bli flinkere til å ikke være anonym når jeg deler mine pinlige historier :ninja:

Ja, det må du! :duskedame: Skal snike i buskene og følge med på deg jeg fluen. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Det er så mange jeg liker

uAnonymBruker, Maya76, Padawan, HedvigR, Yma, Noz, HunterLady, Giacomo_P, yes2yes, Silfen, Pene sko..., Hikken, Wildthing, Gjesten, Sebastianen, Bond, Havbris, I Grosny, Purple Haze, Badabing, Liv, Loffen, Suzy, Alt godt + mange flere som jeg ikke husker i farta.

Takk for at dere gjør forumet til et hyggelig sted å være!

Ååå tusen takk! Nå ble jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

... du er en bruker jeg liker godt og! Du virker alltid så positiv og blid, noe jeg setter veldig pris på her :D

enig Hedvig! .. jeg vedder for at maya76 er av den typen som alle liker- jeg kan ikke tro at det finnes et menneske der ute som ikke liker henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange jeg liker

uAnonymBruker, Maya76, Padawan, HedvigR, Yma, Noz, HunterLady, Giacomo_P, yes2yes, Silfen, Pene sko..., Hikken, Wildthing, Gjesten, Sebastianen, Bond, Havbris, I Grosny, Purple Haze, Badabing, Liv, Loffen, Suzy, Alt godt + mange flere som jeg ikke husker i farta.

Takk for at dere gjør forumet til et hyggelig sted å være!

Så koselig :) Har et veldig godt inntrykk av deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg svart på denne før? Har vært ganske (i overkant) åpen om de jeg liker godt før, men jeg har lyst til å nevne Tonje! også. Hun virker veldig ålreit og sier mye fornuftig. Også er hun veldig søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Tarandus :)

Og Bændit, Gunvald, Flair og forsåvidt resten av dere også :) (med unntak av et par stortosker da såklart)

Det er gjengjeldt, vet du, Bud! :kose:

De to jeg liker aller best her inne er Flair og Rainbow81.

Ellers er det veldig mange andre jeg liker, men husker ikke brukernavnet på alle nå.

Kan også nevne at jeg setter veldig stor pris på de som modererer på forumet, herunder spesielt Rainbow81, men også øvrige moderatorer/administratorer.

Jeg liker deg og, Lydia :) Du er en søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Det er så mange jeg liker

uAnonymBruker, Maya76, Padawan, HedvigR, Yma, Noz, HunterLady, Giacomo_P, yes2yes, Silfen, Pene sko..., Hikken, Wildthing, Gjesten, Sebastianen, Bond, Havbris, I Grosny, Purple Haze, Badabing, Liv, Loffen, Suzy, Alt godt + mange flere som jeg ikke husker i farta.

Takk for at dere gjør forumet til et hyggelig sted å være!

awh takk:)

Jeg tror jeg har nevnt deg før i tråden, eller i en liknende tråd, men nevner deg igjen, du er god :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig Hedvig! .. jeg vedder for at maya76 er av den typen som alle liker- jeg kan ikke tro at det finnes et menneske der ute som ikke liker henne!

Naw:-) Takk for snille ord!

Dog ikke alltid jeg er like positiv, og jeg kan bli skikkelig hissig også.....

Det jeg liker med deg Noz er at du virker som en skikkelig solstråle og energibunt her inne, og jeg vedder på at du er en gledesspreder også:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Grønt blad: Jeg liker deg å. Har jeg alltid gjort. :)

Ellers har lista mi forandret seg litt siden sist, og de jeg liker nå er:

* Giacomo_P

* Yme

* NozMonster

* Mortem

* Semperfi

* Bandit

* "gjest"

* BrutalMann

* Flair

* Maya76

* Gunvald

* Hannee

* BusteMartePinn

* Raindrops

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...