Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest20

Det er mange brukere jeg liker, men de fleste av dem er allerede nevnt opp og ned i mente, og da vil jeg spesielt trekke frem OhSerendipity. Synes hun skriver så reflektert og objektivt og det er ei jente jeg har sansen for. :klemmer:

Endret av Lydia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange brukere jeg liker, men de fleste av dem er allerede nevnt opp og ned i mente, og da vil jeg spesielt trekke frem OhSerendipity. Synes hun skriver så reflektert og objektivt og det er ei jente jeg har sansen for. :klemmer:

:hakeslepp: Jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg skulle bli nevnt, men det var utrolig koselig :nigo: Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Når jeg først skulle bli nevnt i en sånn tråd, fulgte det jammen med en utrolig søt beskrivelse. :rodmer: Tusen takk og velkommen, Servelat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Så tøft nick du har fått deg Servelat! Jeg liker det, og jeg liker sikkert deg også! Vælkømmin til gar`s- her er en gedigen gjeng med raringer, søtinger, smartinger og et nifst monster :redd:

Forøvrig så liker jeg sol79 og Smalls :blomst:

og Bobler! ikke minst Bobler!

og mange mange fler, men de nevnes ved en senere anledning!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også Sol79! Men det er nok mest fordi jeg kjenner henne fra et annet sted og. Er som regel enig med henne i diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat :sprettoy: ).

Her er iallefall noen jeg liker:

Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne.

Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet.

Tusen takk, Servelat! :)

Og velkommen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musekatt
Og Musekatt :rodmer: er snill person synes jeg.

Ååå, så snill du er! :kyss: Trodde aldri at jeg kom til å bli nevnt. Tusen takk! Jeg liker deg og. :kose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat :sprettoy: ).

Her er iallefall noen jeg liker:

Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne.

Tusen takk, og velkommen skal du være. Håper å 'se' deg rundt om kring på forumet nå som du først er registrert.

Jeg har merket at jeg har blitt en ivrig plusser på yes2yes sine innlegg, så nå melder jeg meg også inn i fanklubben hennes :)

Takk så meget, skjønne du. Absolutt ingen fanklubb å spore i min nærhet, men det er aldri vondt å få et kompliment. Har forøvrig også stor sans for dine innlegg, og du er en meget vakker kvinne fra bildene å dømme.

mammamora90, yes2yes og Sebastianen synes jeg er utrolig flinke debattanter!

:takke:

Jeg takker inderlig, og vil nevne deg og i henhold til tråden. Av det jeg har sett er du saklig og kommer med fornuftige innlegg, og det skal du ha godskrivelse for.

Ser hun har blitt nevnt mye på denne siden, men jeg poppet innom får i nevne yes2yes. Har lagt merke til at vi er enige om mangt, og hun formulerer seg på en saklig måte. Liker å lese innleggene hennes :)

Tusen takk, og det er alltid oppmuntrende å se at en ikke er alene om saker. Du virker forøvrig som en koselig bruker, og ditt utseende er og i samme 'klasse' som den personligheten du viser her. Absolutt noe å personlig glede seg over, i begge tilfeller.

TS: Generelt sett syens jeg folk her er flinke til å komme med ulike innspill og ta opp debatten i en sak uten å føre den videre til ei anna tråd, og sånt løfter tyngden og nytten man får av å lese innleggene på dette forumet. Enkeltbrukere jeg selv har lagt merke til kan jeg godt komme med senere, men gitt at jeg er elendig til å huske slikt, får jeg heller ta det underveis. Takk igjen : )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat :sprettoy: ).

Her er iallefall noen jeg liker:

Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne.

For ikke å glemme Yvonne! :fnise:

Jeg har vel ikke nevnt Søgni før, men hun virker både oppegående og velreflektert. Fornuftig dame :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hunterlady, tonje!, cuddlegirl og cosette. Men sistnevnte virker såpass intelligent, reflektert og velformulert at jeg mistenker henne for å være mann undercover.

Endret av kråkefjas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker hunterlady, tonje!, cuddlegirl og cosette. Men sistnevnte virker såpass intelligent, reflektert og velformulert at jeg mistenker henne for å være mann undercover.

Så hyggelig, tusen takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte i fortid en, men hun liker ikke meg, så jeg slutter å like henne. jaja

Huff da :klem: Tror kanskje det kan ha sammenheng med måten du oppfører deg her inne til tider. Mindre slibrige PMer og mindre prat om nedlasting av bilder, så kommer du nok langt på vei.

Jeg liker hunterlady, tonje!, cuddlegirl og cosette. Men sistnevnte virker såpass intelligent, reflektert og velformulert at jeg mistenker henne for å være mann undercover.

Luringen, som klarte å snike inn en liten "skjult" fornærmelse i et ellers så positivt innlegg :klappe:;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

En som ikke blir nevnt så ofte som jeg liker er SummerJoy (tror det var riktig skrevet?). Hun har iallefall Sandy fra Grease som profilbilde. :)

Og kråkefjas, ditto! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...