Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Jeg klarer aldri å huske hvem som pleier å bli nevnt, og jeg husker ikke engang hvem jeg selv har nevnt. Men ros og skryt kan man vel ikke gi for ofte, så da nevner jeg yes2yes :) Argumenter godt for seg, og har mye fornuftig å komme med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldrisur, Giacomo_P og Mann 42 virker som fine folk :)

Å takk du snille eplekjerne, og det samme til deg! :kyss:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de jeg har nevnt tidligere, i denne eviglange tråden, vil jeg si at Søgni og Katana er to jeg liker veldig godt. Og Ludovie. :)

Jeg glemte Bølle.

Takker!

Er ikke alltid like flink til å stikke innom forumet, så det er godt gjort at du husket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har nevnt Steffan? Hvor er det blitt av han?

Syntes han virket/virker som en av de aller mest fornuftige her inne på forumet;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en person her inne som jeg har blitt veldig glad i :) Har mye kontakt med den personen..

Missi89 for the win yo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Jeg har ikke vært her så lenge.. Men har lagt merke til noen brukere jeg synes virker kule.

-Cuckold Han er jo det jeg vil kalle for grundig.. Nå snakker jeg grundig grundig.

-Sebastianen fordi han har en god del syn som jeg er enig i.. Forresten, noen nevnte at han var en jente.. Men det betyr egentlig ikke så mye for hvorfor jeg liker Han/henne.

-Jeg har litt sansen for Imli også. Selv om vi har vært bare uenige siden jeg kom hit.

-Så var det hunterlady som jeg egentlig ikke har sett noe til.

-Så er det Odisi71 hun synes jeg virker kjempe trivelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

hmm.. Jeg har ikke vært her så lenge.. Men har lagt merke til noen brukere jeg synes virker kule.

-Cuckold Han er jo det jeg vil kalle for grundig.. Nå snakker jeg grundig grundig.

-Sebastianen fordi han har en god del syn som jeg er enig i.. Forresten, noen nevnte at han var en jente.. Men det betyr egentlig ikke så mye for hvorfor jeg liker Han/henne.

-Jeg har litt sansen for Imli også. Selv om vi har vært bare uenige siden jeg kom hit.

-Så var det hunterlady som jeg egentlig ikke har sett noe til.

-Så er det Odisi71 hun synes jeg virker kjempe trivelig

Jeg er her!

Og liker deg å :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her!

Og liker deg å :strix:

Åja.. Trodde du var vekkistan.. =) Hyggelig. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Raindrops! Og jeg ser at jeg så og si alltid er enig med henne :)

Jeg liker deg også! Enig i at vi oftest er enige, haha :fnise:

Maruwan liker jeg også, han får meg til å le hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg også! Enig i at vi oftest er enige, haha :fnise:

Maruwan liker jeg også, han får meg til å le hele tiden.

Haha jeg er enig med deg der og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm.. Jeg har ikke vært her så lenge.. Men har lagt merke til noen brukere jeg synes virker kule.

-Cuckold Han er jo det jeg vil kalle for grundig.. Nå snakker jeg grundig grundig.

-Sebastianen fordi han har en god del syn som jeg er enig i.. Forresten, noen nevnte at han var en jente.. Men det betyr egentlig ikke så mye for hvorfor jeg liker Han/henne.

-Jeg har litt sansen for Imli også. Selv om vi har vært bare uenige siden jeg kom hit.

-Så var det hunterlady som jeg egentlig ikke har sett noe til.

-Så er det Odisi71 hun synes jeg virker kjempe trivelig

Tusen takk ,og i like måte.

Jeg har sjekka nå , jeg har fremdeles alle vitale deler på plass, så fremdeles innehaver av y kromosom.

Jeg har blitt tatt for kvinne her inne før og, det må være alle mine flotte egenskaper som gjør det.

Det kan da umulig være mitt skjeve smil og snertne rumpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Jeg har ikke vært her så lenge.. Men har lagt merke til noen brukere jeg synes virker kule.

-Cuckold Han er jo det jeg vil kalle for grundig.. Nå snakker jeg grundig grundig.

-Sebastianen fordi han har en god del syn som jeg er enig i.. Forresten, noen nevnte at han var en jente.. Men det betyr egentlig ikke så mye for hvorfor jeg liker Han/henne.

-Jeg har litt sansen for Imli også. Selv om vi har vært bare uenige siden jeg kom hit.

-Så var det hunterlady som jeg egentlig ikke har sett noe til.

-Så er det Odisi71 hun synes jeg virker kjempe trivelig

Eg har likar godt både deg og Sebastianen sjølv om me som regel er usamde om det meste ;) Men moro å diskutere med saklege og kunnskapsrike folk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har likar godt både deg og Sebastianen sjølv om me som regel er usamde om det meste ;) Men moro å diskutere med saklege og kunnskapsrike folk :)

Takker, og jeg regner absolutt deg blandt de saklige og kunnskapsrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...