Gjest Bobler Skrevet 20. mai 2012 #1081 Del Skrevet 20. mai 2012 I like you too! Men det veit du. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. mai 2012 #1082 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg liker Bud, Mortem, Noz, Lille-Pus, Tabris og Yme godt Wow ! Somebody likes me ! I like you too, you know Eeehhh.... er det 'lov' å like 'modz' ? Som bruker (ikke som 'modde') er det noen som har utmerket seg ved å virke tenkende, veloverveide, humoristiske, empatiske og sympatiske. Alle som føler seg truffet har helt rett - Jeg tror de vet hvem de er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. mai 2012 #1083 Del Skrevet 20. mai 2012 Wow ! Somebody likes me ! I like you too, you know Eeehhh.... er det 'lov' å like 'modz' ? Som bruker (ikke som 'modde') er det noen som har utmerket seg ved å virke tenkende, veloverveide, humoristiske, empatiske og sympatiske. Alle som føler seg truffet har helt rett - Jeg tror de vet hvem de er Jeg har sagt at jeg liker deg jeg også! I denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 21. mai 2012 #1084 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Giacomo_P virker som en veldig interessant type. Alle hans innlegg har en fascinerende sjarm. Om han er den jeg tror, så har han i tillegg et meget interessant slektstre. Yme virker som en frigjort sjel. Det blir aldri kjedelig i hans selskap forestiller jeg meg. Han har en sjarm som jeg tror få kan være immune mot. Begge disse brukerne vil jeg karakterisere som karismatiske. Endret 21. mai 2012 av Pene sko... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 22. mai 2012 #1085 Del Skrevet 22. mai 2012 Wildthing er en helstøbt, modig og rettferdig mann som nyder min aller største respekt! Du ved selv hvorfor, WT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 23. mai 2012 #1086 Del Skrevet 23. mai 2012 Har veldig sans for Bond. Streng, dog rettferdig, og en avatar som minner meg om den beste Bondfilmen som er laget, i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 24. mai 2012 #1087 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har sansen for de fleste her inne og de jeg ikke liker, tilgir jeg for deres ignorans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 24. mai 2012 #1088 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg vil nevne Giacomo_P, Wildthing og Swarovski. Disse brukerne vet selv hvorfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #1089 Del Skrevet 24. mai 2012 Takk, Hikken! Jeg bekrefter at Wildthing er en god mann. Samtidig vil jeg nevne deg selv, Hikken, samt Swarovski og Lykkeliky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 24. mai 2012 #1090 Del Skrevet 24. mai 2012 Tonje Finurlig ms_kwang grønnogskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 28. mai 2012 #1091 Del Skrevet 28. mai 2012 Tonje Finurlig ms_kwang grønnogskjønn Jeg ble nevnt :D Hvis du er samme Vodka som har skrevet med brukernavn, så har jeg sansen for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Servelat Skrevet 29. mai 2012 #1092 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. mai 2012 #1093 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Takk, veldig koselig å se sitt nick over den beskrivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 29. mai 2012 #1094 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. mai 2012 #1095 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Koselig innlegg Og gratulerer med at du endelig (?) har registrert deg, jeg liker brukernavnet. Servelat er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 29. mai 2012 #1096 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Jeg liker ikke servelat, men jeg kan godt like deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. mai 2012 #1097 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Vet ikke om jeg ønsker deg så VELDIG velkommen. Men servelat er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1098 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). Her er iallefall noen jeg liker: Tonje! ,Imli, Tabris, Cuntzilla, norah, Cosette, Søgni, Gjesten, Yes2Yes, Badabing, melly666, Lille-pus, HedvigR, Odd Molly, Mermaid Blues, Finurlig, Vera Vinge, I Grosny, Havbris, Cuckold, Blondie65, Kamikatze, MikeWaters2.0, KateW, Sauen87, Yvonne, uAnonymBruker, Pøbelsara, Pantertante, Flanør , Ludovie, Herr Drue, Applecore, Era Vulgaris, Rainbow81, hogwash, Herr Langbein, FruLuna, Yvonne. Noen er kunnskapsrike, andre er reflekterte (noen til den grad at jeg ikke alltid leser alt de skriver..haha), vittige, hjelpsomme, kledelig arrogante, empatiske, høflige eller velartikulerte. Noen er alt av det nevnte. Noen er jeg ofte enig med, andre er jeg nesten alltid uenig med, men setter pris på likevel. Felles for de jeg har nevnt er at de ikke tar fra meg troen på menneskeheten ved sin tilstedeværelse, at de virker oppegående, og at innleggene deres gjennomgående har kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 29. mai 2012 #1099 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg registrert meg for å skrive i denne tråden (og ja, jeg valgte virkelig nicket Servelat ). *** Så koselig å bli nevnt i et så velbegrunnet innlegg Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 29. mai 2012 #1100 Del Skrevet 29. mai 2012 Weeee, jeg ble nevnt! Velkommen, Servelat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå