Gjest Gorgonzola Skrevet 24. februar 2012 #661 Del Skrevet 24. februar 2012 Har jeg glemt noen? Helt sikkert. Og fordi jeg ikke liker regler, så nevner jeg også ... Gorgonzola. De nvnes ofte, men det er det en grunn til, så de kan gjerne nevnes igjen. Love you too Jeg gjør som Vampen, driter i regler, og her er Gorgonzolas topp 20 KåGe liste, tilfeldig rangert. Tirkes Tigress Tabris Cosette Muesli KateW Cuntzilla Mann42 Cannavarro Larsern norah Vampen Antlers Caramela Raindrops Havbris Jalp Raven Emerald Stefan Flanør Digger dere!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 24. februar 2012 #662 Del Skrevet 24. februar 2012 ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst". ikke min favorittbruker, i allefall..... Hehe, skjønte fort at jeg skapte disputt med den uttalelsen, men uansett er jeg mann som står for mine meninger. At du eller andre ikke tåler det er forsåvidt greit, men dere må akseptere at folk er forskjellige. At du får en person langt oppi vrangstrupen på bakgrunn av én uttalelse er vel ikke så langt unna grunnen til at du har meg i vrangstrupen. Ingen skal føle seg forpliktet til smisking her inne, vi må bare ta hverandre som vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehval Skrevet 24. februar 2012 #663 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) hvem blir alltid nevnt? for meg som utenforstående mener jeg Endret 24. februar 2012 av lillehval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 24. februar 2012 #664 Del Skrevet 24. februar 2012 hvem blir alltid nevnt? for meg som utenforstående mener jeg Etter å ha lest denne tråden tror jeg det kun er "Katten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 24. februar 2012 #665 Del Skrevet 24. februar 2012 hvem blir alltid nevnt? for meg som utenforstående mener jeg For meg også. Hvem er nevnt alltid hvor, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. februar 2012 #666 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er egentlig bare jeg som logger meg inn som AB og nevner meg selv hele tiden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 24. februar 2012 #667 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker Missi89 Yvonne Og noen til jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. februar 2012 #668 Del Skrevet 24. februar 2012 Love you too Jeg gjør som Vampen, driter i regler, og her er Gorgonzolas topp 20 KåGe liste, tilfeldig rangert. Tirkes Tigress Tabris Cosette Muesli KateW Cuntzilla Mann42 Cannavarro Larsern norah Vampen Antlers Caramela Raindrops Havbris Jalp Raven Emerald Stefan Flanør Digger dere!!!! Hvor har det blitt av Stefan egentlig? Har ikke sett han her inne på en evighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 24. februar 2012 #669 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er egentlig bare jeg som logger meg inn som AB og nevner meg selv hele tiden. Det var en god idè! Kanskje jeg skal begynne å gjøre det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 25. februar 2012 #670 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) For ta hele lista mi da i tilfeldig rekkefølge, liker flere, men ikke alle jeg husker. Jeg liker mange her inne fordi de enten er morsomme, omsorgsfulle og deler av seg selv og reflekterte med god og saklig argumentasjon. La på noen fler Odisi73 Surrehodet Mynona-83 Giacomo_P Nozmonster Daybreak Rofl HuskyPusky Hoppetaujenta Levitate FruN Rumle Lightbulb Jalp Sebatianen Skitten pique Jellybean78 Silvermist Cuckold Corto Maltese SemperFi Tirkes Endret 25. februar 2012 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 25. februar 2012 #671 Del Skrevet 25. februar 2012 ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst". ikke min favorittbruker, i allefall..... Vil gjerne skrive om den til at det er forskjell på å være rasist og kulturbevisst. Forøvrig liker jeg MorAase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 25. februar 2012 #672 Del Skrevet 25. februar 2012 Forøvrig liker jeg MorAase Jeg liker MorAase av og til. =P Holder det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. februar 2012 #673 Del Skrevet 25. februar 2012 Vil gjerne skrive om den til at det er forskjell på å være rasist og kulturbevisst. kan dere ta den debatten i en egen tråd? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. februar 2012 #674 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg liker også MorAase. Hun kommer gjerne med interessante bidrag i diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. februar 2012 #675 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg liker også MorAase. Hun kommer gjerne med interessante bidrag i diskusjoner. Jeg liker også MorAase, de gangene hu skriver skikkelige innlegg, istedenfor å bare være snerpete, så det er vel sirka halvparten av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #676 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg liker også MorAase, de gangene hu skriver skikkelige innlegg, istedenfor å bare være snerpete, så det er vel sirka halvparten av tiden. eg liker Yme. Jeg vil at noen skal like meg ooog :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2012 #677 Del Skrevet 25. februar 2012 eg liker Yme. Jeg vil at noen skal like meg ooog :gjeiper: Noen, er det Yme? Ellers, liker jeg deg for, det meste, spesielt når du glitrer til med humoren din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #678 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen, er det Yme? Ellers, liker jeg deg for, det meste, spesielt når du glitrer til med humoren din! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. februar 2012 #679 Del Skrevet 25. februar 2012 hehe Jeg er så glad i deg atte! jeg tror faktisk at jeg har skrevet det tidligere i denne tråden. Det står hvertfall i en av disse "nevn de du liker"-greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 25. februar 2012 #680 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg er så glad i deg atte! jeg tror faktisk at jeg har skrevet det tidligere i denne tråden. Det står hvertfall i en av disse "nevn de du liker"-greiene. Nååå. Love u too hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå