Gå til innhold

Tror dere det blir hvit jul i år?


Gjest caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Gjest caramiacaramella

Tror dere det blir hvit jul der dere bor? Jeg bor i utlandet men skal hjem til Sørlandet til jul, håper veldig på snø! Det blir så koselig da, og så kan man gå på ski:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usikker!

Her i Oslo kom det snø på tirsdag/onsdag, men det meste har regnet bort igjen nå. Langtidsvarslene spår mye mildt vært og regn fremover, så ser relativt dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at den blir meget hvit her i Oslo ha :sukk: (i den grad den kan bli hvit i all møkka her i traktene :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lebewesen93

Aner ikke jeg, men hadde vært veldig koselig om det kom mer snø til jul. Det lille som kom for noen dager siden er jo borte nesten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

jeg bor i oslo, og det kom en del snø tirsdag, onsdag og torsdag, men i dag har mye av den regnet bort. men det at det i det heletatt kom noe snø, har jo gjort meg optimistisk, så jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg sterkt på. Her har det snødd bittelitt i går, men etter det så har det regnet. Langtidsmeldingene sier 5-6 grader og MASSE regn.

Jeg synes det er trist når det ikke er hvit jul.

Jeg bor i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir det hjemme i alle fall (Nordland). Det er så mye lysere og hyggeligere å være ute da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Nord-Norge, så her har det ligget snø på bakken i et par uker allerede. Men det er fortsatt bare en tynt lag, så jeg håper det snør masse, masse de neste to ukene. Jeg elsker å kunne se ut vinduet på julaften, og se at alt er fullstendig snødekt og hvit. Spesielt kos er det også hvis det faktisk begynner å snø på selveste julaften. Jeg har bestandig vært heldig med dette tidligere år, og det har gitt meg all den julestemninga jeg gikk glipp av under adventstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det blir hvit jul der dere bor? Jeg bor i utlandet men skal hjem til Sørlandet til jul, håper veldig på snø! Det blir så koselig da, og så kan man gå på ski:)

Her vi bor ser det ikke slik ut. Her er det 2-3 plussgrader og regn om dagen, og rett under frysepunktet om natta. Snøen kom og forsvant iløpet av en uke her :gjeiper:

Der vi skal i julen er det garantert snø. Hvis ikke ville snømangelen vært klistra utover alle avisforsider for lenge siden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler sterkt på det her på vestlandet hvertfall. Hadde så fin snø et par dager, men det regna bort ganske kjapt og siden har det ikke sluttet å regne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det!

Men ser ikke slik ut enda. Bare såpeglatte veier og minus og pluss annenhver dag. Igår var det +5, nå er det -4. I morgen er det meldt +6, og tirsdag er det meldt - 1..

JEG VIL HA SNØ! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...