Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråd ryddet for falsk sitering, noe som åpenbart ikke er greit.

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

....starstruck! Ahaha! Litt følelsen som når kjekkeste gutten på ungdomskolen smilte til meg. HAN VET HVEM JEG ER!!!!!

Wow :rodmer:

Om du ser halvparten så bra ut som du skriver så er det vel jeg som blir starstruck :sjenert:

Jeg vet hvem du er men ikke hvor du bor :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Som nevnt så tror jeg undertittelen her har gjort troll i ord, så jeg ignorerer den glatt.

Her er min topp-15 liste over brukere som jeg liker/setter pris på, selv om jeg ikke alltid er enige med dem. Jeg liker at de har sterke meninger, flinke til å få dem frem og ikke redde for å "tale roma midt i mot". Setter også pris på noen spissfindige sarkasmer fra enkelte og ler høyt og storkoser meg ofte når jeg ser disse navnene noe sted.

Merk: Hurra-jeg-liker deg lista mi er lang. Laaang. Og jeg har kanskje glemt noen som burde være på topp15, men det er utrolig lett å glemme folk om de poster lite i noen dager! Tror jeg skal si at jeg har KG-minne i stedet for gullfiskminne. Anyway.

*river opp konvolutten*

Alt Godt

Pingting

Lutetium_71

Mann42

"gjest"

uAnonymbruker

Arabella

Herr Drue

Aragorgonzola

Mariahøna

Kevlarsjäl

I Grosny

Moscato

hogwash

SemperFi (ja, jeg vet han er borte, men FAENDA!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Som nevnt så tror jeg undertittelen her har gjort troll i ord, så jeg ignorerer den glatt.

Her er min topp-15 liste over brukere som jeg liker/setter pris på, selv om jeg ikke alltid er enige med dem. Jeg liker at de har sterke meninger, flinke til å få dem frem og ikke redde for å "tale roma midt i mot". Setter også pris på noen spissfindige sarkasmer fra enkelte og ler høyt og storkoser meg ofte når jeg ser disse navnene noe sted.

Merk: Hurra-jeg-liker deg lista mi er lang. Laaang. Og jeg har kanskje glemt noen som burde være på topp15, men det er utrolig lett å glemme folk om de poster lite i noen dager! Tror jeg skal si at jeg har KG-minne i stedet for gullfiskminne. Anyway.

*river opp konvolutten*

Alt Godt

Pingting

Lutetium_71

Mann42

"gjest"

uAnonymbruker

Arabella

Herr Drue

Aragorgonzola

Mariahøna

Kevlarsjäl

I Grosny

Moscato

hogwash

SemperFi (ja, jeg vet han er borte, men FAENDA!)

SCORE! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hard Ride

Mann42

Tirkes

Lykkelitenen

Nerd med sverd

Skitten Pique

Maruwan

Pet

NozMonster

Fashionistaen

MorAase

Cosette

tja..er ikke så lett å huske alle hehe, men her er et utvalg basert på hva jeg klarer å huske akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du nettopp posta og minte meg på brukernavnet ditt, må jeg nevne deg Silvermist! Hadde tenkt å gjøre det før, men huska bare bildet ditt, og ikke navnet :fnise: Virker som ei veldig snill og positiv jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Neimen så koselig HedvigR! :blomst: Snill og positiv er en fin beskrivelse til deg og.

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kvinne til og med, guuuudameg! :biggrin:

Det er du da til visserlighed! Vakker er du også!

Jeg synes du er en fornuftig og empatisk kvinne, og selv om jeg har nevnt deg her før, gjør jeg det herved igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er du da til visserlighed! Vakker er du også!

Jeg synes du er en fornuftig og empatisk kvinne, og selv om jeg har nevnt deg her før, gjør jeg det herved igjen.

Tror jeg har nevnt deg før, men gjør det gjerne igjen. Du virker så klok og fornuftig. Og samtidig har du glimt i øyet. I like it :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...