Cata Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg bruker sjelden "check in" funksjonen på FB, og nå i det siste så har jeg oppdaget at enkelte av mine oppdateringer hardnakket påstår jeg er i Sandefjord når jeg skriver. Greit nok at den der check in greia kanskje ikke er helt eksakt, men for det første så vil jeg selv sjekke inn hvis jeg absolutt vil at noen skal vite hvor jeg er, og for det annet har jeg aldri vært i Sandefjord i hele mitt liv. Har endevendt både kontoinnstillinger og personverninnstillinger for å prøve å finne en måte jeg kan blokkere "innsjekkingen" på med mindre jeg faktisk har lyst til å opplyse at jeg er et sted, men finner null og niks. Tips mottas med takk. Sandefjord er sikkert en fin by, men jeg vil absolutt ikke "være der" når jeg befinner meg et helt annet sted .
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Linky Skriv inn http://touch.facebook.com i nettleseren. Klikk på den oppned dråpen stempelet merket "Sjekk inn" oppi i høyre hjørne, og velg "aldri del steder", eller hva det nå var. Edit, prøvde på nytt nå, og nå skjer ikke en dritt når jeg klikker meg inn der! (Jævla fjasebok) Endret 9. desember 2011 av Lutetium 71
Cata Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk, jeg fant ikke noe "aldri del" men prøvde meg med "ikke tillat". *krysser fingre og håper det beste*
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk, jeg fant ikke noe "aldri del" men prøvde meg med "ikke tillat". *krysser fingre og håper det beste* Det var det kanskje ja! Får ikke testet om igjen, fordi facebook ser ut til å ha bestemt at dette gjør man bare en gang.
Viljaa Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 iPhone bytter om min hjemby med Kristiansand helt konsekvens. Ser det både på egne statuser og statusene til andre jeg kjenner som er der. Har ikke orket å slå det av, men det er temmelig komisk, da jeg ikke akkurat bor i nærheten, men snarere på andre siden av landet.
Cata Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2011 iPhone bytter om min hjemby med Kristiansand helt konsekvens. Ser det både på egne statuser og statusene til andre jeg kjenner som er der. Har ikke orket å slå det av, men det er temmelig komisk, da jeg ikke akkurat bor i nærheten, men snarere på andre siden av landet. Jepp, er noe sånt som skjer hos meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå