Gå til innhold

Til dere "poppis" brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gjør jeg det selv men...

Dere som er "poppis" her inne, som er her ofte og som KG brukere kjenner brukernavnet på, dere lager aldri tråder selv. Jeg mistenker dere faktisk for å stå for en del tråder som er startet av anonym bruker... For dere er ikke så fornuftige, perfekte og selvsikre som dere fremstår. Av og til lurer dere også på "teite" ting. Men for å ikke ødelegge "ryktet" deres starter dere tråder som anonym eller gjest???

Det er jeg helt sikker på. Det er FÅ tråder her som er starter av brukere som er her ofte, spesielt kompliserte saker.

Og det er helt ok altså, jeg gjør det selv :D

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha fine. Det er nok noe i det, jeg har faktisk vært innom tanken selv.

:popcorn:

Skrevet

Hm, falt meg ikke inn at det var galt. Det er sikkert ikke meg du sikter til, men siden jeg har vært her en stund kan jeg jo svare.

Jeg starter som regel tråder som AB. Det er ikke nødvendigvis store, kompliserte ting, men hvis jeg først lurer på noe i den grad at jeg starter en tråd her, er det ofte litt personlig, og jeg kjenner flere her inne personlig, så da er det greit å ligge litt lavt. Nå starter jeg ikke så ofte tråder, men når det først gjøres, er det altså ofte som AB.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke særlig poppis... Tviler på at så mange vet hvem jeg er, men jeg lager tråder med brukernavnet mitt, jeg. Ser ikke poenget i å være AB med mindre det er noe veldig pinlig...

• Liker 2
Skrevet

Og jeg har tenkt at de lager teite tråder som AB hvorpå de selv kommer med en innskytelse eller en vits om det "TS" da har skrevet. Og dermed får de mange pluss. :skratte:

• Liker 2
Skrevet

"Poppis" brukere? Alle kjenner navnene på de mannlige brukerne fordi de skiller seg ut i kvinnehavet. Kanskje menn misliker å starte tråder?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet man om man er poppis? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hvordan vet man om man er poppis? :fnise:

De som er det vet det jo... De som alle vet hvem er.

Sånn som uanonym, yvonne, steinar og gjesten:)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

meg??

• Liker 1
Skrevet

meg??

Du var den første som poppet opp i hodet hos meg, så tror det :gjeiper:

Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man vet om andre vet hvem man er. Alle vet jo hvem de selv er :fnise: , men at andre vet det, er ikke så lett å vite. :sjenert:

Ingen vet hvem jeg er altså, for jeg er alltid AB. Men jeg mener av de som poster med brukernavn. Fins det en liste over poppis brukere? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hm, falt meg ikke inn at det var galt. Det er sikkert ikke meg du sikter til, men siden jeg har vært her en stund kan jeg jo svare.

Jeg starter som regel tråder som AB. Det er ikke nødvendigvis store, kompliserte ting, men hvis jeg først lurer på noe i den grad at jeg starter en tråd her, er det ofte litt personlig, og jeg kjenner flere her inne personlig, så da er det greit å ligge litt lavt. Nå starter jeg ikke så ofte tråder, men når det først gjøres, er det altså ofte som AB.

Sikter ikke til noen egentlig, men noen navn går igjen ikke sant? Om man er poppis eller ikke... ja hvordan vet man det? Du kan jo spørre de som faktisk er det.

Ok, kanskje poppis var et teit ord å bruke, men dere sjønte hva jeg mente :)

Selv starter jeg noen tråder her inne pga jeg lurer på teite ting som jeg vet jeg kommer til å få endel pes for, og jeg har lyst å være her inne å diskutere ulike ting, og kanskje en mister litt respekt av den grunn?

Noen merker seg mer enn andre for å si det slik, bare se i tråden - personlige meldinger feks? Eller de, hvem er smartest, penest, snillest osv! Noen navn går igjen, men de starter aldri tråder.

Skrevet

Noen som kan nevne noen poppis brukere?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du var den første som poppet opp i hodet hos meg, så tror det :gjeiper:

Jeg er poppis :danse:

kommer til å leve lenge på den, det er så lite poppis jeg egentlig er :fnise:

Startet forresten en tråd i går og har aldri skrevet som anonym. Er heller ikke spesielt smart, så det er grunnen til at jeg aldri har startet en intelligent tråd :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har feks startet denne tråden anonymt for jeg kommer sikkert til å få masse kjeft fra folk. Og jeg er en av de som er mye her inne :sjenert:

Nå kan dere lure poppiser :goodbye:

Skrevet

Tja, siden jeg ble nevnt så kan jo jeg svare. Jeg foretrekker å kun poste under eget nick og egentlig har ikke et stort behov for å poste mange tråder. Hender jeg lager en tråd i ny og ne, slik som i går, men nei, jeg er nok ikke en av de som poster flest tråder. Handler i grunn ikke om feighet, mer det at jeg ofte er en som liker best å svare i tråder fremfor å starte dem. Er kanskje rar. Det går også i bølgedaler, hvis jeg kjeder meg og har tid til overs har jeg lettere for å skape nye tråder. Og jeg føler ofte at mange kommer meg i forkjøpet og det da ikke er så mye vits i lage en tråd selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Noen som kan nevne noen poppis brukere?

Nja i farta? Well, steinar40, yvonne, havbris, mor"ettellerannet", om du har vært her inne så kjenner du dem igjen?

Å for å si det, disse folkene er ALDELES nydelige altså. Ikke bare de jeg mener, men de som har mer enn 100 innlegg liksom. Som er med i diskusjoner.

BTW, hun der mor"ettellerannet" er igrunn ufordragelig da, men det er det jo mange mennesker som er. Hun har mange gode intensjoner læll.

Du sjønner hva jeg mener med "poppisbrukere" eller???

• Liker 1
Skrevet

Jeg er poppis :danse:

kommer til å leve lenge på den, det er så lite poppis jeg egentlig er :fnise:

Jeg og, jeg blir omtrent aldri nevnt i de "hvem er..."-trådene :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...