Gå til innhold

Speeda taxisjårfører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg var inne på tråden om fordommer og leste at noen hadde fordommer mot taxisjåfører. Så nå har jeg snakket med en person som har vært taxisjåfør i under sin studenttid. Personen kjørte i helgene om natten og kunne fortelle om sjåfører som kjører sammenhengende hele helgen :o I tillegg fortale denne personen at disse sjåførerne måtte speede seg for å holde seg våken :o Personen fortalte videre at h*n aldri tok taxi i helgene på grunn av dette. :o :o - tenker jeg, selv om dette langt fra gjelder alle, så er jeg sjokkert. Er det noen som vet noe om dette? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd å sitte på med taxier der sjåføren helt klart er speeda, og det har vært ganske ubehagelig. Men det har ikke skjedd fryktelig ofte, og tar fremdeles taxi.

Skrevet

Tviler dessverre ikke på at et skjer, spesielt i oslo der det er altfor mange taxisjåfører, slik at de mer eller mindre må kjempe om kundene.

Kjærsten kjører taxi, han kjører nesten hele helga nå i juletida, men sørger for å sove noe, og drikker en hel haug kaffe, men det er det. Han har ikke snakket til meg om taxisjåfører på speed, men så kjører han ikke oslo heller, og det er nok der det er mest utbredd i tilfelle.

Kjører kun taxi med kjærsten!! :lol:

Skrevet

Ikke uvanlig at de kjører et døgn i strekk hvertfall, nei.

Men det er helst på spesielt travle tider, som nå i jula f.eks.

Tror ikke det er vanlig praksis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...