Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mars 2012 #801 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg liker Tabris. Hun virker som ei tøff dame med sterke meninger. Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. mars 2012 #802 Del Skrevet 7. mars 2012 Antlers - fordi hun skriver gode, reflekterte innlegg. Er ikke allid enig, men så lenge man er saklig så gjør ikke det noe, syns jeg. Lutetium(?)71 - just cuz... Just cuz? Hva med mine fantastiske retoriske egenskaper? Enig Mari M. Lutetium er en virkelig koselig gutt! Takk! Tror dere, ja... Han er kanskje koselig mot noen (tydeligvis). Meg klubber han ned . Og DET er ikke i min verden å være KOSELIG!!! Ok, da. Da blir det pisken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 7. mars 2012 #803 Del Skrevet 7. mars 2012 Denne uka er jeg i Lillehammer Jeg skal ikke være Opplandsing over lengre tid assa Eeeeeey... Lillehammer Denne uken her liker jeg brukeren Alva. Hun er sikkert grei, siden hun fikk innpass i Lillehammer by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 7. mars 2012 #804 Del Skrevet 7. mars 2012 Eeeeeey... Lillehammer Denne uken her liker jeg brukeren Alva. Hun er sikkert grei, siden hun fikk innpass i Lillehammer by. Wohoooo!! Lillehammer er faktisk veldig fint Men akkurat i dag så jeg ikke så mye, for bare snø :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 7. mars 2012 #805 Del Skrevet 7. mars 2012 Wohoooo!! Lillehammer er faktisk veldig fint Men akkurat i dag så jeg ikke så mye, for bare snø :D Nei, du var ikke akkurat heldig med uka di her, for å si det sånn. Sjeldent jeg har opplevd at det blåser så mye som i dag. Er jo snestorm det som er her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. mars 2012 #806 Del Skrevet 7. mars 2012 Just cuz? Hva med mine fantastiske retoriske egenskaper? Retor...hva? Jeg driter i hva du har mellom øra, det er det du har mellom bena....never mind. Jeg bare liker deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 7. mars 2012 #807 Del Skrevet 7. mars 2012 Maria_Marihøne, Moscato, KaDust, Anuket, Teardrops og Cata er de jeg legger merke til. Jaaaa! Jo flere vi er sammen... Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 7. mars 2012 #808 Del Skrevet 7. mars 2012 Sugge er det herligste ordet som finnes! Pluss for den:) Jeg må si jeg liker så mange her, og føler meg slem hvis jeg nevner noen, men må man så må man; Noz og aldrisur har jeg nevnt før, men de er spesielle og jeg liker de veldig godt. Det samme gjelder Maria_Marihøne, Bandit, Cosette og Katten Edit: og takket være bernadette(?) får jeg trimmet magemusklene jevnlig :D Se her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2012 #809 Del Skrevet 8. mars 2012 Bandit! I kveld er du min store helt! Liker deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 8. mars 2012 #810 Del Skrevet 8. mars 2012 UAnonymbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2012 #811 Del Skrevet 8. mars 2012 Bandit! I kveld er du min store helt! Liker deg. Liker deg også, Aldrisur! Må jo det, med det nicket og den avataren! Men også fordi du ofte har mye godt å melde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. mars 2012 #812 Del Skrevet 8. mars 2012 Bandit! I kveld er du min store helt! Liker deg. Enig, Aldrisur! Rekker så vidt å lese litt i kveld, blir lite kommentarer dessverre men kudos til deg, Bandit! Og deg, Aldrisur. Liker deg mer og mer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2012 #813 Del Skrevet 8. mars 2012 Enig, Aldrisur! Rekker så vidt å lese litt i kveld, blir lite kommentarer dessverre men kudos til deg, Bandit! Og deg, Aldrisur. Liker deg mer og mer Har lagt merke til deg også Flair - fordi du virker som et fint menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2012 #814 Del Skrevet 8. mars 2012 Enig, Aldrisur! Rekker så vidt å lese litt i kveld, blir lite kommentarer dessverre men kudos til deg, Bandit! Og deg, Aldrisur. Liker deg mer og mer Du har klart deg veldig bra i kveld du også, Flair. Du er definitivt på min plussliste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. mars 2012 #815 Del Skrevet 8. mars 2012 Bandit! I kveld er du min store helt! Liker deg. Enig, Aldrisur! Rekker så vidt å lese litt i kveld, blir lite kommentarer dessverre men kudos til deg, Bandit! Og deg, Aldrisur. Liker deg mer og mer Du har klart deg veldig bra i kveld du også, Flair. Du er definitivt på min plussliste! Har jeg gått glipp av noe nå igjen? Eller snakker vi om dusje-tråden? I såfall er jeg enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. mars 2012 #816 Del Skrevet 8. mars 2012 Har jeg gått glipp av noe nå igjen? Eller snakker vi om dusje-tråden? I såfall er jeg enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. mars 2012 #817 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg foreslår at alle på KG møtes for et dusje-lag, så vi kan lære hverandre om kropp og nakenhet og sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. mars 2012 #818 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg foreslår at alle på KG møtes for et dusje-lag, så vi kan lære hverandre om kropp og nakenhet og sånn da aner jeg stort oppmøte blandt kg-mennene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2012 #819 Del Skrevet 8. mars 2012 da aner jeg stort oppmøte blandt kg-mennene våre Jeg stiller jeg! Må jo slå et slag mot amerikansk purisme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 8. mars 2012 #820 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg stiller jeg! Må jo slå et slag mot amerikansk purisme!! Puritanisme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå