Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som har vært borti produkter fra Mary Kay? Jeg er nå i gang med å prøve hudpleieserien deres, Time Wise. Har noen av dere prøv den?

Hva med sminka? Jeg har ikke kommet så langt, så derfor er jeg nysgjerrig på å høre om det er vel verdt investeringen....?

MissS (endelig tilbake etter minst 1/2 års fravær...)

I missed you guys!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

Har egentlig ikke personlige erfaringer men, mamma har mye fra Mary Kay og hun er veldig fornøyd! Tror det er et OK merke, ihvertfall på hudpleie osv!

Skrevet

Jepp, jeg har erfaring med Mary Kay, og synes merket er veldig bra. Fint å ha en fornøydhetsgaranti, så man kan sende tilbake produktet uten å få noen spørsmål, og få pengene tilbake hvis man ikke er fornøyd.

Da jeg var rundt 24 år, fikk jeg av en eller annen uforklarlig grunn en del kviser i ansiktet. Hadde ikke hatt det siden 14-årsalderen, og var litt fortvilet. Gikk til lege, helsekost, hudpleie m.m. og prøvde mange produkter. Mammas venninne selger Mary Kay-produkter, så jeg prøvde den basic rensepakken, med flere trinn. Etter kort tid var kvisene forduftet og huden min ble kjempefin!

Ellers har jeg god erfaring med øyeskygge, mascara, foundation, leppestift, parfyme osv. Produktene er ikke veldig billige akkurat, men de er ganske drøye.

Skrevet

Velkommen tilbake MissS! Vi har savnet deg!

Jeg har en venninne som bruker Mary Kay, hun er også veldig fornøyd. Eneste er jo prisen da, men så varer visstnok preparatene lenge. Og bruker man Dermalogica, MD o.l. koster jo de like mye...

Skrevet

Jeg husker ikke hva den serien jeg prøvde het, men jeg har prøvd rensemelk, peeling, ansiktsvann og -krem, og jeg var ikke videre begeistret. Blant annet inneholdt peelingen grove korn :o. Ble aldri til at jeg brukte det opp, men etter som det var en gave så returnerte jeg det heller aldri. Var derimot fornøyd med et håndsett som gjorde hendene myke og glatte.

Skrevet
Var derimot fornøyd med et håndsett som gjorde hendene myke og glatte.

Ja, håndsettet er fantastisk!!! Skikkelig velvære, og en utrolig effekt!!

Skrevet

ja, det er silk hands jeg også kom over først. Hvis hudpleien og sminken er like bra, bør jeg spore opp en som selger disse produktene..

Fint at ingen hadde hatt noen forferdelige opplevelser iallefall! :D

MissS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...