Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Applecore

Jeg har veldig sansen for Rumle også :)

Og ikke minst Gorgonzola, som sier akkurat det han mener, og i tillegg har veldig god musikksmak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Og ikke minst Gorgonzola, som sier akkurat det han mener, og i tillegg har veldig god musikksmak ;)

:rodmer: Blush og flush og tusen takk.

Du er bare til å spise opp altså........... :smilyblomst::sjenert:

Nå ble kvelden plutselig lys og fager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jo takk, og takk for sist!

Er det bare jeg som ikke skjønner hvem du er? Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner hvem du er? Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig :sur:

Hø? Trodde du med dine moderatorsuperduperimente-evner skjønte det?!

Det er ikke noe å skjønne heller, kom tilbake for en fresh start - Bud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Hø? Trodde du med dine moderatorsuperduperimente-evner skjønte det?!

Det er ikke noe å skjønne heller, kom tilbake for en fresh start - Bud.

Har ikke helt fått taket på alle modde-knappene enda :fnise:

Dessuten hadde det vært juks.

Men velkommen tilbake skal du være, uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø? Trodde du med dine moderatorsuperduperimente-evner skjønte det?!

Det er ikke noe å skjønne heller, kom tilbake for en fresh start - Bud.

Velkommen Bud!

Jeg lover i hvert fall å ikke spekulere mer på hvem du var. :skravle:

Fra meg får du "blanke ark og fargestifter til".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kanskje behov for en ny tråd, der man skal nevne de som ikke engang blir nevnt i denne tråden :gjeiper:

Men jeg må si jeg liker Tonje! Hun virker veldig reflektert, kjempegrei og koselig :):klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje behov for en ny tråd, der man skal nevne de som ikke engang blir nevnt i denne tråden :gjeiper:

Men jeg må si jeg liker Tonje! Hun virker veldig reflektert, kjempegrei og koselig :):klemmer:

Så koselig, tusen takk! :klem: Jeg vet ikke helt hvem du er, så jeg tok en kjapp titt på profilen din, og nå liker jeg deg og ettersom du fikk meg til å søke på "Bill Bailey" på YouTube haha. Morsom fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, tusen takk! :klem: Jeg vet ikke helt hvem du er, så jeg tok en kjapp titt på profilen din, og nå liker jeg deg og ettersom du fikk meg til å søke på "Bill Bailey" på YouTube haha. Morsom fyr!

Nei, jeg er nok en av de som går stille i dørene her :sjenert: Bra du likte Bailey, morsom kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke god på navn - ikke nick-navn heller, men jeg kjenner alltid igjen de som utmerker seg hos meg. Vampen synes jeg virker som en grei person, og jeg liker eplebit og Kevlarsjäl veldig god (sistnevnte måtte jeg faktisk lete etter på forumet for å huske hvordan nicket skrives, hehe).

Og selv om han kan irritere meg noen ganger fordi han har en tendens til å komme med gode poenger som jeg i hemmelighet er enig med, men som jeg likevel ikke er enig med på samme tid så synes jeg Steinar40 er et fint innskudd i dette forumet. Han stiller hvertfall viktige spørsmål og jeg liker det når ting settes litt på spissen. Han fremkaller hvertfall reaksjoner hos andre har jeg sett, noe som gjør at han utmerker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...