★Blackstar★ Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Hva er favoritt sangen(e) din(e)? Har du en eller flere sanger som du er totalt hekta på? Endret 9. desember 2011 av ★Blackstar★
CaspertheGh0st Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Hva er favoritt sangen(e) din(e)? Har du en eller flere sanger som du er totalt hekta på? Ja! Disse har jeg på repeat;
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Min favorittsang gjennom alle tider er Beatles' (George Harrisons) Something. Den er så fantastisk enkel, men likevel utrolig vakker. Verdens flotteste kjærlighetssang synes jeg. Ellers forandrer det seg litt her, gjerne fra uke til uke.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #5 Skrevet 10. desember 2011 Åh Åh, glemte denne (en gitarist, ikke band) http://www.youtube.com/watch?v=LcfnWPFtcEs. Mozart er god han, men Charlie sin kan jeg ha på repeat en hel kveld. Synd den er så kort.
MissAwesome Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Let him fly - Dixie chicks Another one bites the dust - queen Young, wild and free - Snoop dog & wiz khalif ft. Bruno mars only if for a night - florence + the machine Whiskey lullaby - Brad paisley Helt hekta på disse sangene!
Anglofil Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 I grunn alt som Jewel har laget. Elsker sangene hennes! Mvh Yvonne
Gunnleik Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Favorittsang gjennom tidene: Foolish games - Jewel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå