Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her.Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker.....Jeg liker de aller, aller fleste her.

Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker :)Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv...Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt :)

Awwwwwww så søt du er! :strix: Jeg liiiiiiiiiiiiiiiker deg også! :nigo:OG ellers alle de søte raringene inne på uinteressant og ordlek-trådene, dere er en god gjeng altså! :jepp::klemmer:

Tusen takk!De jeg vil nevne, er Odisi, Erymax, gjest-silje, Yme, Yvonne, Mysan, Leo og der er sikkert mange mange flere, men jeg husker bedre bilde enn nick. :kaffekopp:

Jeg er nevnt 4 ganger :rodmer::strix::hjerter_rundt::duskedame::hoppendeglad::smilyblomst: Jeg liker NozMonster,Giacomo,LightBulb,FruN,Mynona,Kisskissbangbang,Odisi,HuskyPusky,Rofl,Skitten Pique

Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Tjukk Norris

Har bare lest et innlegg, så mulig jeg ombestemmer meg, men sysn du har så herlig nick :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått øynene opp for Cosette, absolutt en bruker jeg liker godt :)

Enig. Cosette virker som ei skikkelig go'jente! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

har jeg faktisk lagt ned en viss innsats og selvbeherskelse i å holde svadaen til snikksnakk da :lur:

Forøvrig nevnes Pialill, QueenPenelope, Kaptein Stålull, Swarovski,Sunshine-92 & henriett3 :jepp:

(i denne omgang)

:hoppendeglad:

Du er jo litt smågrei du også da, Bustentroll :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I random rekkefølge, noen av mange som jeg liker;

Katten, Bustenskjold, Belladonna, NozMonster, Bandit, Rumle, Survival, padawan, Mynona-83, Hannee, Mr.Omg, Raindrops, Hikken, Pixtive, *appifany*, Giacomo_P, Swarovski, marregutt, I grosny, Cuckold, sebastianen, Lutetium 71, Kadust, HedvigR, MorAase, Purple Haze, +++

Alle bortsett fra snerpete, spydige og frekke annons og gjester.

Keh?! trodde ikke du likte meg :rodmer:

Liker deg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å se om hun er nevnt før. Jeg liker Tullamore Dew! :lillesky:

Endret av Aldrisur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Jeg må si jeg liker koala veldig godt, han/hun er saklig og har stått opp for meg, noe som jeg satt utrolig stor pris på :)

Jeg liker også Madelene1, for hun engasjerer seg så sterkt, selv om vi ikke alltid er enige :gjeipe:

Og jeg føler at BamseB og jeg har ganske like synspunkt på saker, så jeg nevner han også :)

Er relativt ny her, så jeg kan ikke alle navn. Men dere blir lagt merke til, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg føler at BamseB og jeg har ganske like synspunkt på saker, så jeg nevner han også :)

Det er det ikke hver dag BamseB hører, så det setter han garantert pris på å høre!! :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Jeg liker I Grosny (voksen, klok og spennende mann).

Også liker jeg hun som har en jentekjæreste som hun er så forelska i! Heter hun Rainbow, tro?

Og jeg likte Marregutt. Men det var før han ble nebbete og kom i puberteten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marregutt

Jeg liker I Grosny (voksen, klok og spennende mann).

Også liker jeg hun som har en jentekjæreste som hun er så forelska i! Heter hun Rainbow, tro?

Og jeg likte Marregutt. Men det var før han ble nebbete og kom i puberteten.

YES! Noen har likt meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan legge til at jeg stort sett liker AnonymBruker, som ofte kommer med gode innlegg eller morsomme kommentarer. AnonymBruker er i alle fall vanskelig å overse, så aktiv som h*n er. :)

Hei Grønt blad!

Du vet vel at AnonymBruker ikke bare er en person men mange mange mange mange?

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grønt blad!

Du vet vel at AnonymBruker ikke bare er en person men mange mange mange mange?

:skravle:

Ja, det er jeg fullt klar over. Det er jo bare å kaste et blikk på signaturen.

Jeg skrev dette fordi noen brukere ikke liker AnonymBruker (eller de som gjemmer seg bak AB), og man kan få inntrykk av at noen har lagt AB-funksjonen for hat.

Jeg synes derimot AB-funksjonen er flott, og jeg synes veldig mye av det som skrives under AnonymBruker er bra.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg fullt klar over. Det er jo bare å kaste et blikk på signaturen.

Jeg skrev dette fordi noen brukere ikke liker AnonymBruker (eller de som gjemmer seg bak AB), og man kan få inntrykk av at noen har lagt AB-funksjonen for hat.

Jeg synes derimot AB-funksjonen er flott, og jeg synes veldig mye av det som skrives under AnonymBruker er bra.

:)

Skjønner - tenkte at det kanskje var ironi, men mange surrer jo så fælt med det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...