Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det kjæresten DIN gjør, som gjør at h*n er bedre enn alle andre?

hvordan skiller h*n seg ut og holder seg som din favoritt?

Har h*n tapt seg og ikke gjør like mye romantisk lenger, eller topper det seg stadig?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

- Han er seg selv, han får meg til å føle meg trygg og støtter meg når jeg har det tungt og er en skikkelig bitch. Noe ikke alle gjør.

- Han dropper gjerne spillkvelder med kompiser for å være med meg.

Har h*n tapt seg og ikke gjør like mye romantisk lenger, eller topper det seg stadig?

- Skjønte ikke helt spørsmålet. Men, det er ikke så ofte vi er ute å gjør noe romantisk lengre, selv om jeg spør om vi kan f.eks spise ute, gå på kino eller gå en tur sammen. Blir aldri noe av. MEN så har vi det såpass koselig når vi er sammen, så tenker ikke så mye over det.

Skrevet

Min kjæreste er en fantastisk mann som alltid får meg til å le. Selv på dager som er tunge klarer han å lure frem et smil hos meg. Han er rolig og avbalansert og er den som klarer å roe meg ned når tankene mine farer avsted.

Han er veldig flink med barna, både egne og mine. Han er opptatt av å prate med meg og lytte til mine meninger.

I tillegg til alt dette så er han også en fantastisk elsker :-)

Og ja han var nok flinkere til romantikk før enn hva han er nå. Tidligere skrev han masse herlige brev og kort til meg, kjøpte stadig blomster osv... Det savner jeg kjenner jeg!

Men man kan vel kanskje ikke forvente at en mann er like romantisk etter man har bodd sammen i nesten to år?

Skrevet

Kjæresten min er bare best! Det beste av alt er at det blir bedre og bedre for hvert år! Jeg fatter ikke at det går ann. Hvis du er veldig interresert i å lese hvor digg han er så kan du trykke her..

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er bare best! Det beste av alt er at det blir bedre og bedre for hvert år! Jeg fatter ikke at det går ann. Hvis du er veldig interresert i å lese hvor digg han er så kan du trykke her..

Haugalending jo :) Hei hei der borte, klem fra Karmøynå!

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg trygg sammen med han (viktig!). Han har sunne verdier, er ambisiøs og seriøs. Vi har lært så mye av hverandre og vi er enige om at vi har blitt bedre mennesker (og kjærester) i løpet av de snart 4 årene vi har vært sammen.

Til tross for alle "flaws" han måtte ha, så har jeg en så solid tro på at han er så god innerst inne og at vi klarer å finne ut av hva enn det måtte være. Denne troen har bare økt etterhvert som tiden

Ærlig talt så var han ikke så romantisk i utgangspunktet, men han glimter til innimellom og da smelter jeg totalt. :hjerte:

Skrevet

Han forstår meg bedre enn noen andre jeg har kjent i mitt liv. Med alle venner og gutter fra fortiden har jeg aldri følt meg 100 % behagelig og at alt er naturlig med dem. Men det gjør jeg med min samboer. Han ser på meg med en gang jeg er lei meg, sint, glad, kåt, har noe jeg vil fortelle, sliten etc uten at jeg trenger å si noe. Vi kan sitte i flere timer sammen uten å si et ord til hverandre, men det føles allikevel behagelig. Med andre mennesker føler jeg med en gang at det blir pinlig stillhet.

Han er også en utrolig hengiven og snill person, han bryr seg så mye mer om andre enn seg selv. Han er smart, har egne meninger som han står for også deler han min tørre humor. Han er ambisiøs, kreativ og er flink å dyrker hobbyen sin. Han er tålmodig, flink å snakke for seg og sårbar. Sistnevnte er ikke noe han ville innrømt for noe i verden, men jeg kjenner han såppas godt at jeg vet det ligger veldig mye sårbarhet i han, da spesielt fra fortiden. Dette ser jeg på en positiv ting. Han har en god balanse mellom å vise akkurat nok følelser.

På grunn av alt jeg har nevnt øverst. Han er den første mannen jeg har virkelig sluppet inn i livet mitt, og jeg angrer ikke et sekund på det. Han har feil ved seg, som alle andre, og vi er slettes ikke enige om alt. Faktisk er vi ganske forskjellige. Men til tross for ubetydelige krangler, så er han min aller beste venn, og jeg kan se han mer i framtiden min enn min egen familie. Han er den sterkeste (psykisk) mannen jeg noen gang har møtt, men også den som har mest sårbarhet. Jeg smiler og er stolt hver gang jeg får vise at han er min kjæreste, og det samme gjør han. Akkurat det gjør meg utrolig lykkelig!

Ja, men det har vært en naturlig overgang. De første 6 månedene vi var sammen fant vi på mange romantiske ting, som å dra på piknik, gå kveldsturer hånd i hånd med ei elv, dra på kino, ut å spise, ligge i senga en hel dag å bare snakke sammen osv. Han var også veldig flink til å gi buketter med roser. Men hverdagen tok til slutt over, han fikk seg ny jobb som det ble satt mye fokus på. Jeg skulle også ut i jobbpraksis etter en lang periode som sykemeldt. Vi er nå samboere, og selv om det er sjeldent at han bringer romantikk i huset, har vi det fortsatt veldig fint sammen.

Gjest Snoopy_93mobil
Skrevet

Tar tilbake det jeg sa. Utro drittsekk! @€&:&/-@&!

Skrevet

Tar tilbake det jeg sa. Utro drittsekk! @€&:&/-@&!

Det var trist å høre :-( har du nettopp funnet ut av det nå? Så utrolig kjip situasjon. Ta vare på deg selv!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Det var trist å høre :-( har du nettopp funnet ut av det nå? Så utrolig kjip situasjon. Ta vare på deg selv!

Ja, fant ut av det i natt. Han flørter med andre jenter.. Hurraaa og god jul.

Skrevet (endret)

Vi er helt likestilt i hus og hjem, med barn og hund. Han er verdens snilleste mann, han er trygg og god og ALLTID rolig. Han er fantastisk deilig, og flink å tilfredsstille meg. Han er min bestevenn, og han vil aller helst tilbringe tida si meg oss hjemme i stede for å fly på byn med venner :) han er der alltid for meg, uansett. Når jeg var høygravid og gråt fordi sprinkelsenga kun hadde to høydenivåer, trøsta han meg som om det gjaldt livet. Han er helt fantastisk, håper jeg kan bli gammel ilag med kjæresten min ❤❤

Han er ikke romantisk igrunn, men har middag klar når jeg kommer fra senvakt, han gjør mange småting i hverdagen som jeg setter større pris på enn blomster og stearinlys. Når han går ned å tar bleia te dattera vår selv om jeg eentlig skulle gjort det, da er han romantisk i mine øyne ;) han får alltid blomsterbutikken til å komme med en SVÆR bukett på bursdagen min, om jeg er på jobb :)

Endret av Redbull
  • Liker 1
Skrevet

Hun er perfekt for meg, på alle måter. Bortsett fra at hun liker paprika.

• Liker 3
Skrevet

Fordi våre uperfektheter gjør oss perfekte for hverandre. Vi utfyller hverandre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Hva er det kjæresten DIN gjør, som gjør at han er bedre enn alle andre?

Kjæresten min er best pga sin humor og evne til å se positivt selv på det vanskeligste.

Hvordan skiller han seg ut og holder seg som din favoritt?

Han er min favoritt fordi han får meg til å smile uansett hvor trist jeg er.

Har han tapt seg og ikke gjør like mye romantisk lenger, eller topper det seg stadig?

Han har sine nedturer og dårlige perioder, men da tenker jeg bare på hvordan han behandlet meg når jeg hadde en dårlig periode. Han så en fremtid med meg da jeg var på mitt verste, min verste periode varte lenge, likevel holdt han motet oppe fordi han visste jeg ville bli en bedre person. Fordi han elsket meg.

I hans dårlige perioder gjør jeg mitt beste, slik som han.

Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne. Han er forståelsesfull og viser meg mye omsorg. Han er alltid rolig. Jeg kan av og til bli litt sur og irritabel om jeg har fått lite søvn ol., da klarer han alltid å få meg til å smile. Han kan finne på å erte meg litt, men da blir det bare morsomt. Han klemmer og koser på meg ofte. Han er så lik meg på så mange måter. Når vi er fra hverandre sender han titt og ofte en melding bare for å snakke. Han tilfredsstiller meg på alle plan. Jeg håper og tror at dette er mannen jeg skal dele resten av mitt liv med :rodmer:

Han er ikke romantisk i den forstand at han kommer med blomster og søte ord, men han stiller opp og er god med meg. Det holder for meg i massevis. Han lager middag oftere en hva jeg gjør, han gjør husarbeid de dagene han kan selv om jeg er mye mere hjemme en ham og har påtatt meg ansvaret for husarbeid. Han viser at han bryr seg og det er veldig romantisk for min del. Jeg trenger ikke roser og hjerter for å synes at min kjære er romantisk. *sukk* som jeg er glad i denne mannen.

Skrevet

Ja, fant ut av det i natt. Han flørter med andre jenter.. Hurraaa og god jul.

Hvordan fant du det ut?

Skrevet

Han gir ofte komplimenter

Han sier han elsker meg/er glad i meg hver dag..

Han er en trofast type

Han er handy

Han er omsorgsfull

Han har stor rettferdighetssans

Han er glad i å ha det rent og ryddig rundt seg og gjør mer husarbeid enn meg..

Han er intelligent

Han er en godt over gjennomsnittet vakker mann.

Han sier jeg er skjønn når jeg er usminket, bustete på håret og ikledd kosedressen min.

Han har god smak siden han valgte meg... :nigo:

Skrevet

Fordi vi utfyller hverandre. Mine sterke sider er hans svake, og jeg løfter han opp med det, mens mine svake sider er hans sterke. Vi er gode for hverandre og han er rett og slett den jeg har mest tillitt til på alle måter. Han er et godt menneske, med et godt hjerte :rodmer:

• 10 måneder senere...
Skrevet

Synes denne fortjener å bli dytta opp.

Min er best fordi han får meg til å smile bare ved å tenke på han, han vet alltid hva han skal si, og gir mye av seg selv :)

Anonym poster: 03eaa46a3ba721bff4fed780133c86cd

Skrevet

Han er varm, tillitsfull, ærlig, engasjert, omsorgsfull, beskyttende uten å være overbeskyttende, en fantastisk samtalepartner, ubeskrivelig morsom og gir meg en følelse av trygghet. Han er der, alltid, uansett, selv om avstanden er altfor stor.

Jeg må slutte å svare på sånne tråder som dette, jeg savner jo bare mer og mer jo mer jeg tenker på han..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...