Gå til innhold

Hva gjør vi single på FredagsKvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min egen del er jeg even venneløs denne Fredagen:(

Flere og flere av vennene mine som får kjærster og denne fredagen har i tillegg kommet i konflikt med julebord,så jeg henger bare på sofaen med datamaskinen og tuben:)

JEG VIL HA KJÆRSTE JEG OG!!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller du kan kose deg i ditt eget selskap med gullrekka og en sjokolade :) Det skal jeg! God helg! :)

• Liker 2
Gjest Marregutt
Skrevet

For min egen del er jeg even venneløs denne Fredagen:(

Flere og flere av vennene mine som får kjærster og denne fredagen har i tillegg kommet i konflikt med julebord,så jeg henger bare på sofaen med datamaskinen og tuben:)

JEG VIL HA KJÆRSTE JEG OG!!

Tuben? Kaviartuben?

Jeg ser på TV og ser på PCen da jeg må hoppe tidlig til køys i dag for å komme meg tidlig på jobben i morgen :)

Skrevet

TV og PC her også

Og så sitter jeg og titter rundt i stuen og planlegger juledekorasjoner. Utrolig som østrogenet har bruset etter at ekskona flyttet ut.

• Liker 2
Skrevet

Hjemme og venter på nytt på nytt, sønnen får være lenge oppe, helg og greier og jeg har lyst at han sover lenge i morgen tidlig for da får jeg det også.

Skrevet

Kos dere masse alle sammen og sett pris på en god sjokolade, kaviartube (?), PC og kanskje til og med et glass rødvin eller to?

Jeg tenker med grøss og gru på alle julebordentusiastene som i løpet av kvelden skal rave rundt på glatta med rakna strømpebukser og tomme lommebøker for deretter å stå i timer i en kranglete taxikø. Endelig kommet hjem så venter en dritsjalu og halvfull "bedre halvdel" på å få seg en krangel.

Nei - kos dere og nyt kvelden, freden og friheten :nissekonekyss:

• Liker 4
Skrevet

Kos dere masse alle sammen og sett pris på en god sjokolade, kaviartube (?), PC og kanskje til og med et glass rødvin eller to?

Jeg tenker med grøss og gru på alle julebordentusiastene som i løpet av kvelden skal rave rundt på glatta med rakna strømpebukser og tomme lommebøker for deretter å stå i timer i en kranglete taxikø. Endelig kommet hjem så venter en dritsjalu og halvfull "bedre halvdel" på å få seg en krangel.Nei - kos dere og nyt kvelden, freden og friheten :nissekonekyss:

Ser at det blir mange innlegg på samliv og relasjoner neste uke :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

I kveld er det tv, sofa og levende lys :) Koser meg! Deilig med slike fredager etter en lang uke på jobb :)

Skrevet

Apropos spotify:

Radical Face - The Family Tree: The Roots (spotify:album:7jkMXSRchAQesEjcu2k4cV)

må høres.

For eksempel:

- All Is Well (Goodbye, Goodbye): spotify:track:0TYkXCv1788W9R62hhJKch

Og så litt sukker.no, da ;-)

Skrevet

Har du sett "Drive"? Den var brukt veldig bra i den filmen.

(Forresten, bralåt :))

Skrevet

Tv og pc her også :)

Men jeg kjeder meg litt :lete:

• Liker 1
Gjest spavalica
Skrevet

Å yesss.Elsker alle filmer med Ryan Gosling :D

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ser på "Sporløst forsvunnet" på nrk1 akkurat nå.

Skrevet

Å yesss.Elsker alle filmer med Ryan Gosling :D

før jeg så Drive hadde jeg svart; "hvem?"

Gjest spavalica
Skrevet

Tv og pc her også :)

Men jeg kjeder meg litt :lete:

Lag deg en drink :Hehe: Gin tonic hjelper mot kjedsomhet :popcorn:

Gjest spavalica
Skrevet

før jeg så Drive hadde jeg svart; "hvem?"

Men nå vet du det :D

Skrevet

Lag deg en drink :Hehe: Gin tonic hjelper mot kjedsomhet :popcorn:

Jeg hadde tenkt å kjøpe gin på torsdag, men tror du jeg husket det? Nei! Så her sitter jeg, uten gin. Og derfor kjeder jeg meg. Ikke at jeg må drikke for å ikke-kjede meg, men det blir litt mer gøy med litt % i blodet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...