Gå til innhold

Trusekant under kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke laget for å gå uten truse selv om det er en bommulskile der, den er der for å gjøre strømpebuksa mer behagelig. Synes det er ekkelt at jenter går uten truse. Tenk å smøre utfloden og svetten sin utover stoler som andre folk skal sitte på! ÆÆÆsj, utrolig ego!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke laget for å gå uten truse selv om det er en bommulskile der, den er der for å gjøre strømpebuksa mer behagelig. Synes det er ekkelt at jenter går uten truse. Tenk å smøre utfloden og svetten sin utover stoler som andre folk skal sitte på! ÆÆÆsj, utrolig ego!!

Vel... nå bretter vel ikke folk kjole eller skjørt opp rundt livet så de bokstavlig talt smører underlivet ned i stolen, gjør de vel? Man bretter skjørt og kjole under seg, og setter seg fint ned. Nå vet jeg ikke hvordan du sitter, eller hvor korte kjoler du har, men det er nå min erfaring. Jeg går ikke uten truse, bare så det er sagt.

• Liker 3
Skrevet

Utflod har det med å trenge igjennom klær.

Skrevet

Utflod har det med å trenge igjennom klær.

Hva med sommeren da f.eks; Lite klær, blodet bruser, trusa er på, men likevel kan det komme gjennom da også. Og du snakker om utflod, hva med de av dere som blir våte, når alkoholen har gjort sitt? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da er det ihvertfall to lag med klær mellom stolen og underlivet istedet for et. Blir jenter våte av alkohol?? De som blir våte i hytt og gevær burde bruke truseinnlegg.

• Liker 1
Skrevet

Da er det ihvertfall to lag med klær mellom stolen og underlivet istedet for et. Blir jenter våte av alkohol?? De som blir våte i hytt og gevær burde bruke truseinnlegg.

Jeg har faktisk sett damer som har vert så våte at det har gått gjennom både truse og bukse.

Og dessuten er det nok mange fler enn du tror som går uten trusa, særlig på sommeren. Og da er det bare en tynn sommerkjole, eller et jeansskjørt mellom. Da er ei strømpebukse ett plagg til i allefall;-)

• Liker 1
Skrevet

På sommeren kan man bruke truse og kjole (evt. kun kjole), på vinteren kan man bruke strømpebukse og kjole. To lag i begge tilfeller. ;) Usjameg!

Hva har egentlig du på deg på sommeren hvis du vil gå i kjole en varm dag? Truse + bokser + strømpebukse + kjole, for å sikre at du ikke skal lekke???

• Liker 1
Skrevet

jeg fant noe genialt på Cubus. Det er ikke pent å se på, men redder meg gang på gang.

http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Shapewear/5/7101494/

Den fjerner kanter og evt retter ut huden om dressbukser/kjoler er tynne i stoffet. Den hjelper også mot gnissing på lår... :fnise:

Jeg skal inrømme at jeg har litt celulitter, og gnissing av lår -spes i 35 varmegrader...

Orker ikke strømpebukser, og man kan gå uten truse i disse shortsene for det er bomull nederst som padding, men jeg skal ha gstreng/hipster. Sjekket ut når jeg kom hjem og ble overlykkelig. Glad jeg kjøpte i hudfarge og sort.

Det er også samme type feste nedert rundt låret som på stay-ups. Så det ikke slkir oppover og ruller.

• Liker 1
Skrevet

Mye utflod.... :foto: En bitte liten tampong er trikset jeg brukte som undertøysmodell og på catwalken hvor det var raske skifter. Gjem tråen i leppa der nede...

• Liker 2
Skrevet

Hva har egentlig du på deg på sommeren hvis du vil gå i kjole en varm dag? Truse + bokser + strømpebukse + kjole, for å sikre at du ikke skal lekke???

Skrevet

På sommeren kan man bruke truse og kjole (evt. kun kjole), på vinteren kan man bruke strømpebukse og kjole. To lag i begge tilfeller. ;) Usjameg!

Neida det holder med en helt vanlig truse. :filer: Jeg lekker ikke utflod, jeg er helt normal.

• Liker 1
Skrevet

Neida det holder med en helt vanlig truse. :filer: Jeg lekker ikke utflod, jeg er helt normal.

Så hvorfor kan ikke en strømpebukse gjøre samme jobben uten at du klassifiserer det som ekkelt?

• Liker 1
Skrevet

Så hvorfor kan ikke en strømpebukse gjøre samme jobben uten at du klassifiserer det som ekkelt?

Noen tør nok ikke å gå utenfor døra om ikke trusa er på;-)

For min del er jo spennende når dama ikke har på seg trusa, det være seg om hun bruker stayups eller strømpebukse:o)

Skrevet

Fordi den er kanskje 1/4 tynnere??

Skrevet

Fordi den er kanskje 1/4 tynnere??

Her tror jeg vi må til med måleinstrument gitt;-) haha

Skrevet

g-streng?

Skrevet

c-streng.

279283-9-1276725951340.jpg

• Liker 1
Skrevet

c-streng.

Den der så grusomt ubehagelig ut:p

• Liker 1
Skrevet

c-streng.

I alle dager, hva er dette laget av da? Så jo ikke behagelig ut på en flekk.

Skrevet

Seriøst, ingen som har hørt om eller brukt c-streng? Genialt plagg, skjuler musa og ingen ser noen trusekant. Føles litt merkelig i begynnelsen, men ikke ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...