Pene sko... Skrevet 10. april 2012 #981 Del Skrevet 10. april 2012 Ellers så liker jeg gjengen som poster i bildetrådene Det må da nødvendigvis bety meg blant annet. Vel, tusen takk for omtanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #982 Del Skrevet 10. april 2012 hehe, takk .. har ikke sett deg før :gjeiper: eller har jeg? Jo, i mitt forrige liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. april 2012 #983 Del Skrevet 10. april 2012 Jo, i mitt forrige liv... aha, ja jeg husker det. koselig at du fant meg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 10. april 2012 #984 Del Skrevet 10. april 2012 Nå ble jeg varm om hjertet Liker deg også, noen ganger lurer jeg på om du er en kloning av meg for vi tenker så likt... Hehe, du sier noe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #985 Del Skrevet 10. april 2012 aha, ja jeg husker det. koselig at du fant meg igjen! Gleden var på min side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 10. april 2012 #986 Del Skrevet 10. april 2012 Fleire som nemner meg då gitt Det likar eg Eg vil nemne Flair - likar argumenta hennar i "menn må sleppe å skifte bleier"-tråden. Tusen takk, Imli! Du er kjempesøt, btw Bandit - you go boy! Flair - åååh Caramela - you turn me on! Maria_Marihøne - reflektert nuppedama Yme Nozmonster - du dukker opp overalt, som en mygg _Alva_ Heyyy - thanx! Ikke gjest mer, nei? Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pppppppp Skrevet 10. april 2012 #987 Del Skrevet 10. april 2012 Hva kreves for å bli likt her egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #988 Del Skrevet 10. april 2012 Tusen takk, Imli! Du er kjempesøt, btw Heyyy - thanx! Ikke gjest mer, nei? Skål! Drikker ikke, men er fryktelig glad i mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 10. april 2012 #989 Del Skrevet 10. april 2012 Drikker ikke, men er fryktelig glad i mat! Mer på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. april 2012 #990 Del Skrevet 10. april 2012 Bandit - you go boy! Flair - åååh Caramela - you turn me on! Maria_Marihøne - reflektert nuppedama Yme Nozmonster - du dukker opp overalt, som en mygg _Alva_ Heeeey, Bud Spencer jo! Da står du på like-lista mi uansett! En god start her inne, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #991 Del Skrevet 10. april 2012 Heeeey, Bud Spencer jo! Da står du på like-lista mi uansett! En god start her inne, gitt! Takk! Vurderte lenge "Smokey", men å fremstille meg selv som en feit gris i 60-årene med store mindreverdighetskomplekser og en tilbakestående sønn hadde ikke vært noe bra come-back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. april 2012 #992 Del Skrevet 10. april 2012 Bandit - you go boy! Flair - åååh Caramela - you turn me on! Maria_Marihøne - reflektert nuppedama Yme Nozmonster - du dukker opp overalt, som en mygg _Alva_ Heeheheheee.... takk tror jeg? det må vel være ment som et kompliment siden du skriver det i her inne i tråden, men håper jeg ikke er like irriterende som en mygg da (?) Hva kreves for å bli likt her egentlig? det har nok alle de over 40 000 brukerne her individuelle svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 10. april 2012 #993 Del Skrevet 10. april 2012 Det må da nødvendigvis bety meg blant annet. Vel, tusen takk for omtanken. Hehe, ja du er en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #994 Del Skrevet 10. april 2012 Heeheheheee.... takk tror jeg? det må vel være ment som et kompliment siden du skriver det i her inne i tråden, men håper jeg ikke er like irriterende som en mygg da (?) Joda, en koselig mygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 10. april 2012 #995 Del Skrevet 10. april 2012 Nå er jeg ikke så veldig aktiv på forumet her, men jeg har noen brukere som jeg liker godt. AldriSur PurpleHaze Søgni Cuntzilla Raindrops Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. april 2012 #996 Del Skrevet 10. april 2012 Takk! Vurderte lenge "Smokey", men å fremstille meg selv som en feit gris i 60-årene med store mindreverdighetskomplekser og en tilbakestående sønn hadde ikke vært noe bra come-back! Nei, da er det jo bedre å ta navnet til en som tok navnet til et øl han likte, og til og med likte litt for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 10. april 2012 #997 Del Skrevet 10. april 2012 Nei, da er det jo bedre å ta navnet til en som tok navnet til et øl han likte, og til og med likte litt for godt. Hysjda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 10. april 2012 #998 Del Skrevet 10. april 2012 Hysjda! Men velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 10. april 2012 #999 Del Skrevet 10. april 2012 Liker Finurlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. april 2012 #1000 Del Skrevet 10. april 2012 Nå er jeg ikke så veldig aktiv på forumet her, men jeg har noen brukere som jeg liker godt. AldriSur PurpleHaze Søgni Cuntzilla Raindrops Giacomo_P Tusen takk, så koselig - skal følge med på deg Toppkvark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå