Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Ziegel fortjener ros.

Og ... Mortem og ... Loren. :)

Nå smilte jeg. ^^

Tror jeg har nevnt deg før i denne tråden og hvis jeg ikke har det så nevner jeg deg nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

En som ikke blir nevnt så ofte som jeg liker er SummerJoy (tror det var riktig skrevet?). Hun har iallefall Sandy fra Grease som profilbilde. :)

du er iallefall en farveklatt på forumet jeg setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

du er iallefall en farveklatt på forumet jeg setter pris på.

Tusen takk! Du er den andre personen som nevner meg! Setter stor pris på at du og Kråkefjas liker meg! :klemmer: :klemmer:

Og jeg liker jo selvsagt deg å! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Tusen takk! Du er den andre personen som nevner meg! Setter stor pris på at du og Kråkefjas liker meg! :klemmer: :klemmer:

alltid hyggelig å bli nevnt vet du. :jepp: Likte True Khalesi også (du gikk under det navnet en liten stund hvis jeg ikke husker helt feil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat :sprettoy: ).

Her er iallefall noen jeg liker:

Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne.

Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet.

wow, hadde aldri trodd jeg skulle bli nevnt og iallefalle ikke i denne sammenhengen. Tusen takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Jeg har fått sansen for flere her inne den siste tiden, men er redd for å glemme noen eller at noen skulle bli sjalu, så jeg holder kjeft.

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat :sprettoy: ).

Her er iallefall noen jeg liker:

Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne.

Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet.

Man takker ærbødigst for æren av å bli nevnt i slikt sobert selskap :)

Velkommen, Servelat :)

- skikkelig slakterbutikk servelat er snadder på brødblingsen, så du tas hjertelig imot :spise:

Det er mange av karene som har gjort seg fortjent til 'likes' fra Lille-pus :) Godt skriver de og godt argumenterer de.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stille vann

Jeg vil nevne tre her inne som jeg bryr meg om. Giacomo, Gunvald og Yme! Flotte personer som jeg setter pris på. :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nevne tre her inne som jeg bryr meg om. Giacomo, Gunvald og Yme! Flotte personer som jeg setter pris på. :klem:

Nå ble jeg helt sjokkert over at jeg du nevnte meg! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse har kanskje blitt nevnt før, men de siste dagene har jeg lagt ekstra merke til norah og Purple Haze i noen diskusjonstråder. Synes de har kommet med godt formulerte og reflekterte innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått øynene opp for Flair! Jeg proklamerer herved at jeg liker Flair.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Jeg har fått øynene opp for Flair! Jeg proklamerer herved at jeg liker Flair.

Da er vi to. Flair rocker! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi er flere, Hunter!

Og siden du lengre oppe på siden koketterer med at det bare er to som har sagt de liker deg, så kan jeg godt gjentage det jeg har sagt før, både i denne og andre "like"-tråder: Jeg liker Hunterlady! Og det er fordi jeg tror du er en veldig skikkelig pike, med et godt hjerte og en anstendig livsanskuelse. Du har min fulde respekt for alt du har kjempet deg ud av for å komme dit du er idag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg tror vi er flere, Hunter!

Og siden du lengre oppe på siden koketterer med at det bare er to som har sagt de liker deg, så kan jeg godt gjentage det jeg har sagt før, både i denne og andre "like"-tråder: Jeg liker Hunterlady! Og det er fordi jeg tror du er en veldig skikkelig pike, med et godt hjerte og en anstendig livsanskuelse. Du har min fulde respekt for alt du har kjempet deg ud av for å komme dit du er idag.

Tusen takk :sjenert:

Det er hyggelig å høre slikt fra en av de jeg respekterer mest her inne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...