Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen liker meg nei, neivel, da skal jeg slutte å like dere også!

Hvis mulig... det er så mange likandes folk her :sjenert:

Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. :klemmer:

Haha :)

Jo... Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker meg nei, neivel, da skal jeg slutte å like dere også!

Hvis mulig... det er så mange likandes folk her :sjenert:

Men Bamse - jeg sa for mange, mange innlegg siden at jeg liker deg, jeg! I denne tråden! Du svrte på det, til og med...

Er jeg "ingen" for deg, jeg da, Bamse? *Snuuufs!!!* :tristbla:

(Ingen pluss fra meg, så...)

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bamse - jeg sa for mange, mange innlegg siden at jeg liker deg, jeg! I denne tråden! Du svrte på det, til og med...

Er jeg "ingen" for deg, jeg da, Bamse? *Snuuufs!!!* :tristbla:

(Ingen pluss fra meg, så...)

Roser er røde

Fioler er blå

Der sa du noe

Jeg husker deg nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ALDRISUR fordi alle får klemmer av henne. :klemmer:

Spesialklem til deg søte AlvaE:klem1:

:klem1: Ja, det ble litt av en spesialklem :icon_lol:

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest_gjest som alltid blir angrepet for skrivemåten og ALDRI svarer stygt tilbake! Syns temaene veldig ofte er interessante selv om de kan være litt uortodokse.

Hvem er denne gjesten?

Kan noen linke til et innlegg hun har skrive?

Ønsker å se om det er hun jeg tror det er, men husker ikke hvilken tråd jeg så henne i sist.... :sjenert:

Både elsker og hater morAase forresten :rodmer::kjefte::rodmer:

Endret av Skravlebøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola og Maria_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite :)

Var faktisk litt vanskelig å komme på noen, for jeg er alt for dårlig til å legge merke til brukernavn. Skumleser ofte over innleggene uten å se på kolonnen til venstre med navn, avatar osv.

Endret av Tonje!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Gorgonzola og Mari_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite :)

Var faktisk litt vanskelig å komme på noen, for jeg er alt for dårlig til å legge merke til brukernavn. Skumleser ofte over innleggene uten å se på kolonnen til venstre med navn, avatar osv.

MariA :fnise:

Du er ikke så verst selv :gjeiper: På avataren din ligner du på en god venninne av meg, og det er jo alltid et pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariA :fnise:

Du er ikke så verst selv :gjeiper: På avataren din ligner du på en god venninne av meg, og det er jo alltid et pluss :)

Ops!! Beklager så meget :gjeiper:

Nok et tegn på hvor dårlig jeg er på å følge med på brukernavn. Får skjerpe meg!

Og jo takk, tar det som et kompliment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Maria_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite :)

jeg har også lagt mer og mer merke til henne. søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. :klemmer:

ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst".

ikke min favorittbruker, i allefall..... :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst".

ikke min favorittbruker, i allefall..... :filer:

Helt sikker på det? :gjeiper:

Uansett så skal man nevne brukere man liker i denne tråden. Uenighet vil det alltid være om det men man trenger vel ikke å kommentere det? Synes det ødelegger litt jeg da men :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på det? :gjeiper:

Uansett så skal man nevne brukere man liker i denne tråden. Uenighet vil det alltid være om det men man trenger vel ikke å kommentere det? Synes det ødelegger litt jeg da men :sjenert:

unnskyld, da. egentlig littm enig. Men skjønte ikke hvorfor alle pluselig skulle smiske med BamseB. Og tråden er såpass lang at den tåler å bli "ødelagt" litt. Men hreit.

Carry on, then. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...