Aldrisur Skrevet 23. februar 2012 #641 Del Skrevet 23. februar 2012 Ingen liker meg nei, neivel, da skal jeg slutte å like dere også! Hvis mulig... det er så mange likandes folk her Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 23. februar 2012 #642 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. Haha Jo... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 23. februar 2012 #643 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Ingen liker meg nei, neivel, da skal jeg slutte å like dere også! Hvis mulig... det er så mange likandes folk her Men Bamse - jeg sa for mange, mange innlegg siden at jeg liker deg, jeg! I denne tråden! Du svrte på det, til og med... Er jeg "ingen" for deg, jeg da, Bamse? *Snuuufs!!!* (Ingen pluss fra meg, så...) Endret 23. februar 2012 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 23. februar 2012 #644 Del Skrevet 23. februar 2012 Men Bamse - jeg sa for mange, mange innlegg siden at jeg liker deg, jeg! I denne tråden! Du svrte på det, til og med... Er jeg "ingen" for deg, jeg da, Bamse? *Snuuufs!!!* (Ingen pluss fra meg, så...) Roser er røde Fioler er blå Der sa du noe Jeg husker deg nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 23. februar 2012 #645 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg liker deg BamseB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kite Skrevet 23. februar 2012 #646 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg liker ALDRISUR fordi alle får klemmer av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 23. februar 2012 #647 Del Skrevet 23. februar 2012 ....Også liker jeg Havbris. Hun kommer alltid med "sound" advice og hun er god å ha her inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 23. februar 2012 #648 Del Skrevet 23. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. februar 2012 #649 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg syns Eliine er veldig kul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. februar 2012 #650 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg liker ALDRISUR fordi alle får klemmer av henne. Spesialklem til deg søte AlvaE:klem1: Ja, det ble litt av en spesialklem Endret 23. februar 2012 av Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlebøtta Skrevet 23. februar 2012 #651 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) gjest_gjest som alltid blir angrepet for skrivemåten og ALDRI svarer stygt tilbake! Syns temaene veldig ofte er interessante selv om de kan være litt uortodokse. Hvem er denne gjesten? Kan noen linke til et innlegg hun har skrive? Ønsker å se om det er hun jeg tror det er, men husker ikke hvilken tråd jeg så henne i sist.... Både elsker og hater morAase forresten Endret 23. februar 2012 av Skravlebøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 23. februar 2012 #652 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg liker Andy Capp. Han har innsiktsfulle innlegg, og virker som en veldig bra fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 24. februar 2012 #653 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Gorgonzola og Maria_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite Var faktisk litt vanskelig å komme på noen, for jeg er alt for dårlig til å legge merke til brukernavn. Skumleser ofte over innleggene uten å se på kolonnen til venstre med navn, avatar osv. Endret 24. februar 2012 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. februar 2012 #654 Del Skrevet 24. februar 2012 Gorgonzola og Mari_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite Var faktisk litt vanskelig å komme på noen, for jeg er alt for dårlig til å legge merke til brukernavn. Skumleser ofte over innleggene uten å se på kolonnen til venstre med navn, avatar osv. MariA Du er ikke så verst selv :gjeiper: På avataren din ligner du på en god venninne av meg, og det er jo alltid et pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 24. februar 2012 #655 Del Skrevet 24. februar 2012 MariA Du er ikke så verst selv :gjeiper: På avataren din ligner du på en god venninne av meg, og det er jo alltid et pluss Ops!! Beklager så meget :gjeiper: Nok et tegn på hvor dårlig jeg er på å følge med på brukernavn. Får skjerpe meg! Og jo takk, tar det som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2012 #656 Del Skrevet 24. februar 2012 Maria_Marihøne har jeg lagt merke til de siste dagene, synes de virker ålreite jeg har også lagt mer og mer merke til henne. søt jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. februar 2012 #657 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg har også lagt mer og mer merke til henne. søt jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 24. februar 2012 #658 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen som har sagt at de ikke liker deg da BamseB? Jeg liker deg, selv om jeg synes du skriver litt rare ting her innimellom. Liker deg vet du. Se du har fått pluss av meg til og med. ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst". ikke min favorittbruker, i allefall..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 24. februar 2012 #659 Del Skrevet 24. februar 2012 ikke for å være kjip og off-topic altså, men han har tidligere uttalt at "det er forskjell mellom å være rasist og rasebevisst". ikke min favorittbruker, i allefall..... Helt sikker på det? :gjeiper: Uansett så skal man nevne brukere man liker i denne tråden. Uenighet vil det alltid være om det men man trenger vel ikke å kommentere det? Synes det ødelegger litt jeg da men 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 24. februar 2012 #660 Del Skrevet 24. februar 2012 Helt sikker på det? :gjeiper: Uansett så skal man nevne brukere man liker i denne tråden. Uenighet vil det alltid være om det men man trenger vel ikke å kommentere det? Synes det ødelegger litt jeg da men unnskyld, da. egentlig littm enig. Men skjønte ikke hvorfor alle pluselig skulle smiske med BamseB. Og tråden er såpass lang at den tåler å bli "ødelagt" litt. Men hreit. Carry on, then. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå