Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Hun her var utrolig flink. Vil dere kalle det kunst? Jeg vil det!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Naaaaaaa, kunst? Vet ikke, jeg kaller ikke verdens beste sprangrytter for kunstner, eller skiløper, eller fotballspiller, jeg kaller de bare for "best i sin gren" og hun her er kanskje verdensmester i Pole? Men ingen kunstner egentlig, bare jævla god i idrett, slik jeg ser det
addict Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Joda, hvis dans kalles kunst så kaller jeg det kunst. Hun var flink Det MÅ ikke innebære store silikonpupper og en pitteliten string.
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Naaaaaaa, kunst? Vet ikke, jeg kaller ikke verdens beste sprangrytter for kunstner, eller skiløper, eller fotballspiller, jeg kaller de bare for "best i sin gren" og hun her er kanskje verdensmester i Pole? Men ingen kunstner egentlig, bare jævla god i idrett, slik jeg ser det Går ikke dans under begrepet "kunst"? Det vel kanskje en subjektiv mening, så der svarte jeg på mitt eget spørsmål egentlig hehe. Men hun var skikkelig flink!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Ja hvis dans går under kunst så er dette kunst, men for meg går dette under aktivitet, idrett, sport, på en måte, så da er det bare best hehe
Gjest otrivin Skrevet 10. desember 2011 #6 Skrevet 10. desember 2011 Dans er det for meg. Ikke kunst, men om det er det man velger å kalle det så ja. Syns det er veldig stilig å se på, merker jeg savner min tid som freestyle discoqueen. haha!
Sinner Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jo, hun var veldig flink men det var ikke mye sensuelt over det. Synes det er mye mer "kunst" når de klarer å få det både sensuelt og teknisk bra.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Joda, hvis dans kalles kunst så kaller jeg det kunst. Hun var flink Det MÅ ikke innebære store silikonpupper og en pitteliten string. Den bør vel helst fjernes, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå