Gå til innhold

Spiser virkelig katter gullerøtter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, alt er mulig! Vår var redd fisk, hvis det ikke kom i firkanta, hvite, kokte blokker :hoho:

Skrevet

Min liker veldig godt å knaske på det, men han spiser det ikke :)

Skrevet

Katta mi elsker epler. Hvis jeg er litt i min egen verden når jeg spiser et, kommer hun snikende og tar en gigantisk bit :fnise:

Gjest happy_me
Skrevet

Katta mi elsker epler. Hvis jeg er litt i min egen verden når jeg spiser et, kommer hun snikende og tar en gigantisk bit :fnise:

Den var ny! :fnise: Glad pusen her lar meg spise eplet mitt i fred ;)

Skrevet

Min katt bryr seg ikke gulrøtter, men begge de to "svigerpusene" mine er gale etter det.

Mor til kjæresten min har flere ganger sagt: "hva er det med katter og gulrøtter?" Første gangen skjønte jeg ikke hva hun mente for jeg har aldri selv sett noen tegn til det selv. Da fortalte hun at hvis en pakke med gulrøtter blir liggende på kjøkkenbenken kommer kattene og gnir seg inntil den. Det har også hendt flere ganger at de har fått hull på pakken og begynt å gnage på røttene. Jeg har selv sett den ene av kattene gni seg mot en pakke gulrøtter nesten på samme måte som hun gjør med leker fyllt med kattemynte. Kanskje hun tiltrekkes av lukta?

Skrevet

Agurk, rå potet, sopp og honningmelon er en hit her i huset.

Skrevet

Katten vår har aldri likt noe annet plantemateriale enn kattemynte og legevendelrot :)

Skrevet

Den forrige katten min spiste mais(kolber) med liv og lyst, så jeg synes ikke gulrøtter høres kjemperart ut.

Skrevet

Kattene våre elsker mais. Kan spise en boks i slengen om de får lov. Hver av dem!

Skrevet

Det er tydelig at katter kan ha mange slags sære matdiller! :)

Gamlepusen som jeg vokste opp med elsket potetskrell. Når hun hørte lyden av potetskrelling kom hun springene for å smake. Selv synet av potetgryta, og noen som gjorde seg klar til å skrelle, fikk henne til å reagere.

Likevel spiste hun aldri store mengder av potetskrellet. Hun kunne være helt vill etter å få det, men ble fort forsynt. Jeg mistenker at hun spiste skrellet fordi det inneholdt vitaminer hun trengte.

Gamlepus likte forøvrig ikke gulrøtter. Hun kunne også komme hvis hun hørte lyden av gulrøtter eller andre rotvekster bli skrelt, men det ville hun ikke spise. Jeg tror hun ble skuffet hvis hun oppdaget at lyden kom fra skrelling av gulrøtter og ikke poteter.

Skrevet (endret)

Pusen min liker honningmelon. Må gjemme de (melonene) i skapet hvis jeg har kjøpt noen, for ellers forsvinner de :ninja:

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Jeg tror hun ble skuffet hvis hun oppdaget at lyden kom fra skrelling av gulrøtter og ikke poteter.

Pusen min liker honningmelon. Må gjemme de (melonene) i skapet hvis jeg har kjøpt noen, for ellers forsvinner de :ninja:

:rodmer: Så søte!

Kom på at pus elsker banan! En dag kom jeg hjem til et ihjelbitt uidentifiserbart objekt på kjøkkengulvet - han hadde massakrert en umoden banan, men han kom ikke gjennom skallet, så det var litt av et syn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har en som likte brokkoli da han var liten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...