AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1 Skrevet 10. desember 2011 Hei.. Det er mange tråder her inne om frieri, og har nok sikkert ikke lest mer en halvparten av dem Nå har det seg slik at jeg skal overraske min kjære med frieri på juleaften, alt er planlagt, og gjort klart, og nå sitter man her egentlig bare med de siste detljene og grubler. Og her trenger man litt tips om hvordn andre gjorde dette! Jeg har kjøpt ringer til oss begge (vi er nok ikke nok amerikanisert til at jeg ville at kun hun hadde gått med ring), og jeg vet at mange her inne syns at noe av det hyggeligste er når man kjøper ringer sammen.. Men jeg syns liksom ringer hører med når man frir, jeg er nok gammeldags og mener at frieri skal skje med meg ned på kne, blomster OG ringen (er så gammeldags at jeg til og med har spurt hennes far om datteren sin hånd ). Men det jeg egentlig lurer på er hvordan andre har presentert ringen(e)? Ja jeg er kjepphøy nok til å være sikker på et ja (her blitt hintet til om trent tre millioner ganger), så er ikke bekymret for det, men ringene våre kommer i en nydelig tre eske som begge ringene sitter i. Skal jeg ta ut hennes ring og kun ha den og blomstene i hånden, eller skal jeg presentere boksen med begge ringene? Vet jo at det ikke er noe fasit på slikt, men når man er usikker lenge nok så er det vel greit å spørre hvordan andre gjorde det. hehe Anonym her fordi det er vanskelig nok å holde seg under radaren allerede :D mvh Mann, 35 3
Gjesten Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Jeg tror kanskje jeg synes du burde ha boksen, men egentlig spiller det ingen rolle, det høres flott ut uansett!
FruN Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Hva med å gi henne en tidlig julegave? Pakke inn esken, dekke frokostbord med blomster etc, så når hun åpner esken og ser ringene, så går du ned på kne og spør Når på dagen tenker du å fri? 1
Grønt blad Skrevet 10. desember 2011 #4 Skrevet 10. desember 2011 Så hyggelig! Tipper kjæresten din blir kjempeglad! Det er nok like mange erfaringer som muligheter. Jeg ville presentert boksen med begge ringene. Da ser hun at du ønsker begge skal ha ringer, og de blir presentert på en pen måte. Dersom du like før finner ut at det føles mer riktig å ta ut ringen hennes og fri med den uten esken, så har du også mulighet til det. 1
Gjesten Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Hva med å gi henne en tidlig julegave? Pakke inn esken, dekke frokostbord med blomster etc, så når hun åpner esken og ser ringene, så går du ned på kne og spør Når på dagen tenker du å fri? Det var e god ide
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 trådstarter her! Skulle så gjerne fortalt mer om hvor og hvorfor, men vi er i en veldig spesiell situasjon og da hadde hun GARANTERT skjønt hva som skulle skje om hun av en eller annen grunn kom over den tråden her (anonym eller ikke..) Men likte FruN sitt forslag selv om det ikke lar seg gjennomføre.. Men det jeg har planlagt er en pakke i pakken opplegg, som hun skal få. For hver pakke har jeg laget ett kort hvor jeg har skrevet noen, det begynner med at det ikke var enkelt å få kjøpt julegave i og med at hun elsker gaver og er verdens mest nysgjerrige og er super på alerten i disse tider (vi snakker som ett lite barn som gleder seg til juleaften ), vi har vært kjempe strenge med hverandre i år og bestemt at vi KUN skal kjøpe billige julegave til hverandre, og det jeg har gjort er å bruke hver enkelt av de "ønskene" hennes for hver pakke innover, og fortalt hvorfor jeg ikke mente dette var rette tingen i år. På nest siste forteller jeg at jeg har hatt en annen plan, og at jeg til og med har snakket med pappa'n hennes om det og at han var enig, på siste pakke har jeg laget ett veldig personlig (men ikke pinlig kort siden det vil være andre der), og så mens hun leser det tenkte jeg å gå ned på kne da -men heller litt mot å bruke boksen med begge ringene da, syns det hadde vært koselig og vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle ha gjort det ETTER at hun fikk sin ring på fingeren hvis ikke. -noe sier meg at hun ikke er VELDIG emosjonelt klar for en kunst pause mens jeg graver den frem da hehe 8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Men kanskje jeg skal ha ringene i siste pakken, og så gå ned på kne med blomster.. hmm.. det er jo en tanke!
Cindi Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Det hørtes nydelig ut! Jeg begynte nesten å gråte bare av å forestille meg det. Men så er jeg en sucker for romance da. Synes du skal gå ned på kne med boksen med ringene i, glem blomstene Det hun kommer til å fokusere på er uansett ikke blomstene, men ringene. Og hun kommer til å være ivrig etter å se de og ha de på, så det kan være greit å ha begge tilgjengelige. Dette blir jo helt nydelig! Hun kommer garanteeert til å gråte! 3
bobbi Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Så koselig Min tilkommende gjemte ringene for meg i tre måneder før han fridde ( han hadde planlagt å fri på ferie), nå er ikke jeg særlig snokete av meg, men han hadde bare stukket de unna på en plass i leiligheten som jeg sjeldent er så interessert i. Han hadde beholdt eskene, og jeg synes det var veldig stas at de var i eskene når han fridde. det er jo så spennende med sånne esker. Det er virkelig den beste og mest romantiske overraskelsen jeg noen gang har fått, så søtt at det er planlagt i hemmelighet Masse lykke til, høres helt utrolig romantisk ut
Gjest Adriane Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Aaaawwww!!! For en nydelig måte å fri på! Hun kommer til å bli så rørt! Og ikke minst lykkelig! Jeg tror også at de blomstene neppe vil bli lagt merke til, men vil du ha med blomster, så har du det. Utfra beskrivelsen din, ville jeg gått på kne med boksen i hånda ja *Sukk* Har aldri tenkt over at min forlovede ikke fridde til meg på tradisjonell måte. Før nå... Dette høres bare så utrolig romantisk ut 1
FruN Skrevet 17. desember 2011 #13 Skrevet 17. desember 2011 Ååå, ja, ha ringesken som siste gave! Så går du ned på kne når hun åpner boksen!! :jepp: 1
mufi Skrevet 17. desember 2011 #14 Skrevet 17. desember 2011 Åååå, seriøst! JEG gleder meg til jul, fordi at du skal fri til henne !!! Det er noe av det mest romantiske jeg har hørt!!! Enig med de over at blomstene sannsynligvis vil bli nokså usynlige, men det får være opp til deg Lykke til trenger du visst ikke Men ønsker dere alt godt!!
mufi Skrevet 17. desember 2011 #15 Skrevet 17. desember 2011 Obs! Glemte visst å si min mening Synes at ringene i siste pakke hadde vært toppen på kransekaka!
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 17. desember 2011 #16 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Du må oppdatere oss etter juleaften på hvordan det gikk, ts! Endret 17. desember 2011 av fr21_5ffdsa
Ametrin Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Enig, esken med ringene som siste gave Når hun har pakket opp og har sett ringene, så går du ned på kne Hva med å si de tingene du egentlig hadde tenkt å skrive på kortet, når du går ned på kne? 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #18 Skrevet 18. desember 2011 Åoh, dårlig stelt med romantikk her i gården, når øynene flyter over her bare ved tanken på ditt frieri. Synes forresten det var veldig, veldig fint at du kjøpte ring til deg selv også. Det viser mer at det er dere to sammen, enn at bare dama går og vifter med forlovelsesringen. Masse lykke til. Håper på oppdatering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå