Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Hvis det var mine kommentarer som skapte denne siste diskusjonen, så beklager jeg det. Det var egentlig ikke min mening å ironisere over noe som helst. Jeg bare kom med en dum spøk, som heller kanskje var ment å lette litt på stemningen.

For å komme på riktig spor igjen, så vil jeg si at jeg liker Imli.

Vi er ikke alltid enig, men jeg respekterer meningene dine. Du er derfor også unnskyld for å skrive nynorsk :fnise:

Eg tykjer om deg, eller noe sånt :gjeiper:

Jeg liker Imli nettopp fordi hun skriver på nynorsk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Nei, men jeg håpet å finne sporet uansett... Alva er jo så fiiiiiin! :sjenert:

Du får skyte virtuelle Amors piler mot henne ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg liker Imli nettopp fordi hun skriver på nynorsk! ;)

Jeg også! :rodmer:

Men jeg trodde Imli var godt voksen jeg, typ 40, det er hun ikke, hun er bare i tjueåra!! JEG er i tjueåra og ikke på langt nær like klok som Imli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg også! :rodmer:

Men jeg trodde Imli var godt voksen jeg, typ 40, det er hun ikke, hun er bare i tjueåra!! JEG er i tjueåra og ikke på langt nær like klok som Imli :fnise:

Imli er veldig klok! Jeg er ikke alltid helt enig med henne, men hun er veeldig fornuftig og på rette siden politisk, det gir stort pluss i boken! ;)

Også er nynorsk så vakkert at jeg føler jeg leser lyrikk hver gang jeg leser innlegg fra Imli :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella, jeg liker deg :rodmer: . Du har blitt mykere i det siste, og det kler deg så innmari godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jeg liker aldrisur, jeg er overbevist om at om alle hadde vært som henne, så hadde krig og elendighet vært et fremmeord i denne verden!

desuten har hun fått seg en enda finere avatar :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er rein poesi og er meget vakkert ja :rodmer: Er ein grunn til eg skriv det,og at eg faktisk er oppvaksen i ein av dei stadane i Noreg nynorsk vert brukt mest :)

Berre for å vere OT :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NozMonster, det samme gjelder deg! Du snille, glade, lille jentemonster, som hopper fra tråd til tråd og legger igjen ærlige og oppmuntrende ord til de som trenger det. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

NozMonster, det samme gjelder deg! Du snille, glade, lille jentemonster, som hopper fra tråd til tråd og legger igjen ærlige og oppmuntrende ord til de som trenger det. :klemmer:

:hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Arabella, jeg liker deg :rodmer: . Du har blitt mykere i det siste, og det kler deg så innmari godt!

Næmen, nå blir jeg rent rørt og glad :sjenert: . Det kan nok hende jeg skriver før jeg har tenkt meg skikkelig om i noen tilfeller, og kan bli oppfattet som litt skarp kanskje.

Jeg har lagt godt merke til deg. Du er en gledesspreder her inne :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

[...]

Tirkes

[...]

....starstruck! Ahaha! Litt følelsen som når kjekkeste gutten på ungdomskolen smilte til meg. HAN VET HVEM JEG ER!!!!!

...Okei, på tide å bysselalle. Jeg skulle nok ha laget en ny liste. Men mange av navnene i denne tråden nå (selv inkludert, selv om jeg ikke er nevnt så ofte) begynner vel snart å bli diskvalifiserte gjennom å bli nevnt ofte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kjærkommen innsats i "månelandingstråden", har jeg begynt å få øynene opp for Tirkes. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er eg frekk nok til å ta alt det fine som blei sagt om nynorsken som ein kompliment til meg òg :sjenert:

Takk! :rodmer:

Hihi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

No er eg frekk nok til å ta alt det fine som blei sagt om nynorsken som ein kompliment til meg òg :sjenert:

Takk! :rodmer:

Hihi

Det tykkjer eg du trygt kan gjera :). Ein kompliment til deg av di du skriv "kompliment" rett, nemleg som eit hankjønnsord.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NozMonster, det samme gjelder deg! Du snille, glade, lille jentemonster, som hopper fra tråd til tråd og legger igjen ærlige og oppmuntrende ord til de som trenger det. :klemmer:

Jeg liker igrunn deg , du er søt .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker igrunn deg , du er søt .

Undrer meg veldig på om du mener Nozzejenta eller Aldrisur. Men et vått kyss midt i fjeset skal du få uansett! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg veldig på om du mener Nozzejenta eller Aldrisur. Men et vått kyss midt i fjeset skal du få uansett! :kyss:

Jeg mente deg , men for all del, jeg har sansen for Noz og .takk for kysset , jeg har funnet et håndkle .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Undrer meg veldig på om du mener Nozzejenta eller Aldrisur. Men et vått kyss midt i fjeset skal du få uansett! :kyss:

akkuratt det satt jeg her å klødde meg i huet for også :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...