Gå til innhold

Kan dere fortelle meg hvorfor dette skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så uheldig å falle pladask for en mann for 3 mnd siden. Jeg fant ut at dette ville jeg absolutt ikke, men det har tatt tid å få kroppen til å kvitte seg med det. Ikke har jeg sagt det til han, oppsøkt han eller noe som helst hatt kontakt. Men likevel var det akkurat som jeg trengte et tegn for å endelig bli ferdig. Nå plutselig i julehandelen oppdager jeg han sammen med en dame, tydeligvis hett. Pang sa det i magen som om han hadde gjort det brutalt slutt med meg. (Ikke den gode lettelsen over puuh, godt jeg ikke prøvde)

Hvorfor får jeg en sånn reaksjon når det ikke har vært noe mellom oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du så med dine egne øyne at muligheten var borte.

Skrevet

Enig med Steinar. Det har nok med å gjøre at du hele tiden har sett på dette som en avgjørelse du tok, men nå fikk du slengt i trynet at du faktisk ikke hadde hatt mulighet selv om du ville. Det kan svi litt, det.

• Liker 1
Skrevet

Med en som jeg ikke har sosial omgang med og opplever dette, hvorfor kom ensomheten og tomheten?

ts

Skrevet

:troest:

Jeg vet eksakt åssen du har det.

Hva var grunnen til at du ikke ville fortsette med denne fyren in the first place?

Skrevet

Helt normalt. Har skjedd et par ganger med meg

Skrevet

:troest:

Jeg vet eksakt åssen du har det.

Hva var grunnen til at du ikke ville fortsette med denne fyren in the first place?

Det var vel på det minst passende tidspunktet ever, jeg kunne falle for en mann, og jeg var ikke i noe modus for å finne noen mann. Tenkte vel videre, pytsan, det er glemt neste dag, men det var det ikke gitt. Trodde ikke jeg kom til å reagere på det nå iallefall.

Skrevet (endret)

Høres veldig kjent ut. Har opplevd det jeg også med avstandsforelskelser som jeg har visst jeg aldri ville passet sammen med, så - når jeg ser dem sammen med en dame, så blir det skuffelse. Selv om jeg aldri har prøvd meg på dem, og innerst inne vet de overhodet ikke ville vært noe for meg.

Vi mennesker er rare.

Men som nevnt før i tråden, det er nok skuffelsen over å bli fratatt bestemmelsesretten som slår inn. Alltid enklere å ikke velge noen, enn å være den som ikke blir valgt ;) .

Endret av Cata
Skrevet

Høres veldig kjent ut. Har opplevd det jeg også med avstandsforelskelser som jeg har visst jeg aldri ville passet sammen med, så - når jeg ser dem sammen med en dame, så blir det skuffelse. Selv om jeg aldri har prøvd meg på dem, og innerst inne vet de overhodet ikke ville vært noe for meg.

Vi mennesker er rare.

Men som nevnt før i tråden, det er nok skuffelsen over å bli fratatt bestemmelsesretten som slår inn. Alltid enklere å ikke velge noen, enn å være den som ikke blir valgt ;) .

du har nok aldeles rett i, at det ligger der. Alltid må det være noe, uansett hvor mye jeg prøver å styre unna smerte. Life is a bitch.

og til dere andre takk for omsorg og støtte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...