AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Har en sort kjole med lange armer, figurnær og innsvinget i midja med skulderputer og går til rett over knærne. Den har type omslagstopp over puppene. Jeg er liten, typisk timeglassfigur med smal midje og store pupper. Den har litt for mye cleevage enn det jeg føler meg komfortbal med. Jeg kan bruke sikkerhetsnål for å feste bedre, finnes det andre "triks" for å å dempe utrigningen? Det er dobbelsidig fòr så går greit å feste den. Det andre er tilbehøret.....er det greit med røde negler og sølv(ring)? resten blir alt i sort for ikke å "dele opp" kroppenfor mye.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Har en sort kjole med lange armer, figurnær og innsvinget i midja med skulderputer og går til rett over knærne. Den har type omslagstopp over puppene. Jeg er liten, typisk timeglassfigur med smal midje og store pupper. Den har litt for mye cleevage enn det jeg føler meg komfortbal med. Jeg kan bruke sikkerhetsnål for å feste bedre, finnes det andre "triks" for å å dempe utrigningen? Det er dobbelsidig fòr så går greit å feste den. Det andre er tilbehøret.....er det greit med røde negler og sølv(ring)? resten blir alt i sort for ikke å "dele opp" kroppenfor mye. Ååå, har lett etter en sånn lenge, kan jeg spør om hvor du har kjøpt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå