Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Noen som har laget vellykkede mozartkuler og som har oppskrift? Er det vanskelig å få dem bra?
Brunhilde Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg pleide å lage noe som ihvertfall minner om mozartkuler. Jeg kjøpte nougat og delte i små biter som jeg rullet til kuler. Så kjevlet jeg marsipan, delte opp og la en kule nougat på hver bit og rullet til en ny kule. Dyppet i overtrekksjokolade, strødde med litt bladgull og vips, mozartkuler a la
attegløyma Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Grundig forklaring på Mozartkuler, har tenkt å lage dei sjølv i år Veit ikkje om oppskrifta er god altså, men
Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Grundig forklaring på Mozartkuler, har tenkt å lage dei sjølv i år Veit ikkje om oppskrifta er god altså, men Den virket veldig fin å forholde seg til. Tusen takk!
Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Forresten Bunhilde; hvor kjøper du bladgull? Hadde jo sett litt ekstra stilig ut å pynte med det.
Brunhilde Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Forresten Bunhilde; hvor kjøper du bladgull? Hadde jo sett litt ekstra stilig ut å pynte med det. Sist kjøpte jeg i Danmark, men jeg tror kanskje du kan finne det i hobbybutikk?
Gjest Badabing Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Skal til Danmark før jul, så da får jeg se om jeg finner ut av det. Må visst handle konjakk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå