Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

- Tullamore Drew

- NozMonster

- Nuppdupp

- Gorgonzola

- MorAase

- Yme :rodmer:

- Waco

- Katten (siden han aldri blir nevnt :gjeiper: )

- Fysikeren

- Maria Marihøne

- Liker egentlig alle her inne med unntak av frekke anonyme brukere.

takker :gjeiper: jeg har ikke sett så mye til deg, men tror jeg liker deg også :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Kan noen hjelpe meg, vær så snill? :flau:

det du prøver å si er kanskje at du ikke er på KG for å skaffe deg bestisser, men at du er her for å diskutere og ordleke deg?

at du ikke har en trang for å bli så himmla godt kjent med alle og enhver men at du setter pris på at andre liker det du skriver?

og at du liker mange andre her også etter hva de skriver?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

det du prøver å si er kanskje at du ikke er på KG for å skaffe deg bestisser, men at du er her for å diskutere og ordleke deg?

at du ikke har en trang for å bli så himmla godt kjent med alle og enhver men at du setter pris på at andre liker det du skriver?

og at du liker mange andre her også etter hva de skriver?

Eller at hun syns folk her er hyggelige, men er ikke nødvendigvis så keen på :sengekos: med Ramona av den grunn? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Du også? :klo:

jeg måtte bare. var morsomt hehehe

Oi, nuppdupp! Jeg liker avataren din!! Vakker pusekatt :)

takk :) en venn av meg som har det som profilbilde på facebook, så jeg stjal den. fikk lov :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvem som alltid blir nevnt, men jeg liker godt Moscato. Hun skriver fint, har interessante utsagn, også har hun en fiiiin avatar :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere brukere her som jeg har lagt merke til i det siste, får bare se om jeg husker dem alle :sjenert:

Maria_Marihøne. Søt og veldig hyggelig. Svarer så vidt jeg vet alltid hyggelig :rodmer:

Aldrisur. Har ikke sett så fryktelig mange innlegg fra henne, men liker veldig godt de jeg har lest så langt. :)

SemperFi. Koselige karen på Kvinneguiden. Alltid like grei og morsom å prate hull i hue på, for han blir nemlig ikke irritert :fnise:

Aaleyah. Denen brukeren har jeg ikke debattert så mye med, men vi har sendt hverandre PM en stund nå, og hun virker som en utrolig grei og hyggelig jente som jeg har en god del til felles med. Liker henne veldig godt :skravle:

Jeg har nevnt NozMonster før, men jeg gjør det igjen rett og slett fordi hun er helt herlig og Kvinneguidens søteste monster :rodmer:

Edit: Glemte å nevne MorteM ( som jeg hele tiden har trodd het MorteN :plystre: ). Veldig hyggelig dame :)

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å tusen takk snille Hikken! Liker deg jeg også, vet ikke om du er ganske ung, men kan virke som du er litt rampete og rebelsk til tider. Det liker jeg. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk snille Hikken! Liker deg jeg også, vet ikke om du er ganske ung, men kan virke som du er litt rampete og rebelsk til tider. Det liker jeg. :smilyblomst:

Ååå, haha tusen takk! Jeg er 20 år. Tror da det er ungt? :fnise: Rampete? Jeg? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er flere brukere her som jeg har lagt merke til i det siste, får bare se om jeg husker dem alle :sjenert:

Maria_Marihøne. Søt og veldig hyggelig. Svarer så vidt jeg vet alltid hyggelig :rodmer:

Ååh, takk :klemmer:

Prøver å være hyggelig hvertfall, men det er jaggu ikke alltid like lett :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SummerJudith

Det er flere brukere her som jeg har lagt merke til i det siste, får bare se om jeg husker dem alle :sjenert:

Maria_Marihøne. Søt og veldig hyggelig. Svarer så vidt jeg vet alltid hyggelig :rodmer:

Aldrisur. Har ikke sett så fryktelig mange innlegg fra henne, men liker veldig godt de jeg har lest så langt. :)

SemperFi. Koselige karen på Kvinneguiden. Alltid like grei og morsom å prate hull i hue på, for han blir nemlig ikke irritert :fnise:

Aaleyah. Denen brukeren har jeg ikke debattert så mye med, men vi har sendt hverandre PM en stund nå, og hun virker som en utrolig grei og hyggelig jente som jeg har en god del til felles med. Liker henne veldig godt :skravle:

Jeg har nevnt NozMonster før, men jeg gjør det igjen rett og slett fordi hun er helt herlig og Kvinneguidens søteste monster :rodmer:

Edit: Glemte å nevne MorteM ( som jeg hele tiden har trodd het MorteN :plystre: ). Veldig hyggelig dame :)

aww takk :D det var kjempe hyggelig å høre, jeg liker deg veldig godt også (:

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Sugge er det herligste ordet som finnes! Pluss for den:)

Jeg må si jeg liker så mange her, og føler meg slem hvis jeg nevner noen, men må man så må man;

Noz og aldrisur har jeg nevnt før, men de er spesielle og jeg liker de veldig godt. Det samme gjelder Maria_Marihøne, Bandit, Cosette og Katten :rodmer:

Edit: og takket være bernadette(?) får jeg trimmet magemusklene jevnlig :D

Du har god smak. Fin gjeng det der. :rodmer::fnise: Du er godt likt du også! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hulaboer.

Aner ikke noe om hvem personen er, men jeg er ofte enig med ham/henne i diskusjoner omkring livssyn, religion o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...