Gå til innhold

6 leiemordere etter meg - drøm

~sikka~

Anbefalte innlegg

Jeg drømte for et par netter siden at jeg hadde 6 leiemordere etter meg. :o Mareritt deluxe.

Jeg oppsøkte hver og en av de og ba dem vente til over jul med å drepe meg slik at ikke min familie og venner skulle forbinde jula med min død og bli trist.

Leiemorderne syntes dette var greit. :o

Skjønner ikke hvorfor jeg drømte noe sånt. Hvorfor var det så viktig å drepe meg at de trengte 6 menn til å gjøre det. Og hvorfor var jeg ikke så veldig redd for å dø engang? (I virkeligheten er jeg vettskremt for å dø)

Noen som skjønner hva drømmen betyr? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forfølgelse

Dette er en vanlig drøm og kan symbolisere et problem, en del av din personlighet, et mindreverdighetskompleks, eller en person du må bli kvitt. Drar forfølgeren innpå kan problemet øke, mens det motsatte vil skje hvis du løper raskere enn forfølgeren. Forfølger du noen kan det du forfølger symbolisere et mål i livet.

Mord

Hvis du blir skutt av en morder kan det hende du ikke oppnår målene dine. Ser du noen som blir skutt av en morder betyr det uhell. Hvis du dreper noen må du passe på temperamentet ditt.

Drap

Dreper du noe eller noen ønsker du forandring, og du vil få det. For å finne ut innen hvilket område forandringen kommer må du se på symbolikken til det du dreper. Dreper du et menneske må du endre forholdet ditt til den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå angrer jeg meg for at jeg leste. Det sto at jeg kommer til å bli deprimert og at jeg har en person jeg må få fjernet.

Det sto også at jeg må holde meg unna det stedet jeg ble angrepet på i drømmen - og det er jo rett ved jobb :-? Betyr det at kanskje noen skal angripe meg på vei til eller fra jobb??

Ikke bra dette..... er jo til å bli deprimert av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sto forresten også noe om at jeg kan ha bekymringer eller at noe skal endre seg snart - antageligvis til det verre..... kan det være fordi jeg prøver å få huslån i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det jo ikke akkurat noen fasit som kan hjelpe deg å tyde drømmene dine til punkt og prikke. Prøv å ta det for det det er - en drøm.

Selv drømmer jeg ofte noe som er et sammensurium av ting jeg har sett på TV (nyheter/filmer/serier etc), ting jeg selv har opplevd (gjerne i litt fordreiet form) + ting som andre har fortalt som tydeligvis har festet seg i underbevisstheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant :)

Men det var litt skremmende for det er en person i livet mitt som jeg har vært litt redd. Så denne "advarselen" som det sto at drømmen betydde skremte meg ganske mye.

Satser på at det stammer fra en film eller noe jeg - eller kanskje fordi jeg nettopp kjøpte Hitman2-spillet til gubben :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...