Gå til innhold

Trusekant under kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord i morgen og har et lite problem. Jeg har kjøpt en svart kjole fra Nelly med åpen rygg og som er tettsittende over rompa.

Fordi den er tettsittende må jeg har en truse og strømpebukse som ikke synes. Jeg har prøvd med Sloggi hipster fra Cubus, men sterkene viser. Har dere noen tips? Vil nødig gå nude på julebord med jobben. :gjeiper:

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/estradeur-1043/sadie-dress-204338-14/ :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sloggi har en truse som er usynlig under tettsittende plagg, den fungerer :) Sloggi invisible eller noe heter den vel.

Skrevet

Sloggi har en truse som er usynlig under tettsittende plagg, den fungerer :) Sloggi invisible eller noe heter den vel.

Jeg har prøvd den invisible trusa. Det gikk ikke. Den viste gjennom :kjefte:

Skrevet

Sloggi har også stringtruse med laserkutta kanter.

Skrevet

Jeg har et kort underskjørt med "innebygd" truse som ikke vises under noen kjoler. Det er opprinnelig laget for hold-in-effekt, men hos meg har jeg ikke så mye bruk for hold inn, men det er fint at det sitter stramt :)Skjørtet er veldig kort, nesten bare så vidt ned på låret, så det kunne kanskje gå under din kjole.

Skrevet

Jeg har et kort underskjørt med "innebygd" truse som ikke vises under noen kjoler. Det er opprinnelig laget for hold-in-effekt, men hos meg har jeg ikke så mye bruk for hold inn, men det er fint at det sitter stramt :)Skjørtet er veldig kort, nesten bare så vidt ned på låret, så det kunne kanskje gå under din kjole.

Hvor fikk du tak i det?

Skrevet

min erfaring er ihvertfall at blondehipstere pleier å være ganske så usynlig under tettsittende kjoler, i tilegg til stringtruser da, særlig med litt bred kant oppå..

Skrevet

Krise her også! Skal på julebord i kveld, og oppdaget nettopp at den trusen jeg trodde skulle være usynlig, på langt nær var det!

Hva gjør jeg? Vurderer nesten å gå uten....

Har denne kjolen

Skrevet

Gå uten truse,du har jo strømpebukse på deg...

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått truseløs:) Det er nettopp pga trusekantproblemer jeg prøver å unngå å kjøpe kjoler som sitter veldig stramt over rumpe/hofter.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Om du vil ha truse på, selger Cubus noen fine stringtruser som ikke synes. Jeg finner ingen link, men de ligger som regel i en gullfiskbolle-sak ved kassa. De er rullet sammen til små pølser, og kommer i flere farger. Behagelige er de og!

Skrevet

Gå uten truse,du har jo strømpebukse på deg...

Ja, det blir sånn.

Skrevet

Noen bør kanskje vurdere å kjøpe kjoler andre steder enn på Nelly og sånne steder... Hvis invisible-truser synes så godt at valget blir å gå uten, da synes faktisk gjerne rumpa og resten istedetfor. IKKE ålreit for oss andre!

• Liker 4
Skrevet

Om du vil ha truse på, selger Cubus noen fine stringtruser som ikke synes. Jeg finner ingen link, men de ligger som regel i en gullfiskbolle-sak ved kassa. De er rullet sammen til små pølser, og kommer i flere farger. Behagelige er de og!

Helt enig! alltid de trusene jeg bruker under trange klær :jepp:

Skrevet

Enkelt- jeg bruker bare strømpebukse uten truse.

Skrevet

Bare å kjøpe g-streng som ikke sitter stramt. Pleier å gå opp en str. da syns den ikke.

Skrevet

Er ikke de fleste strømpebukser i dag, som har kile i bomull, ment å kunne brukes uten trusa under?

Skrevet

Men synes ikke strømpebuksekanten istede da?

Skrevet

Er ikke de fleste strømpebukser i dag, som har kile i bomull, ment å kunne brukes uten trusa under?

Nei!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...