Lille Blåklokke Skrevet 15. januar 2012 #581 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg liker dere alle jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Lompa Skrevet 16. januar 2012 #582 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg liker dere alle jeg Helgardering! For nå må alle (i følge denne tråden) like deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 16. januar 2012 #583 Del Skrevet 16. januar 2012 Helgardering! For nå må alle (i følge denne tråden) like deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 17. januar 2012 #584 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg også begynner å få veldig sansen for Maria_Marihøne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. januar 2012 #585 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg også begynner å få veldig sansen for Maria_Marihøne Ååååh Jeg blir så glad at jeg dauer Liker deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 17. januar 2012 #586 Del Skrevet 17. januar 2012 Ååååh Jeg blir så glad at jeg dauer Liker deg også Takk, så hyggelig! Men jeg var ikke på fisketur altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 17. januar 2012 #587 Del Skrevet 17. januar 2012 Takk, så hyggelig! Men jeg var ikke på fisketur altså Neida, neida. Selvfølgelig var du ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. januar 2012 #588 Del Skrevet 17. januar 2012 Takk, så hyggelig! Men jeg var ikke på fisketur altså Da trekker jeg det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 17. januar 2012 #589 Del Skrevet 17. januar 2012 Okay, okay, jeg fisket... litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. januar 2012 #590 Del Skrevet 17. januar 2012 Okay, okay, jeg fisket... litt! I knew it! Da er du tilbake i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. januar 2012 #591 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Jeg liker dere alle jeg slik positive mennesker liker jeg jeg tror vel foresten enkli ikke at alle kan like alle, men alle har noe positivt ved seg, og om man ser det, så har man en utrolig god egenskap! Endret 17. januar 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 17. januar 2012 #592 Del Skrevet 17. januar 2012 I knew it! Da er du tilbake i varmen Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 17. januar 2012 #593 Del Skrevet 17. januar 2012 alle borsett fra fisken (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. januar 2012 #594 Del Skrevet 17. januar 2012 Vel, jeg liker deg uansett. Selv om jeg glemte deg i den lange regla mi tidligere i tråden *fluffer tilbake på dere begge*-------------Og så må jeg legge til hærlige loffen. Jeg blir nesten like glad av å se avataren din, som Margareth sin hoppetau-jente :)Og de flotte nykommerne Bustenskjold og Skitten Pique. Synes i det hele tatt at forumet er ganske positivt og koselig for tiden. I hvert fall i forhold til hvordan det var for noen måneder siden. Åh, tusen takk! Jeg har aldri blitt nevnt i noen tråd før. Nå har jeg byttet avatar siden du skrev dette da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 17. januar 2012 #595 Del Skrevet 17. januar 2012 Må legge til flere jeg Mortem, MissStiles, loffen, Pingting, Judge Judy, Tirkes, Bloodflowers, She_Leiva og loren85. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. januar 2012 #596 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg liker meg selv :strix: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 17. januar 2012 #597 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg liker meg selv :strix: Jeg tror du mente å si at du liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. januar 2012 #598 Del Skrevet 17. januar 2012 Pinting er laget av win med sukker på! ...og det har ramlet noen nerdete fraser av Semper, så han stiger i gradene. At han nevnte meg er også et plus. (Jeg leste vitterligen at Semper skrev "I has" et sted. Som betyr at han er lolcat-bevandret på nett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. januar 2012 #599 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg tror du mente å si at du liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 17. januar 2012 #600 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Pinting er laget av win med sukker på! ...og det har ramlet noen nerdete fraser av Semper, så han stiger i gradene. At han nevnte meg er også et plus. (Jeg leste vitterligen at Semper skrev "I has" et sted. Som betyr at han er lolcat-bevandret på nett). Nerd klarer jeg easy, tar utdanning i über nerd. Nuppepupp er sassy! :gjeiper: Endret 17. januar 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå