Gå til innhold

Hva er trendy nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått barn for få mnd siden, og har IKKE fulgt med på hva som funker nå... :gjeiper:

Hva bør jeg kle meg i dersom jeg vil pynte meg litt??

Er det highwaist jeans som er tingen nå?

Skrevet

Særlig..... :fnise:

Skrevet

Skinny jeans er fortsatt in. Bare å gå på Bik Bok eller lignende, så finner du raskt ut hva som er moderne.

Skrevet

Det som er så deilig med moten nå, og de siste 3-5 årene er at ALT er lov. Greit nok at noe er mer ut enn inn, men jeg husker feks en tid der ingen gikk i jeans. Nå kan du gå i shorts med en tykk strømpebukse under og støvletter singlet og en kul vest/cardigan oppå. Jeans med en tettsittende genser og ullcardigan over. Tights med tunika lange bluser over. Ensfargede enkle kjoler med strømpebukse og støvletter. Saggebukse med en tettsittende singlet/stor genser over. Vandlig dongri med en skjorte/genser til.

Alt er liksom lov, både farger og ulikt tøy. Jeg syns det er perfekt.

Om du skal være skikkelig INN i tiden og virkelig vil følge moten kler du deg i 80 talls klær :P

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Ja til farger! Neonfarger. :gjeiper: Er seriøst lei av hipsterstilen som florerer, med de fæle jordnære fargene. Er lei.

Skrevet

Det som er så deilig med moten nå, og de siste 3-5 årene er at ALT er lov. Greit nok at noe er mer ut enn inn, men jeg husker feks en tid der ingen gikk i jeans. Nå kan du gå i shorts med en tykk strømpebukse under og støvletter singlet og en kul vest/cardigan oppå. Jeans med en tettsittende genser og ullcardigan over. Tights med tunika lange bluser over. Ensfargede enkle kjoler med strømpebukse og støvletter. Saggebukse med en tettsittende singlet/stor genser over. Vandlig dongri med en skjorte/genser til.

Alt er liksom lov, både farger og ulikt tøy. Jeg syns det er perfekt.

Om du skal være skikkelig INN i tiden og virkelig vil følge moten kler du deg i 80 talls klær :P

1. Nei, alt er ikke "lov".

2. Tights og tunika..? :filer:

3. Det kommer jo an på kjolefasongen. Ikke ALLE kjoler er in.

4. SAGGEbukse er slettes ikke in. Mener du baggy bukser? Man skal vel ikke akkurat sagge med de, dessuten er de kun in i gangstah- og skatestilen.

5. Åja.. Den var ny.

• Liker 3
Skrevet

1. Nei, alt er ikke "lov".

2. Tights og tunika..? :filer:

3. Det kommer jo an på kjolefasongen. Ikke ALLE kjoler er in.

4. SAGGEbukse er slettes ikke in. Mener du baggy bukser? Man skal vel ikke akkurat sagge med de, dessuten er de kun in i gangstah- og skatestilen.

5. Åja.. Den var ny.

1. Kommer ann på hva du tenker er lov det da, jeg syns folk går i så mye forskjellig.

2. Med det mener jeg, tettsittende bukser - lang singlet/genser. Jeg kaller visst alt for tunika.

3. Ehe, nei såklart ikke, men skal du i butikken å handle er nok de kjolene de selger der "lov" å gå med.

4. Baggyjeans eller saggebukse...

5. 80talls mote er ikke nytt nei.

Skrevet

Skinny jeans er fortsatt in. Bare å gå på Bik Bok eller lignende, så finner du raskt ut hva som er moderne.

Synes ikke Bik Bok har noe for de som har passert 18 jeg da. Men det er nå bare min mening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...