Gå til innhold

Beste kebab i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Bergen sentrum mener du de har den beste kebaben? Hvor kjøper du?

Ble voldsomt kebabfysen etter gammelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide å spise på dalia, bergen kebab og facil før. Syns alle de er ok. For å være ærlig syns jeg ikke kebab smaker sååå forskjellig

Skrevet

Synes Nirvana i Øvregaten har god kebab! Har bare spist der én gang, men det var ordentlig, mørt og fint kjøtt.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Synes Nirvana i Øvregaten har god kebab! Har bare spist der én gang, men det var ordentlig, mørt og fint kjøtt.

Den må jeg sjekke ut! Nirvana-kebabbbz. Blir ikke mye mat på meg resten av den dagen med tanke på hvor syke mengder kalorier det er i den maten.

Skrevet

I sentrum liker jeg best ali baba kebab. Er skeptisk til bergen kebab pga den lave prisen, og til facil fordi de vel har blitt stengt endel ganger.

Ali baba har pleid å komme bra ut i tester, har god kebab og hyggelig betjening.

Utenfor bergen sentrum er daniels kebab (laksevåg) ufattelig god. Rent og hygienisk, og flotte folk =) Ble kåret til byens beste kebab...

Skrevet

Har prøvd 2 forskjellige i Bergen, og de kan rangeres i denne rekkefølgen:

Sentrum Kebab

Nirvana Kebab

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hva med kebabsjappen på Nesttun? Er den noe tess? Tør nesten ikke å gå inn, er redd for kjip mat. Jeg blir sur av kjip mat. :gjeiper:

Gjest Blondie65
Skrevet

I sentrum liker jeg best ali baba kebab. Er skeptisk til bergen kebab pga den lave prisen, og til facil fordi de vel har blitt stengt endel ganger.

Det har de ikke etter at de fikk nye eiere. Du kan ikke ha vært der på mange år - de har godkjent-inspeksjonen fra Mattilsynet hengende på veggen.

Det var mange kebab shapper i kino området før. De ble alle stengt grunnet svart økonomi og manglende hygiene - nå er det bare to igjen og de holder stilen.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Daniels kebab og den i marken!

Endret av kirsebær3
AnonymBruker
Skrevet

Dra til Stord og spis på Smak og behag :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Den beste kababen i Bergen finnes ikke i sentrum, du må enten dra til Svingen eller Daniels på Laksevåg, eller Mamma Mia på Eidsvågneset.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Ali baba har pleid å komme bra ut i tester, har god kebab og hyggelig betjening.

Utenfor bergen sentrum er daniels kebab (laksevåg) ufattelig god. Rent og hygienisk, og flotte folk =) Ble kåret til byens beste kebab...

Byens beste har vel Dalia fått flere år på rad..?

AnonymBruker
Skrevet

Kebaben på Åsane Grill er helt klart den beste!

AnonymBruker
Skrevet

Byens beste har vel Dalia fått flere år på rad..?

Niks, Daniels, se her.

AnonymBruker
Skrevet

Chana eller Shana, eller hvordan i huleste det nå skrives, på Laksevåg sin er også god... Men den er egentlig juks, da kjøttet de bruker ifølge dama der er laget av gris. SPiller ingen rolle for meg da, det smaker godt :)

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser dette er en gammel tråd, men fysj spiste en forferdelig kebab her i Bergen idag. I en kebabsjappe rett ved grieghallen i Nygårdsgaten.

Utenfor reklamerer de med at de er kåret til "byens beste", men dette er den verste kebaben jeg har smakt!

Anbefales ikke! (med mindre du liker tørt seigt brød, litt slaskete salat og en sur dressing)

Anonymous poster hash: 8a540...7d3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...