SemperFi Skrevet 2. juni 2012 #1121 Del Skrevet 2. juni 2012 Ziegel fortjener ros. Og ... Mortem og ... Loren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. juni 2012 #1122 Del Skrevet 2. juni 2012 Ziegel fortjener ros. Og ... Mortem og ... Loren. Nå smilte jeg. ^^ Tror jeg har nevnt deg før i denne tråden og hvis jeg ikke har det så nevner jeg deg nu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. juni 2012 #1123 Del Skrevet 2. juni 2012 En som ikke blir nevnt så ofte som jeg liker er SummerJoy (tror det var riktig skrevet?). Hun har iallefall Sandy fra Grease som profilbilde. du er iallefall en farveklatt på forumet jeg setter pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. juni 2012 #1124 Del Skrevet 2. juni 2012 du er iallefall en farveklatt på forumet jeg setter pris på. Tusen takk! Du er den andre personen som nevner meg! Setter stor pris på at du og Kråkefjas liker meg! :klemmer: Og jeg liker jo selvsagt deg å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. juni 2012 #1125 Del Skrevet 2. juni 2012 Tusen takk! Du er den andre personen som nevner meg! Setter stor pris på at du og Kråkefjas liker meg! :klemmer: alltid hyggelig å bli nevnt vet du. Likte True Khalesi også (du gikk under det navnet en liten stund hvis jeg ikke husker helt feil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1126 Del Skrevet 3. juni 2012 Aerius og Norah fikk jeg øynene opp for i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 15. juni 2012 #1127 Del Skrevet 15. juni 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. wow, hadde aldri trodd jeg skulle bli nevnt og iallefalle ikke i denne sammenhengen. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #1128 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg har fått sansen for flere her inne den siste tiden, men er redd for å glemme noen eller at noen skulle bli sjalu, så jeg holder kjeft. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. juni 2012 #1129 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Man takker ærbødigst for æren av å bli nevnt i slikt sobert selskap Velkommen, Servelat - skikkelig slakterbutikk servelat er snadder på brødblingsen, så du tas hjertelig imot Det er mange av karene som har gjort seg fortjent til 'likes' fra Lille-pus Godt skriver de og godt argumenterer de. Endret 15. juni 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 25. juni 2012 #1130 Del Skrevet 25. juni 2012 Ziegel fortjener ros. Og ... Mortem og ... Loren. Du også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 25. juni 2012 #1131 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg vil nevne tre her inne som jeg bryr meg om. Giacomo, Gunvald og Yme! Flotte personer som jeg setter pris på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 25. juni 2012 #1132 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg vil nevne tre her inne som jeg bryr meg om. Giacomo, Gunvald og Yme! Flotte personer som jeg setter pris på. Nå ble jeg helt sjokkert over at jeg du nevnte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stille vann Skrevet 25. juni 2012 #1133 Del Skrevet 25. juni 2012 Hvordan kunne jeg glemme deg, Fysikeren! Jeg liker deg EGENTLIG, da! Det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 25. juni 2012 #1134 Del Skrevet 25. juni 2012 Så bra! right back at you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. juni 2012 #1135 Del Skrevet 27. juni 2012 Disse har kanskje blitt nevnt før, men de siste dagene har jeg lagt ekstra merke til norah og Purple Haze i noen diskusjonstråder. Synes de har kommet med godt formulerte og reflekterte innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. juli 2012 #1136 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har fått øynene opp for Flair! Jeg proklamerer herved at jeg liker Flair. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. juli 2012 #1137 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har fått øynene opp for Flair! Jeg proklamerer herved at jeg liker Flair. Da er vi to. Flair rocker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. juli 2012 #1138 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg tror vi er flere, Hunter! Og siden du lengre oppe på siden koketterer med at det bare er to som har sagt de liker deg, så kan jeg godt gjentage det jeg har sagt før, både i denne og andre "like"-tråder: Jeg liker Hunterlady! Og det er fordi jeg tror du er en veldig skikkelig pike, med et godt hjerte og en anstendig livsanskuelse. Du har min fulde respekt for alt du har kjempet deg ud av for å komme dit du er idag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. juli 2012 #1139 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg tror vi er flere, Hunter! Og siden du lengre oppe på siden koketterer med at det bare er to som har sagt de liker deg, så kan jeg godt gjentage det jeg har sagt før, både i denne og andre "like"-tråder: Jeg liker Hunterlady! Og det er fordi jeg tror du er en veldig skikkelig pike, med et godt hjerte og en anstendig livsanskuelse. Du har min fulde respekt for alt du har kjempet deg ud av for å komme dit du er idag. Tusen takk Det er hyggelig å høre slikt fra en av de jeg respekterer mest her inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. juli 2012 #1140 Del Skrevet 1. juli 2012 Giacomo_P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå