Gjest Marregutt Skrevet 1. mars 2012 #761 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg liker hulaboer. Aner ikke noe om hvem personen er, men jeg er ofte enig med ham/henne i diskusjoner omkring livssyn, religion o.l. Jeg liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 2. mars 2012 #762 Del Skrevet 2. mars 2012 Det er så lenge siden jeg har skrevet i denne tråden at jeg ikke engang husker hvem jeg har nevnt, men sånn om jeg ikke allerede har nevnt dere, så legger jeg til Flair, Aldrisur og Maria_Marihøne. Hell, Nuppdupp, du begynner å vokse på meg. Takk, Vampen! Husker ikke om jeg har nevnt deg i denne tråden heller, liker deg veldig godt også. Som du vet Noen andre jeg ikke har nevnt enda er: Maria_Marihøne, får mer og mer sansen for deg. Kontormus, ser deg ikke så ofte, men du har ben i nesa og skriver innsiktsfullt! Tirkes, liker deg også Er de jeg husker i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #763 Del Skrevet 2. mars 2012 Takk, Vampen! Husker ikke om jeg har nevnt deg i denne tråden heller, liker deg veldig godt også. Som du vet Noen andre jeg ikke har nevnt enda er: Maria_Marihøne, får mer og mer sansen for deg. Kontormus, ser deg ikke så ofte, men du har ben i nesa og skriver innsiktsfullt! Tirkes, liker deg også Er de jeg husker i farten.. Det er gjensidig. Du har mye fornuftig å fare med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. mars 2012 #764 Del Skrevet 2. mars 2012 Katten. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. mars 2012 #765 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg veit ikke om dette er brukere som ikke pleier å bli nevnt, men i tillegg til de jeg har nevnt tidligere her, syns jeg Tullamoredew og Alva_E er hyggelig å snakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. mars 2012 #766 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg liker deg! Aww!! Nå liker jeg deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. mars 2012 #767 Del Skrevet 5. mars 2012 Silvermist - liker mange av innleggene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2012 #768 Del Skrevet 5. mars 2012 Silvermist - liker mange av innleggene dine! Det var veldig hyggelig, nå ble jeg glad. Liker både deg og avataren din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 6. mars 2012 #769 Del Skrevet 6. mars 2012 Haha, nei! Vi er litt trege her på hedmarken! Har faktisk ikke fått med meg noe av denne historien Hehe, ja, dessa Hedmarkinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. mars 2012 #770 Del Skrevet 6. mars 2012 Hehe, ja, dessa Hedmarkinga For tiden opplandsing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 6. mars 2012 #771 Del Skrevet 6. mars 2012 For tiden opplandsing! Er det lov å spørre hvor? Bor selv i Oppland, men utsikta er sterkt preget av Hedmark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. mars 2012 #772 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det lov å spørre hvor? Bor selv i Oppland, men utsikta er sterkt preget av Hedmark... Denne uka er jeg i Lillehammer Jeg skal ikke være Opplandsing over lengre tid assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 6. mars 2012 #773 Del Skrevet 6. mars 2012 Såpass, kanskje vi dulter inni hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. mars 2012 #774 Del Skrevet 6. mars 2012 Såpass, kanskje vi dulter inni hverandre Hehe, ja det skal du ikke se bort i fra! Sitter for det meste på kontoret, men i går dristet jeg meg både på coop mega, og strandtorget(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. mars 2012 #775 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg veit ikke om dette er brukere som ikke pleier å bli nevnt, men i tillegg til de jeg har nevnt tidligere her, syns jeg Tullamoredew og Alva_E er hyggelig å snakke med. Aaawh, Jeg liker deg og Yme (Selv om du har spesielle fetisjer ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 6. mars 2012 #776 Del Skrevet 6. mars 2012 Husker ikke om jeg har nevnt henne tidligere i tråden; Wolfmoon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. mars 2012 #777 Del Skrevet 6. mars 2012 Antlers - fordi hun skriver gode, reflekterte innlegg. Er ikke allid enig, men så lenge man er saklig så gjør ikke det noe, syns jeg. Lutetium(?)71 - just cuz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. mars 2012 #778 Del Skrevet 6. mars 2012 Enig Mari M. Lutetium er en virkelig koselig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. mars 2012 #779 Del Skrevet 6. mars 2012 Enig Mari M. Lutetium er en virkelig koselig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 6. mars 2012 #780 Del Skrevet 6. mars 2012 Mammamora90! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå