Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Attitude, mann! Det heter: "Synd for deg at du er opptatt" ;)

Hahaha, unnskylde meg med falsk beskjedenhet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yay! Jeg er en skravlevenn! :strix:

Jeg prøvde å lage en ny liste over de jeg liker, men det har begynt å bli fryktelig mange plutselig.

Jeg har sett for meg å lage et middagselskap med de jeg har fått aller mest sansen for, men kom frem til at jeg faktisk ikke har plass til alle sammen på en gang, hverken med bordplass eller servise. :sukk:

Nevner i tilfeldig rekkefølge:

NozMonster - søte giraffdamen!

Giacomo_P - Operafelle og generell vitenskap

Gunvald - Altmuligmann som skal bo i garasjen min og vise meg alle de tingene jeg ikke får til

Hikken - Personifiseringen av meg selv for noen år siden :klemmer:

Rumle - Ett ord er ikke nok

Lille-Pus - hemmelig bestevenninne. Så hemmelig at hun ikke vet det selv :fnise:

Rofl - søte og rare mannen

Yvonne - KG's hønemor

Mynona - Litt ubestemmelig, men jeg liker deg veldig godt

Ylvina - du har så masse bra for deg!

Yme - skravlemann med dybde

Arabella - du er bare helt herlig :)

Surrehodet - Et surrehode etter min egen smak :)

Tekola - jeg synes du er tøff!

Corto Maltese - du gjør ofte dagen min med dine random kommentarer

Bandit - Jeg er hellig overbevist om at du egentlig er Burt Reynolds

FruN - en herlig dame med masse kunnskap og lassevis av humor!

hogwash - jeg klarer ikke å plassere deg helt alltid, men jeg liker deg

...og nå har jeg glemt minst en fem-seks stykker :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Yay! Jeg er en skravlevenn! :strix:

Jeg prøvde å lage en ny liste over de jeg liker, men det har begynt å bli fryktelig mange plutselig.

Jeg har sett for meg å lage et middagselskap med de jeg har fått aller mest sansen for, men kom frem til at jeg faktisk ikke har plass til alle sammen på en gang, hverken med bordplass eller servise. :sukk:

Nevner i tilfeldig rekkefølge:

NozMonster - søte giraffdamen!

Giacomo_P - Operafelle og generell vitenskap

Gunvald - Altmuligmann som skal bo i garasjen min og vise meg alle de tingene jeg ikke får til

Hikken - Personifiseringen av meg selv for noen år siden :klemmer:

Rumle - Ett ord er ikke nok

Lille-Pus - hemmelig bestevenninne. Så hemmelig at hun ikke vet det selv :fnise:

Rofl - søte og rare mannen

Yvonne - KG's hønemor

Mynona - Litt ubestemmelig, men jeg liker deg veldig godt

Ylvina - du har så masse bra for deg!

Yme - skravlemann med dybde

Arabella - du er bare helt herlig :)

Surrehodet - Et surrehode etter min egen smak :)

Tekola - jeg synes du er tøff!

Corto Maltese - du gjør ofte dagen min med dine random kommentarer

Bandit - Jeg er hellig overbevist om at du egentlig er Burt Reynolds

FruN - en herlig dame med masse kunnskap og lassevis av humor!

hogwash - jeg klarer ikke å plassere deg helt alltid, men jeg liker deg

...og nå har jeg glemt minst en fem-seks stykker :(

Tusen takk, søte deg :). Du er blant dem jeg har et godt øye til. Jeg er bare så treg med å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du være glad du er opptatt ;)

Haha er nok ikke det :) Så det er bare å flørte med meg :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig SemperFi og maya76, det varmer veldig og jeg har kun godt å si om det jeg har kommet over av dere på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

Siden du er så snill, så har jeg kake til deg her :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Bandit - Jeg er hellig overbevist om at du egentlig er Burt Reynolds

Og merkelig nok får jeg alltid et glimt av Sally Field når jeg ser brukernavnet ditt.... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og merkelig nok får jeg alltid et glimt av Sally Field når jeg ser brukernavnet ditt.... :hjerter_rundt:

:overrasket::skratte:

Jeg visste ikke at jeg kunne minne om henne på noe vis. :fnise:

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfeldig rangert av folk som jeg legger merke til her inne, og som jeg setter pris på. Dere er med på å utgjøre et stort forskjell på forumet. En :klappe: til dere alle!

Bandit

Bud

Arabella

HunterLady

Raindrops

Wednesday

Mortem

Loren

Tonje!

Giacomo_P

Flair

BM2

Gunvald

Aldrisur

Yme

Maya76

Mynona-83

Havbris

Hikken

"Gjest"

Uanonymbruker

Nozze

Drue

Purelove

Cuddlegirl

LaFemme

Yes2Yes

mammamora90

Nyyx

skreppemedleppa

Pet (glemmer ikke den store krangelen vår over missforståelse).

Hannee

Sebastianen

Loffen

Wonders

Sulosi

Rofl

Bobler

Norah

Maria_Marihøne

Kosemose

HedvigR

_Blomsten_

Minya

Cosette

Honnikorn

cornflake_girl

Lutetium71

Corto Maltese

+ Carnage +

Lightbulb

Rumle

Finurlig

Jeg beklager om jeg har utelatt noen her.

:hoppendeglad: Tusen takk! Det er så gøy å bli nevnt :) Har lagt merke til deg også ;)

Endret av mammamora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Selv om det ikke er noe jeg går og tenker på i hverdagen, så slår det meg at hvor utrolig mye tid jeg egentlig legger ned i forumet her - så blir jeg ikke lagt merke til. Eller, jeg er kanskje totalt uspiselig? Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Selv om det ikke er noe jeg går og tenker på i hverdagen, så slår det meg at hvor utrolig mye tid jeg egentlig legger ned i forumet her - så blir jeg ikke lagt merke til. Eller, jeg er kanskje totalt uspiselig? Hva vet jeg.

Jeg har lagt merke til deg mange ganger, jeg:)

Slike tråder som dette er jo ikke representativt på noen måte, veldig ofte vil man ha en fast gruppe som går igjen på enkelte underforum som jo kjenner hverandre best.

Dette, og noen "unntak" som eksempelvis menn eller veldig merkbare brukere.

Det er vel 40 000 og noe brukere her, og mange av de samme navnene går jo igjen- dette er også gjerne veldig aktive brukere på nettopp dette underforumet:)

Husker ikke hvilket underforum du henger mest på, men mitt inntrykk er at de som er mest på familie/baby/bryllup sjeldent blir nevnt i slike tråder, sikkert fordi de jo nettopp er mest der inne, og de som er mye i snikksnakk er aldri der.

Ergo, lite representativt for KG som helhet.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Selv om det ikke er noe jeg går og tenker på i hverdagen, så slår det meg at hvor utrolig mye tid jeg egentlig legger ned i forumet her - så blir jeg ikke lagt merke til. Eller, jeg er kanskje totalt uspiselig? Hva vet jeg.

JEG liker deg, og leser alle innleggene du skriver i trådene jeg leser, og jeg hopper som regel over folk jeg syns alltid kommer med røl (sånn som meg selv)

Jeg hadde nok skrevet deg også i denne tråden om jeg nettopp hadde lest noe fornuftig du skrev samtidig som denne tråden var på feeden, for det er bare da jeg husker at jeg skal skrive i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Legger veldig merke til deg Sobril, og det på en positiv måte.

Jeg er litt navneblind og dårlig på nick, men når jeg ser avataren så strømmer minnene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Og enda en ting: MANGE blir plutselig veldig godt likt i ulike tråder etter de har postet tiltalende bilder i ansikt, og spesielt kroppstråd.

Jeg vet mange blir sure for en sånn observasjon og mener det er i uberettiget, men jeg ser mange brukere som leverer både morsomme, smarte, velformulerte og intelligente innlegg gang på gang uten å være i nærheten av å få samme positive ros som ett enkelt bilde av en pen jente/kjekk mann kan gi.

Disse leverer aldri kjipe eller slemme innlegg, men helt brutalt ærlig ser jeg ikke hva med innleggene deres som bidrar til noe imponerende eller dypt heller.

Så: her, som i det virkelige liv vil og kan ett enkelt pent bilde overgå solid hjernekapasitet, humor og intellekt.

Det at en haug av brukere nærmest forelsker seg i sexy AVATARER - uten å noensinne ha sett vedkommende beviser jo det hele;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amen Norah... :)

Edit: og ja, jeg har bilde av meg selv. Men jeg antar og håper det ikke er derfor folk eventuelt liker meg.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hei hei hei, don`t be hatin` oss med sexy avatar. :snurt:

Og, bare for å ta det med, noen av oss har også litt gullfiskhukommelse når man skriver slike lister. Jeg ser f.eks at jeg har glemt den eminente Sebastianen på min liste, så noen ganger sniker folk seg ut av listene, selvom man liker dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Og enda en ting: MANGE blir plutselig veldig godt likt i ulike tråder etter de har postet tiltalende bilder i ansikt, og spesielt kroppstråd.

True. Jeg postet kroppsbilde på mitt forrige nick, plutselig ble jeg veldig populær blant (mann)folk som har mislikt meg både før og etter :icon_lol:

I starten når jeg lusket her (under nok et annet nick) så skrev jeg kun på seksualitet om mitt hemningsløse og dedikerte forhold til akten, det hadde litt samme effekt.

Nå er jeg bare nebbete og arrogant. På tide å poste noen boobies.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah - jeg skal medgive at det er lett å la seg blende av et vakkert ydre, men det er allikevel mange andre faktorer som avgjør om man liker noen eller ikke.

For meg er det to hovedmotivasjoner for å like noen på forumet.

1. De må oppføre seg skikkelig, og være generelt venlige. Mange av de jeg liker, skuffer meg når diskusjonstemperaturen begynder å blive høy.

2. De må kunde argumentere godt og være redelige og saklige i sin argumentasjon.

Det er mange jeg har sett billede av som er skrekkelig vakre, men uden noen av de ovenstående elementene, kommer de ikke ind på min fortegnelse over brukere jeg liker.

Jeg kan forsikre deg, Norah, om at jeg setter deg meget høyt her på forumet, selv om jeg ikke aner hvorledes du ser ud. Det samme gjelder for Tabris. Dere to er av de "ansiktsløse" jeg setter aller høyest.

Fenomenet du nevner eksisterer selvsagt - jeg er ikke blind for det. Allikevel tror jeg ikke man skal overdomensjonere dette fenomenet.

Og til sidst - Sobril: Jeg har ikke lest så fryktelig mange av dine indlegg, men jeg har sett noen som er særdeles velformulerte, og du kommer nok lett ind på min liste over brukere jeg liker. Jeg har bare rett og slett ikke kommunisert så mye med deg at mitt skakkjørte hode har trukket deg frem når jeg har skrevet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...