Gå til innhold

Å hærremin, dra meg opp av sofaen a...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååårh kan noen av dere flotte damer fra den feite ræva mi opp av sofaen? :kjefte:

Søsteren min kommer i kveld (hun bor i en annen kant av landet) og jeg har så mye jeg skal gjøre...!! :sjenert: Men jeg er jo så sliten... :sjenert:

Angrer på at jeg sendte sambo på fjellet og måka snø for naboen (uten at han visste det), for nå gidder jeg ikke en dritt! :filer:

UTROLIG at et lite monster på 80 cm klarer å rote så mye i løpet av en dag! Travelt med et halvannet år gammelt barn som har vært hjemme fra barnehagen pga sykdom i 3 dager :kgbaby:

Noen som føler seg i ryddemodus? :D Vil du komme og rydde kanskje? HIHI!! :rodmer:

Hva gjør dere i kveld, jenter? :popcorn: (og menn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg har overskudd av energi etter jeg har tatt meg av mitt eget palass, så kan jeg sikkert komme og hjelpe deg :gjeiper:

Tror at hvis du bare kommer deg igang, så går det sikkert glatt etterhvert. Eller?

Gjest Setareh
Skrevet

hahahha.. du er så søt! jeg kan desverre ikke komme med noen råd da jeg sitter i verdens mest rotete leilighet:P ikke gidder jeg å rydde, lage noe å spise eller gjøre ferdig leksene mine.. ligger bare å gjør unyttige ting. Giddalaus mao.

Skrevet

Hehaheha det er dørstokkmila som er lengst da vet dere.. Men liksom.. Krapylet har fått spise tørr bolle sånn at mamma skulle få døse av litt i morrest.. Men han hadde visst ikke lyst på det. Så nå ligger bollen på teppet. I smuler. Host. Også er jo støvsugeren i kottet hvor jeg har satt en puff foran.. Og den er jo så tung å skyve unna.. :sjenert: Sier vi.

Såå... Trøtt.. :natti: Gi meg styrke. Nå sitter søstersen på flyet og, og jeg skal liksom ha shina leilighet og biffmiddag klar når hun kommer.. :lete:

ÅEEEEE hvorfor tar jeg meg alltid vann over hodet. Hvis vi samler nok folk så kan vi ta en ting hver. En leke hver, en kan skyve puffen, en kan åpne kottet og en kan ta ut støvsugeren. Da er det meste gjort.

SMISKE :romeo:

Skrevet

Ta en tlf og prat med noen, det bruker å få ræva mi opp av benken jaffal. Bruker å rydde osv mens jeg prater i tlf, går litt mer automatisk da. :)

Gjest Setareh
Skrevet

Hehaheha det er dørstokkmila som er lengst da vet dere.. Men liksom.. Krapylet har fått spise tørr bolle sånn at mamma skulle få døse av litt i morrest.. Men han hadde visst ikke lyst på det. Så nå ligger bollen på teppet. I smuler. Host. Også er jo støvsugeren i kottet hvor jeg har satt en puff foran.. Og den er jo så tung å skyve unna.. :sjenert: Sier vi.

Såå... Trøtt.. :natti: Gi meg styrke. Nå sitter søstersen på flyet og, og jeg skal liksom ha shina leilighet og biffmiddag klar når hun kommer.. :lete:

ÅEEEEE hvorfor tar jeg meg alltid vann over hodet. Hvis vi samler nok folk så kan vi ta en ting hver. En leke hver, en kan skyve puffen, en kan åpne kottet og en kan ta ut støvsugeren. Da er det meste gjort.

SMISKE :romeo:

hhahahahha!!! å jeg ble minna om da lillebror spurte om mat istad, jeg sa at han skulle spise en ostebrødskive, men nei den lå på bordet i timesvis, og ligger der fortsatt..

NÅ MÅ DU GI DEG! Stå opp,rydd, lag maten og gi den stakkaren noe å ete:P heheh når du først står opp så funker det..

Skrevet

Jeg kan ikke komme å hjelpe deg, fordi jeg sitter fast i masse flytteesker, er høygravid og har bekkenløsning, men jeg kan derimot et magisk triks, som ofte hjelper meg! Det er som følgende: Sett på kaffetrakteren, begynn å gjør en rask innsats mens du venter på at kaffen skal bli ferdig, så tenker du at du skal bare støvsuge litt/tørke over gulvet eller hva du enn måtte finne på, før du tar den kaffekoppen.

Og vips! ...så har du gjort mye mer enn du trodde du skulle få tid til, mens du ventet på å få en kaffetår.

..om du ikke drikker kaffe, kan det hende at det hjelper med å trekke te eller noe, mens du tenker at du bare skal gjøre ditt og datt først.

Et annet magisk triks er for min del å investere i en dyr og helt fantastisk is, som jeg bare eeeelsker - den er såpass dyr at jeg bare kan få den når jeg har vært flink, og det er forbudt å spise den i rotete omgivelser. -Funker svært godt!

Jeg er tydeligvis usedvanlig lettlurt og lett å manipulere. :fnise:

Skrevet

Jeg kan ikke komme å hjelpe deg, fordi jeg sitter fast i masse flytteesker, er høygravid og har bekkenløsning, men jeg kan derimot et magisk triks, som ofte hjelper meg! Det er som følgende: Sett på kaffetrakteren, begynn å gjør en rask innsats mens du venter på at kaffen skal bli ferdig, så tenker du at du skal bare støvsuge litt/tørke over gulvet eller hva du enn måtte finne på, før du tar den kaffekoppen.

Og vips! ...så har du gjort mye mer enn du trodde du skulle få tid til, mens du ventet på å få en kaffetår.

..om du ikke drikker kaffe, kan det hende at det hjelper med å trekke te eller noe, mens du tenker at du bare skal gjøre ditt og datt først.

Et annet magisk triks er for min del å investere i en dyr og helt fantastisk is, som jeg bare eeeelsker - den er såpass dyr at jeg bare kan få den når jeg har vært flink, og det er forbudt å spise den i rotete omgivelser. -Funker svært godt!

Jeg er tydeligvis usedvanlig lettlurt og lett å manipulere. :fnise:

Haha! Lurer på om det funker på likt vis med diamanter........... Veldig dyr ryddeøkt. Nuvel.

Lykke til med høygraviditet, er det den første? :D Iiiih spennende å være høygravid.

Okei jenter. Nå har jeg i det minste SATT meg opp i sofaen. Et steg om gangen. Og hvorfor blir det ikke mer enn 21 grader her inne!!!??? KALDT HER.

Bevege seg, sier du..? Nesj.

Apropos kaffe. Jeg har jo en sånn "kjip" innebygget espressomaskin, tar 1 min å lage.. Men.. Kanskje ta en kaffe FØR jeg rydder? Kanskje energien kommer? Kanskje? :lete:

Heldigvis var flyet til søs litt forsinket.. :fnise:

Skrevet

hhahahahha!!! å jeg ble minna om da lillebror spurte om mat istad, jeg sa at han skulle spise en ostebrødskive, men nei den lå på bordet i timesvis, og ligger der fortsatt..

NÅ MÅ DU GI DEG! Stå opp,rydd, lag maten og gi den stakkaren noe å ete:P heheh når du først står opp så funker det..

Psssjh hun kan få litt potetgull :lur: og kanskje noen bollesmuler. Hihi!

Skrevet

Okei jenter. Nå har jeg i det minste SATT meg opp i sofaen. Et steg om gangen.

Haha, da har du kommet deg i gang!

Skrevet

Takk, takk! Det er riktignok nr. 4, men like spennende hver gang og har ganske sikkert en viss medvirkning til at jeg stadig blir flinkere med "kaffe og is-magi" - hjelper egentlig å gjøre ting mens kjæresten steker vafler også, men siden du har sendt mannen avgårde så så jeg ikke noe poeng i å rippe opp i at du ikke hadde en vaffelsteker i huset.. ;)

Skrevet

HOHOHO kan ikke se for meg at den late grisen noen gang ville stekt en vaffel om så huset stod i brann :kjefte:

Godt han er god i senga :snurt:

:fnise:

Sitter fortsatt. Snart er rompa oppe. Snart!

:jepp:

Skrevet

Haha, da har du kommet deg i gang!

Åeeee deg liker jeg :lur: You're my cup of tea :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...