altflyter Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Som i overskriften. Jeg kjeder meg, syntes synd på meg selv og har vondt! Jeg drikker vin rett fra flasken og er fullt klar over at jeg er tragisk og burde få meg et liv! Tenkte bare jeg skulle si det, jeg Noen som kan fortelle en vits? BTW. Skrev ikke som AB, så jeg kan tydeligvis lage dumme tråder med brukeren min også Endret 10. desember 2011 av altflyter
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Ingenting galt i å kose seg med litt vin :D Den korteste vitsen i verden er: Dansk fjellsmør!! Om den er så bra er en annen sak
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Sitter også å drikker vin, dog ikke rett fra flaske men... faen nu er u tom. What to do???
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2011 Sitter også å drikker vin, dog ikke rett fra flaske men... faen nu er u tom. What to do??? Du åpner en ny!
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Når man sitter alene og vinflaska begynner å bli tom er man i akkurat riktig stemning for å høre på Tom Waits!! 1
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2011 Når man sitter alene og vinflaska begynner å bli tom er man i akkurat riktig stemning for å høre på Tom Waits!! eller noe crappy listepop fra i fjor sommer:D
fin_bil Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg sitter å drikker farris og tygger den beauty tyggisen, og tror jeg blir penere en vits: Det var en liten gutt som skulle be. Han ba: "Kjære Gud, vær så snill å gi noen klær til de lettkledde damene på pc-en til pappa" Endret 10. desember 2011 av Lady Graceaga 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Skjønner ikke helt vitsen med å lage slike tråder. Okei, så du sitter alene og drikker vin. Skal jeg lage en tråd om at jeg sitter og surfer på nettet? Legg heller fra deg flaska og legg deg, kanskje du føler deg bedre i morgen. 1
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Skjønner ikke helt vitsen med å lage slike tråder. Okei, så du sitter alene og drikker vin. Skal jeg lage en tråd om at jeg sitter og surfer på nettet? Legg heller fra deg flaska og legg deg, kanskje du føler deg bedre i morgen. Vi er jo i Snikk-snakk. Her kan man lage tråder om alt sosialt, bare man føler seg litt skravlesjuk. Hadde skjønt klaginga hvis det hadde blitt opprettet i Generell Debatt eller noe, men det er jo faktisk dette underforumet er til 3
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2011 Skjønner ikke helt vitsen med å lage slike tråder. Okei, så du sitter alene og drikker vin. Skal jeg lage en tråd om at jeg sitter og surfer på nettet? Legg heller fra deg flaska og legg deg, kanskje du føler deg bedre i morgen. Hvis du vil, kan du gjerne lage en tråd om at du surfer på nettet. Hvis det gjør deg glad:) Du kan jo bare la være å lese tråder på snikksnakk. Trodde det var slikt det var til:)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Hva er likheten mellom menn og offentlige toaletter? - Alle de gode er opptatt, og de andre er fulle av dritt Likte den:) Og likte denne tråden!
Aubree Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Skjønner ikke helt vitsen med å lage slike tråder. Okei, så du sitter alene og drikker vin. Skal jeg lage en tråd om at jeg sitter og surfer på nettet? Legg heller fra deg flaska og legg deg, kanskje du føler deg bedre i morgen. Mood killer! 1
Personlig12 Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 Du åpner en ny! HAHA det verste er om jeg hadde hatt en til hadde jeg åpnet den. Jeg tok en kaffe og baileys. Vurderne mannen min sin cognac, men da hadde jeg jo blitt avslørt. Minn meg på å gå på polet å kjøpe ny vin i morgen. Jeg smugdrikker. FNIS. Tom Waits sier du??? OMG håper ikke en flaske vin gjør meg så full. Det er like ille som Bjørn Eidsvåg, DA er du deppa da! LoL
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Tom Waits sier du??? OMG håper ikke en flaske vin gjør meg så full. Det er like ille som Bjørn Eidsvåg, DA er du deppa da! LoL Jeg elsker Tom Waits hele tida jeg I edru tilstand og. 2
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2011 (endret) HAHA det verste er om jeg hadde hatt en til hadde jeg åpnet den. Jeg tok en kaffe og baileys. Vurderne mannen min sin cognac, men da hadde jeg jo blitt avslørt. Minn meg på å gå på polet å kjøpe ny vin i morgen. Jeg smugdrikker. FNIS. Tom Waits sier du??? OMG håper ikke en flaske vin gjør meg så full. Det er like ille som Bjørn Eidsvåg, DA er du deppa da! LoL Da har du nådd det absolutte bunnpunkt. Håper aldri jeg når DET punktet... Bjørn Eidsvåg altså... Tom Waits er ok... Husk å gå på polet og kjøpe ny vin i morgen! Endret 10. desember 2011 av altflyter 1
loffen Skrevet 10. desember 2011 #17 Skrevet 10. desember 2011 Jeg drikker pepsi max og skulle ønske jeg hadde vin. Det er i hvert fall tragisk. :gjeiper:
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #18 Skrevet 10. desember 2011 Jeg drikker pepsi max og skulle ønske jeg hadde vin. Det er i hvert fall tragisk. :gjeiper: Du kan late som det er vin, og se om du får placebo effekt! :gjeiper: Jeg "sjenka" en venninne på alkoholfri vin en gang. Hun ble "dritings"
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #19 Skrevet 10. desember 2011 Jeg drikker pepsi max og skulle ønske jeg hadde vin. Det er i hvert fall tragisk. :gjeiper: Jeg har gått tom for Pepsi Max og skulle ønske jeg hadde hva som helst jeg
altflyter Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har gått tom for Pepsi Max og skulle ønske jeg hadde hva som helst jeg Jeg har ikke drukket på... steike.. Et halvt år, men har et fullt barskap. Bare å komme innom;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå