Stinelin Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 Har en stygg stjerne i plast, like irriterende hvert år. Noen som vet hvor jeg får tak i en fin stjerne, gjerne til å ha lys i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. desember 2011 #2 Del Skrevet 9. desember 2011 Butikk som selger lys og lamper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
js23 Skrevet 9. desember 2011 #3 Del Skrevet 9. desember 2011 Åhlens har hvite stjerner med lys. De kommer i to størrelser og har forskjellige mønster. Jeg synes flere av mønsterne er fine!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Del Skrevet 9. desember 2011 Åhlens har hvite stjerner med lys. De kommer i to størrelser og har forskjellige mønster. Jeg synes flere av mønsterne er fine!=) Men er dette adventsstjerner eller slike til å ha på toppen i juletreet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helenehøi Skrevet 9. desember 2011 #5 Del Skrevet 9. desember 2011 Åhlens har ihvertfall fine til å henge i vinduet.. Jeg har ikke funnet noen fine til å ha på juletreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotte Skrevet 9. desember 2011 #6 Del Skrevet 9. desember 2011 Rosendahl har superfine stjerner. Mener de finnes i gull og sølvfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå