AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Sist helg ble jeg med en jente hjem etter en tur på byen. Jeg er 19, jenta er 18. Det viste seg at hun var jomfru, men hun ville ha sex. Jeg var skeptisk, men med et par øl innabords ble det senga. Jeg tok det veldig forsiktig, og lot hun styre tempoet. Etterpå ble vi liggende å kose til utpå morgenkvisten da jeg ruslet hjem. Nå i etterkant sliter jeg litt med dårlig samvittighet. Jeg sendte en melding senere den dagen og takket for en fin kveld og hun har også gitt uttrykk for at hun koste seg. For min del var det en enkelt episode, som jeg neppe hadde gjort igjen med tanke på at hun var jomfru. Hun har svarte på meldingen, og fortsetter å sende SMS'er. Jeg vil ikke bli oppfattet som en drittsekk, og jeg synes vi hadde en flott kveld, men der ender det for meg. Hvordan kan jeg si dette på en minst mulig dårlig måte?
Gjest otrivin Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Si til henne at hvis hun er ute etter mer enn sex bør hun ikke ta med gutter hjem fra byen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 herregud, hvorfor sender du henne sms?! du gir henne forhåpninger! jeg skjønner meg ikke på mannfolk som gjør det 1
Gjest Katten. Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 herregud, hvorfor sender du henne sms?! du gir henne forhåpninger! jeg skjønner meg ikke på mannfolk som gjør det AMMAGHAD HAN OPPRETTET MENNESKELIG KONTAKT MED HENNE! HAN VIL I BUKSENE HENNES! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 AMMAGHAD HAN OPPRETTET MENNESKELIG KONTAKT MED HENNE! HAN VIL I BUKSENE HENNES! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Enig med deg igjen, Katten!
miamarlena Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Syns det var fint av deg å sende en sma selv om du ikke er interessert i noe mer. Da føler jenta seg mindre brukt! Ville bare svart høflig tilbake når hun sender meldinger, og om hun spør om å treffes igjen får du si du ikke er ute etter noe mer!
Cathrine88 Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Syns det var fint av deg å sende en sma selv om du ikke er interessert i noe mer. Da føler jenta seg mindre brukt! Ville bare svart høflig tilbake når hun sender meldinger, og om hun spør om å treffes igjen får du si du ikke er ute etter noe mer! Brukte de ikke hverandre like mye?
Gjest Katten. Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Brukte de ikke hverandre like mye? Neineinei. Dette er KG. Der vil alltid sex mellom to parter, bety at jenta (evt "kvinnen" i forholdet) blir brukt. 1
Erotisk Flukt Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 TS: Først vil jeg kondolere for at hun jomfru-jenta brukte deg for å sprette kaken. Men fortvil ikke, er bare å si at du ikke vil mer, så slutter hun å sende disse sms'ene. For alt du vet, så kan hun føle det samme; at hun ikke vil mer med deg, men føler hun må svare på dine sms'er. Nå vet ikke jeg innholdet i sms'ene da. Men siden du ikke vil mer; Var hun schtøgg? Lukta hun? Dårlig i senga? -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå