Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

Nerd klarer jeg easy, tar utdanning i über nerd.

Nuppepupp er sassy! :gjeiper:

sassy?

Endret av Nuppdupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Legger til Pingting og Alt godt, fordi jeg får masse gode mattips når jeg leser innleggene demmes i mat-forumet. Og loffen fordi jeg elsker avataren! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg liker meg selv :strix: :strix: :strix:

Jeg tror du mente å si at du liker meg. :lur:

heheee... jaaa, for det er veldig lett å blande "nuppdupp" og "vampen" ... dere har jo så like brukernavn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange brukere her jeg liker, men jeg syntes doh virker veldig koselig, i tillegg var hun vel en av de første jeg oppdaget her inne som hadde samme hobby/interesse som meg. Også digger jeg the simpson, så da liker jeg også selvfølgelig brukernavnet, og avataren. :)

Mortem virker også veldig ålreit, stort sett blid og sakelig i sine innlegg, blandet med humor der det passer seg. :) Liker også avataren. ^^,

Og trikes, ledd mye av hennes innlegg, og nikket enig i flere av hennes flotte svar. :)

Endret av Namine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til flere jeg :skravle: Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85.

Legger til Pingting og Alt godt, fordi jeg får masse gode mattips når jeg leser innleggene demmes i mat-forumet. Og loffen fordi jeg elsker avataren! :biggrin:

Åh, Ilove you too! :kline:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Mortem virker også veldig ålreit, stort sett blid og sakelig i sine innlegg, blandet med humor der det passer seg. :) Liker også avataren. ^^,

:D !!

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Må legge til flere jeg :skravle:

Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85.

Liker deg også selvom du banka meg i wordfeud. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Åh, tusen takk! Jeg har aldri blitt nevnt i noen tråd før. :kline:

Nå har jeg byttet avatar siden du skrev dette da. :fnise:

Huff ja, jeg har merket ny avatar ja. Nesten så jeg får dårlig samvittighet for at jeg mener løping er verdens verste "oppfinnelse". Men bare nesten :fnise:

Og jeg synes det er meget merkelig at du ikke har blitt nevnt i en lignende tråd før. Men det sier vel egentlig bare at vi mennesker er vanedyr. De første som blir nevnt i en tråd, fortsetter å bli nevnt. Det er vanskelig å komme på nye nick.

Og det er lettere å komme på de som er i "gjenger". Som moderatorene, gutta på sex og samliv, kattedamene, singelgjengen, sminkejentene osv. Verre å huske de ensomme rytterne, som kan ha noen fantastiske innlegg, men vanskeligere å knytte de til noe eller noen.

F.eks har jeg glemt både cosette og antlers. To damer jeg mener skriver utrolig bra innlegg, nærmest hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til flere jeg :skravle:

Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85.

Ah yeah! SCORE! :hoppendeglad:

Jeg liker deg godt også SemperFi og jeg simpelthen ELSKER dialekten din! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Jeg liker deg også Doh ,også liker jeg ninnin86 veldig godt :klemmer:

Ja, ninni86 er kjempekolig :Nikke:

Ååå, jeg liker dere to også!! :rodmer: Masse masse!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, ALVA er sååå søt og hyggelig mot alle. Jeg liker henne. :lillesky:

MEG? :rodmer:

Jeg liker deg også, for du er aldri sur! Også er du så god på å rime, og å få meg til å le :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og alle liker MariMarihøne for hun er en så utrolig søt og forståelsesfull jente! Jeg beundrer din tålmodighet overfor "vanskelige" TSer.

:duskedame: Go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå plutselig liker jeg både meg selv og alle dere andre!

Og du Betty B: Ler mye av dine kommentarer og kunne ønske at flere her inne hadde sans for humor og ikke tok seg selv så veldig høytidelig bestandig Go girl til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er lettere å komme på de som er i "gjenger". Som moderatorene, gutta på sex og samliv, kattedamene, singelgjengen, sminkejentene osv. Verre å huske de ensomme rytterne, som kan ha noen fantastiske innlegg, men vanskeligere å knytte de til noe eller noen.

F.eks har jeg glemt både cosette og antlers. To damer jeg mener skriver utrolig bra innlegg, nærmest hele tiden.

Nå ble jeg nysgjerrig-hvem og hva er en kattedame? :fnise:

Jeg skriver lite, men leser mye. De jeg har merket meg er Cosette, Raven Emerald, norah, Yme, MorAase, Imli og MikeWaters 2.0. Men de blir kanskje nevnt mye. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...